SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

Tyttö täyttää parin viikon päästä 13v. Joitain kavereita aikoo kutsua.
Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa tuon ikäisille keksisi? Täytekakku ei ole uponnut aikaisemminkaan, joten sen ajattelin jättää pois. Oisko mitään erilaista ideaa tarjottaviin? Ja ohjelmapuoli sitten :eek:
Viime vuonna pidettiin disco, joka ei innostanut sitten kuitenkaan kunnolla. Jotain muuta kuin pelkkää syömistä ois mukava keksiä...
 
vieras
Pizzaa tai tacoja. Jälkkäriksi jätskiannokset jotka saavat itse kasata, eli kastikkeita, kermavaahtoa, vohveleita yms. ja paria eri sortin jätskiä.
Oisko karaokea tai jotain hauskoja lautapelejä?
 
Meillä poika vietti kolmen kaverinsa kanssa synttärit elokuvissa ja kävivät sen jälkeen syömässä golden raxissa. Suosittelen saman tyylistä tai vaikka keilaan ja syömään. On hieman "isompien" synttäri fiilis. Tai filmin voi katsoa kotona, viet tytöt makuuniin ja sipsiä, jädee limua karkkia, pitsaa yms.
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tyttö täyttää parin viikon päästä 13v. Joitain kavereita aikoo kutsua.
Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa tuon ikäisille keksisi? Täytekakku ei ole uponnut aikaisemminkaan, joten sen ajattelin jättää pois. Oisko mitään erilaista ideaa tarjottaviin? Ja ohjelmapuoli sitten :eek:
Viime vuonna pidettiin disco, joka ei innostanut sitten kuitenkaan kunnolla. Jotain muuta kuin pelkkää syömistä ois mukava keksiä...
mÄKIN TÄYTÄN, 2VKO päästä, mut vähän enemmän
 
Annuska
Samanikäisen pojan synttärit tulossa. Haluaa kavereiden kanssa mennä uimahalliin. Sitten tulevat meille, ja työn alla on joko jätskipöytä (kuten yllä, tarjolla kaikenlaista hörhöä ja saavat kasata annoksensa itse, tai sitten lettupöytä samalla periaatteella).
Sitten leffa, karkkia, popcornia etc. Joku tai jotkut jäävät yökylään.
 
Kaikki ideat ovat tervetulleita.
Asutaan paikkakunnalla, jossa edellämainittuja ei ole. Täällä ei siis ole edes ruoka paikkaa |O
Siksi pidetään synttärit kotona, vaikka suunniteltiin jo ohjelmaa läheiseen kaupunkiin. Pikkujoulukausi kuitenkin sulki pois esim. keilailun.

Karaokelaitteet löytyy kotoa ja niitä voisikin käyttää...

Tyttö sai ensimmäiset oikeat kaverit nyt vasta seiskan alettua. Aikaisemmin on kovasti kiusattu ja ollut porukoista ulkopuolella. Siksikin haluaisin järjestää jotakin kivaa näille kavereille.
Itse on kovasti yrittänyt ideoida, mutta ei oikein ole keksinyt mitään mieleistä.
 
Meidän neiti täytti muutama viikko sitten 13, hän hääräsi itse kovasti ja halusi tehdä paljon itsekin synttäreille.
Tarjottavana meillä oli:
Pizzaa (valmispizzoja,paistettu vähän ennen synttäreitä)
sipsejä
karkkia
pipareita
limua
jäätelöä

Parhaiten menivät kaikki suolaiset, meilläkään lapset eivät pidä kakusta. Ja seitsemälle tytölle riitti litra jäätelöä, lisäksi oli suklaakastiketta ja strösseleitä.

Tytöt pelasivat täällä sitten pullonpyöritystä, playkkarilla singstaria ja quitar heroa. Lautapelit ovat myös suosittuja.
 
kouvola
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kaikki ideat ovat tervetulleita.
Asutaan paikkakunnalla, jossa edellämainittuja ei ole. Täällä ei siis ole edes ruoka paikkaa |O
Siksi pidetään synttärit kotona, vaikka suunniteltiin jo ohjelmaa läheiseen kaupunkiin. Pikkujoulukausi kuitenkin sulki pois esim. keilailun.

Karaokelaitteet löytyy kotoa ja niitä voisikin käyttää...

Tyttö sai ensimmäiset oikeat kaverit nyt vasta seiskan alettua. Aikaisemmin on kovasti kiusattu ja ollut porukoista ulkopuolella. Siksikin haluaisin järjestää jotakin kivaa näille kavereille.
Itse on kovasti yrittänyt ideoida, mutta ei oikein ole keksinyt mitään mieleistä.
Oisko karaokelaitteet sit kova sana?
 
