SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

hhhhheart
[QUOTE="Mie";26898083]Mä täytän tänään 12v, mut piän huamenna kaveri synttärit. Mä teen sinne semmsen lankarulla aarteenetsinnän. Eli meillä on talossa 3kerrosta, ja tähän 2. kerrokseen laitan portaitten alapäähän kaikille vierailijoille oman värisen langan. Ennen juhlien alkua teen jokaisesta lankarullasta jnkun reitin. Kuljetan sitä lankaa sänkyjen alta, ja pöytien ja tuolien välistä, ja lopuksi se lankarulla päättyy esim jonnekki kaappiin, jossa on pieni pal´kinto, vaikka joku karkki. Toivottavasti ymmärsitte, kun oon aika huono selittää...

Ja sitten teen sinne semmosen, et otan muovi rasian, ja sinne lappuja jossa lukee esim. peppi pitkätossu, eemelin isä, jani-petteri, koira, pöllö, opettaja tms. Kaikki nostaa sieltä silmät kiinni yhen lapun. Jos mulle sattuu vaikka pöllö, niin yritän estää pöllöä, ja muut arvaa. Saa käyttää ääniä, esim huutaa UUUUUU. Mutta ei saa sanoa sitä sanaa, joka ilmestyy sanassa pöllö. :)

Terv. mie : DD[/QUOTE]

mun mielest selitit tosi hyvin. et oo yhtä huono selittää!
 
"huoh"
No mun mielestä 13 alkaa olla sellainen ikä jossa lapsen omat ideat huomioidaan ja niitä sitten varioidaan elämään sopivammaksi. Eli esim. lapsi haluaa vuokrata juhlateltan ja bändin, niin mietitään mikä olisi mahdollisempaa. Tällä lailla lapsi oppii myös säätelyä ja rahankäyttöä sekä suunnittelua.

Kai ne tuossa iässä jo yleensä alkaa vähän supistumaan noi synttärit, eli ei enää mitään kakaroiden megabileitä, vaan muutama kaveri ja jotain kivaa.
 
mäkdjfhk
[QUOTE="Mie";26898083]Mä täytän tänään 12v, mut piän huamenna kaveri synttärit. Mä teen sinne semmsen lankarulla aarteenetsinnän. Eli meillä on talossa 3kerrosta, ja tähän 2. kerrokseen laitan portaitten alapäähän kaikille vierailijoille oman värisen langan. Ennen juhlien alkua teen jokaisesta lankarullasta jnkun reitin. Kuljetan sitä lankaa sänkyjen alta, ja pöytien ja tuolien välistä, ja lopuksi se lankarulla päättyy esim jonnekki kaappiin, jossa on pieni pal´kinto, vaikka joku karkki. Toivottavasti ymmärsitte, kun oon aika huono selittää...

Ja sitten teen sinne semmosen, et otan muovi rasian, ja sinne lappuja jossa lukee esim. peppi pitkätossu, eemelin isä, jani-petteri, koira, pöllö, opettaja tms. Kaikki nostaa sieltä silmät kiinni yhen lapun. Jos mulle sattuu vaikka pöllö, niin yritän estää pöllöä, ja muut arvaa. Saa käyttää ääniä, esim huutaa UUUUUU. Mutta ei saa sanoa sitä sanaa, joka ilmestyy sanassa pöllö. :)

Terv. mie : DD[/QUOTE]

ei 12 v idiksii pliis, vaa 13 v sitä varten omat palstat ;)
 
"random"
Mun synttäreillä mennään eka 7D ja sen jälkeen Pedriinakseen syömään :) Kaverit tulee sitte meille ja mulla on tehtäviä niille, jaan ne 2 ryhmään ;) Sen jälkeen koitamme tehdä oman SubWay'n :D Ja sitte katotaa elokuva, samalla syyää karkkia, sipsiä ja muuta hyvää<3 Ja kaikki tytöt jäävät yöksi (8

// Mutta en tiiä yhtää mitä tehtäviä voisin heille pitää? :) joten ois kivaa jos saisin vähä helppiä sen asian kans :p
 
Nitazaza
Pullonpyöritys
leffa
stailausta
lahjojen piilotusta & avaaminen
jäätelöiden sekoittelua
leipomista
disko - limbot jne..Mitä diskois ny tehäänki :D
leffan kattominen( kauhuleffa tai netistä kauhutarinoitta Amnesia Morsot...)
Salapoliisi (piilotetaan palkinto ja vihjeiden avulla etsitään sitä)
sokkoa
Datailu ;D
otetaan kuvii
YÖ KYLÄ!!
(Ei juhlis täydy olla mitää kovin kummosta ohjelmaa! Sehän keksitää yhes vieraiden kaa, pääasia on, et on se juhlafiilis!)
-Aamulla kaikilla hirvee limudarra ;D
 
hihhh
Pullonpyöritys
leffa
stailausta
lahjojen piilotusta & avaaminen
jäätelöiden sekoittelua
leipomista
disko - limbot jne..Mitä diskois ny tehäänki :D
leffan kattominen( kauhuleffa tai netistä kauhutarinoitta Amnesia Morsot...)
Salapoliisi (piilotetaan palkinto ja vihjeiden avulla etsitään sitä)
sokkoa
Datailu ;D
otetaan kuvii
YÖ KYLÄ!!
(Ei juhlis täydy olla mitää kovin kummosta ohjelmaa! Sehän keksitää yhes vieraiden kaa, pääasia on, et on se juhlafiilis!)
-Aamulla kaikilla hirvee limudarra ;D
OKSENNUS


