SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

12v
Täytän kohta 12v ja ohjelmani kuuluu näin. Pullonpyörityksen jälkeen syödään sit aletaan jtn esim piilost yms sit mennää ulos alkaa totuutta ja tehtävää sit vaa sekoilaa mennää rannalle kahlaa ja etitää uusii puistoi ym mut varmaa sen jälkee tai sitä ennen ni annan kaikille jtn karkkiii yms et ideoita mullekki.
 
"Hilma"
Meillä oli nuo yöbilheet. Vieraita vaan kaksi. Läjä meikkejä ja kynsilakkoja ja meikkausopas. Musiikkia kuuntelivat ja söivät jotakin mitä itse hakivat kaupasta kun annoin rahaa. Eivät päästäneet minua tai sisaruksia pihamökkiin missä oleskelivat. Hauskaa kuulema oli. Ton ikäsillä on äiti jo vähän out, näin olen ymmärtänyt.
 
"minä vaan"
Ooh mullakin on kohta synttärit ja ite haluaisin meijän suvun mökille (jos se käy mun yhdelle sukulaiselle ku mökki on niitten) ja siellä eka jotain pientä ohjelmaa esim tunnin ajan eli jos synttärit alkaa klo18. Sitte mentäisiin saunaan ja jotku kasvonaamiot sitte paistettas nnuotiolla makkaraa ja kun ulkona on jo niin kylmä niin kannattais syödä ne sisällä. Ja kun nuotiolla on vielä tulta niin ajattelin tikkupullia paistaa vielä. Sitte mentäisiin sisälle ja sählättäis siellä jotain porukka jäisi yöksi ja valvottais myöhään
 
Joku random tyyppi
Eli siis ite ajattelin pitää sellaset synttärit et kaverin kaa aamulla mentäs linja-auto asemalle ja sieltä sitte suunta kohti Haparandan Ikeaa. Matkalla kerettäs jutella ja sekoilla ja herkut ofc mukana ;).Ikeassa ja sen muissa liikkeissä shoppailtas ja sit taas kotiin.Kotona meitä oottas porekylpy kasvonaamioineen ja herkkuineen. Sen jälkeen kamu jää yöksi koska kello on jo niin paljo sillo ja sit katotaa leffaa ja mässäillää herkkuja. Eli kertokaa onko toi ihan huono idea vai?!
 
Minecraft-tyttö
eli siis ite ajattelin pitää sellaset synttärit et kaverin kaa aamulla mentäs linja-auto asemalle ja sieltä sitte suunta kohti haparandan ikeaa. Matkalla kerettäs jutella ja sekoilla ja herkut ofc mukana ;).ikeassa ja sen muissa liikkeissä shoppailtas ja sit taas kotiin.kotona meitä oottas porekylpy kasvonaamioineen ja herkkuineen. Sen jälkeen kamu jää yöksi koska kello on jo niin paljo sillo ja sit katotaa leffaa ja mässäillää herkkuja. Eli kertokaa onko toi ihan huono idea vai?!
hyvä idis
 
"123"
Mun kaveri pitää sellaiset synttärit, että kutsuu viisi kaveria ja sitten me mennään keilaamaan. Ja sieltä niille yöksi kaikki mennään. Ja iltaa vietetään niinku tyttöjen ilta meinigillä. Leivotaan pitsaa, katotaan leffa, tehään kasvo-naamiot, jutellaan, ollaan pullonpyöritystä, kerrotaan salaisuuksia ja pelataan jotain lautapeliä. Tuossa jotain ideoita. :)
 
Kohta 13
Mäki kaipaan idiksii. Synttäreille tulee varmaan 6. Suunnitelmissa ois pelata lautapelejä, syödä herkkuja ja vaikka lakata kynsiä. Mut lisää ideoita tarviisin. Jonkunlainen piilotusleikki ois kiva, tai sellanen(esim. piilotan vieraille jotkut pienet aarteet ja ne sais ettii ne). Leffaa en haluu kattoo.

Omilla syndeillä viime vuonna ainakin pelattiin, syötiin herkkuja ja jotain. Mut tarviin oikeesti ideoita ku haluisin vähän erilaisemmat synttärit kun viime vuonna!
 
:):)
Jos on hauskoja videoita tai kuvia kavereista niin voi tehä esim dia esityksen , myös meiän kaveripiirissä lappu leikki on ollut suosittu eli kaikki laittaa paljon erilaisia tehtäviä suljettuihin lappuihin ja niitä nostetaan silmätkiinni vuorotellen. Vesi. Ilmapallot on myös hyvä idea esim kesällä. Ja kun ulos on tullut pimeätä aarteen etsintä pilkko pimeässäkin voisi olla hauska...XD
 
14v tyttö
Kun olin ala-asteella, synttärit oli just Huimalaa, Sea-lifeä, Megazonea jne. Nyt vähän vanhempana arvostan enemmän kotibileitä, ihan musiikkia, hyvää seuraa ja leikkejä. Kaverini on juuri järkkäämässä omia synttäreitään, jonne tulee me + 6 poikaa. Lauletaan, tanssitaan ja ollaan totuutta vai tehtävää. 10+
 
"Ida"
Täytän 13v ja pidän lauantaina synttärit. Niihn tulee kaksi parasta kamua ja ajattelin että mentäisiin käymään saunassa, katottaisiin pari leffaa ja bailattaisiin. Saadaan ehkä olla kolmisin koska äiti menee varmaan käymään jossakin. Kuitenki, synttärit alkaa klo 15 ja en tiedä mitään ohjelmaa klo 15-18 välille. HELP MEE!!
 
Kohta 14
Lahjojen avaus
Syöminen.
Pantomimi.
Tietokilpailu.
Adjektiivi tarina
Aarteen etsintä.
Kuva+lause tarina

Siinä on omat ideat. Kuva+lause on siis: Kaikille jaetaan paperi ja kynä. He kirjoittavat paperille lauseen ja antavat paperin ringissä eteenpäin. Seuraava katsoo mitä siinä lukee, piirtää sen ja taittaa tekstin piiloon. Sitten paperit liikkuvat taas. Seuraavaksi koetetaan tulkita piirrettyä kuvaa katsomatta aiempia tekstejä/kuvia. Siitä tehdään lause ja kaikki alkaa alusta. Sitä jatketaan niin kauan kunnes jonkun paperin tila loppuu.
 
joku täältä jostain Xp
Mullakin on noin 4 päivän päästä synttärit ja ei keksi mitään ohjelmaa! :-O Synttärit kestää 3 tuntii ja oon keksiny vast nää:
-Kaikki tulee
-Pullonpyörityksellä lahjojen avaus
-Syödään ja kasataan oma jätskiannos namiiii
-Leikitään murhaajaa
-Levyraati
-"Sanomalehtileikki"
ja noilla ei saa kolmee tuntia täyteen
 
hallakki
Esim. muffinssien leivonta on mukavaa, sitten ne koristellaan yhdessä. Voi tehdä myös koristekurssin, jos juhlakalu osaa tehdä marsipaanista ja sokerimassasta koristeita (ruusuja, eläimiä yms). Voi kuulostaa vähän lapselliselta, mutta ainakin meillä leipominen ja koristelu ovat todella mukavaa vanhempienkin synttäreillä (;
 
Kirz
13 vuotiaalle ekat viinabileet jos ei ole jo aloittanut. :D Mun mielestä ei kannata aloittaa ennen kun on 13 mut monet tietty alottaa jo aiksemmin. :( mut kuiteski ne viina bileet olis tosi kiva ylläri kelle tahansa 13 veelle! :)
 

Yhteistyössä