EDELLINEN
Alkuperäinen kirjoittaja kouvola:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kaikki ideat ovat tervetulleita.
Asutaan paikkakunnalla, jossa edellämainittuja ei ole. Täällä ei siis ole edes ruoka paikkaa |O
Siksi pidetään synttärit kotona, vaikka suunniteltiin jo ohjelmaa läheiseen kaupunkiin. Pikkujoulukausi kuitenkin sulki pois esim. keilailun.

Karaokelaitteet löytyy kotoa ja niitä voisikin käyttää...

Tyttö sai ensimmäiset oikeat kaverit nyt vasta seiskan alettua. Aikaisemmin on kovasti kiusattu ja ollut porukoista ulkopuolella. Siksikin haluaisin järjestää jotakin kivaa näille kavereille.
Itse on kovasti yrittänyt ideoida, mutta ei oikein ole keksinyt mitään mieleistä.
Oisko karaokelaitteet sit kova sana?
RIIPPUU VARMAAN BIISEISTÄ?
 
Naula
Mulla on ylihuomenna (11.1.) myöskin 13 v. synttärit, kaikki muu on jo selvää, paitsi tekeminen on hieman vähäistä. Pullonpyöritystä mennään, chillataan ja syödään. Ja jos kaikki haluaa, mennään ehkä ulos sekoilemaan. Muusta en tiedä, ja se on ongelma.
 
13 v
Kohta on mullakin synttärit olen itse kiinnostunut kaikenlaisista (vuokrattavista) tiloista, voisi pitää kunnon musiikkia koko ajan päällä ja vieraita olisi monia, tarjottavana olisi vaikka mitä ja sitten lahjat vietäisiin jonnekkin pöydälle, tulis esim. yllätys vieras, kaupungilla eka parhaiden kamujen kans shoppailis ja sitten menis jonnekkin tilaan missä synttärit pietetään ja siel ois sitten kaikki ystävät, ainaskin itse pietän noin, saa matkia ;)
 
tuttiritari
Huoh. mulla ois ihan just 13 vuotis synttärit enkä keksi yhtään mitään tekemistä, oisko jotain järkevää. Ajattelin kattoo jonkun leffan mut ei se kovinkaan kavereita innosta!
 
immu<3
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tyttö täyttää parin viikon päästä 13v. Joitain kavereita aikoo kutsua.
Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa tuon ikäisille keksisi? Täytekakku ei ole uponnut aikaisemminkaan, joten sen ajattelin jättää pois. Oisko mitään erilaista ideaa tarjottaviin? Ja ohjelmapuoli sitten :eek:
Viime vuonna pidettiin disco, joka ei innostanut sitten kuitenkaan kunnolla. Jotain muuta kuin pelkkää syömistä ois mukava keksiä...

no mun synttäreil oli joskus muusiikista tietokilpailu, oli erillaisista bändeistä jne.. oltiin keilaamas ja syömäs<33 olen itse ollut synttäreillä jossa oltiin jumbon flamingon kylpylässä.
 
immu<3
pitäisin synttäri kutsut kotona parin viikon päästä. en keksi mitää ohjelmaa tietokilpailua eika dickoa mielellään koska se ei kavereita oikein kiinnosta<33 tai se on vanha juttu.
 
TuTTiriTari
Mullä on huomenna synttärit ohjelmaa ei tiedos, nyt kaikki kertokaa, ihan mitä vaan(kunhan se on jotain kotona.)Elokuva ei kyllä kiinnosta, mutta muuta kivaa? pikkulasten jutut on niin tylsii, et niinku jotain järkevää!!
 
äippä
Tytär täyttää 12v muutaman viikon kuluttua. Kaverit tuossa luultavasti kaikki yöksi. Ajattelin järkätä saunaillan tytöille ja siihen lisäks jotain ihonhoitotuotteita mukaan, lopuks syövät pizzaa ja katsovat leffan.
Aamulla sitten mennään kaikki ulkoilemaan ja toivotaan että sää suosii..
 
gg
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Tytär täyttää 12v muutaman viikon kuluttua. Kaverit tuossa luultavasti kaikki yöksi. Ajattelin järkätä saunaillan tytöille ja siihen lisäks jotain ihonhoitotuotteita mukaan, lopuks syövät pizzaa ja katsovat leffan.
Aamulla sitten mennään kaikki ulkoilemaan ja toivotaan että sää suosii..
sauna ei taida ton ikäisille olla se paras paikka. meidän tytöllä ainakin jäis väliin hyvä kun kehtaa oman perheen kanssa mennä.
 
ttuulliiaa
Mulla on 7 päivä synttärit mutta piän ne jo 5 päivä! ongalmana on se että en tiä minkä laiset syntärit pidän.. ainut hyvä puoli ohjelmassa on se että koti paikkakunnallani järjestetään kyseisenä päivänä XGAMES niin sitä ehkä meemme kahtoon mutta sit on se et niitä vieraita tulis paljon ja osa kaukaa niin niitten pitäs jäähä yöksi mutta kotii ei mahu.. auttakaa! :SS täytä 13.
 

Yhteistyössä