Hihhuh
 
olskii
voi vaikka jos pelejä miettii nii
niin : kaverit menevät piiriin rinkiin (että ympyrä tulee keskelle) istumaan jos vaikka kavereita on 7 niin ottaa enne synttäreitten alkua jonkun pienen yllätyksen vaikka tikkari tai avaimenperä? kääritään niin moneen paperiin se lahjakuin vieraita on. Musiikkia soitetaan ja kenelle se pysähtyy saa avata yhden kerroksen;) tietenkin ne koko aja vähenevät kunnes joku saa sen lahjan :)! itselläni on 4 päivän päästä 12.v synttärit !
 
tavallinensoomalainenblondette
Pullonpyöritys
leffa
stailausta
lahjojen piilotusta & avaaminen
jäätelöiden sekoittelua
leipomista
disko - limbot jne..Mitä diskois ny tehäänki :D
leffan kattominen( kauhuleffa tai netistä kauhutarinoitta Amnesia Morsot...)
Salapoliisi (piilotetaan palkinto ja vihjeiden avulla etsitään sitä)
sokkoa
Datailu ;D
otetaan kuvii
YÖ KYLÄ!!
(Ei juhlis täydy olla mitää kovin kummosta ohjelmaa! Sehän keksitää yhes vieraiden kaa, pääasia on, et on se juhlafiilis!)
-Aamulla kaikilla hirvee limudarra ;D
totta, omilleni ei tuu muuta ohjelmaa ku syöminen ja loput keksitää ite. vaik pidän kyl 6 h syndet
 
14wee
Olin kivoissa synttäreissä jossa oli ite tehty pinjaata ja se oli teht liisteristä ja paperista ja sit me mätkittii sitä kunnes se meni rikki:)! Oli kyl tosi hauskaa.sit oli jätski baari.sit on kans ihan kiva jos on jotain kilpailuja esim. Sellaisten nöörikarkkien syöminen kilpaa:)!
 
moips
Mul on viikon pääst 13-wee synttärit ja kutsun sinne 8 kamuu plus mä.Kestää noin kolme tuntii ja pidän kotona,mut en oo viel keksiny mitä tehtäis!!! Joten miitä me tehtäis??
 
"heii"
Alkuperäinen kirjoittaja joulukuus synttärit;22018649:
haluisin yllätys synttärit mut enhä mä kai voi sanoo mun kamuille et pitäkää mulle yllätys synttärit ? kertokaa mite voin joko sanoo ton tai jotku muut synttärit mitä vois tehä ja täytän 13 :)
No me tehtiin silleen, ku meni kaveri ei keksiny mitä tehä sen synttäreillä, ni mää ja mun kaveri suunniteltiin sille synttärit ja ne oli tälläiset:
1. Mentiin niille ja syötiin herkkuja
2. (Se ei muute tienny mitään mitä tehtiin) sanottiin sille et laita jotkut huonot vaatteet ku ne tulee ihan likasiks. Sit muilla oli kivat vaatteet ja lähettiin kaverin äidin kyydillä kylpylään ja sillä oli silmät sidottuna. Kylpylässä avattiin sen silmät ja oltiin uimassa jne.
3. Mentiin takas niille ja katsottiin leffaa syötiin pizzaa ja hengailtiin ja tehtiin kasvohoitoja. Oli oikeesti tositositosi kivaa :) kannattaa kokeilla jos kaveri antaa luvan järjestää synttärit!:)
 
Paras kaveri
yhellä parhaista kavereista olis 13 v synttärit viikon päästä ja yritetään yhes keksii mitä tehtäis. viimevuonns oli yökylä juhlat ja sitä edellisenä, oltaisiin tänäkin vuonna oltu mutta niillä (kavrin perheellä) on remontti ja se ei nyt oikeen onnistu. Flamingoa ollaan mititty mut (tietyistä syistä) ei kannata pitää, keilaamiseen ollaan kyllästytty, leffa iltaa kokeiltu, laivalle ei onnistu, hohtominigolf ei onnistu.. NYT HETI EHDOTUKSIA KAIVATAAN!
 
Kiira Paukkula
Mitä keksin syntymäpäiville, kun tytär täyttää 12 v. Ideoita on ollut leffa ja sen jälkeen syömään ravintolaan (samat jutut viimevuonnakin) Yritin ehdotta "Neljän tähden illallinen" teemaiset synttärit mutta idea ei okein kelvannut. Mitä muuta voin keksiä?
 
Probleemo
Täytän ite ( vihdoinkin ) tänä syksynä 13 ja roumailin näit foorumeit ettimäs kivoi 13v. synttäripikkupelei! Jos joku vois ehdottaa mulle jotain mitä vois tehä ku tulee kolme yökylään ja pysytään alakerran, aika äänivarmas huonees, kello on suunnillee after 11 ja mun kamut varmaa haluis nukkuu jo sillon :I Ni mikä ois semmosta vähä hiljasempaa, mut hauskaa pelii? :D Kiitän :)
 

Yhteistyössä