SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

"tytsi"
Mun kaveri täyttää kohta 13 ja sen synttäreillä on se ja sen 3 parasta kamuu! <3 Me mennään sen kaa keilaamaan, sit raxiin syömään ja sen jälkeen kaikki nille yöks ja illalla niillä on saunailta ja kaikkee herkutelllaa!!! <3 <3 toi on mun mielestää tosi kiva 13 vuotta täyttävälle! :)
 
"Tyyne"
Kääk, syntymäpäivät viiden päivän päästä ei mitään valmiina. Mitä tarjoaisi? Mitä tekisi? Maalla, lähin kaupunki 30 km päässä. :( Eli pississä ollaan. (13 täytän)
 
Cessi:)
Oon koht 13 =D No mul tulee niku 3 poikaa ja 6 tyttöö :) me mennää megazone:aamaan se on salmisaaren liikuntakeskuksessa, siellä ammutaan laasereilla ja se joka sai eniten pisteitä saa jonkun kivan palkinnon:) maksaa 9.50 hlö 22 min! sit tullaan meille syödään jotain hyvää mä haluun ainaki jotain freesshii niiku hedelmii ja vihannes dippi mut ofc myös mässyy !! kaikki tytöt jää yöks ku meil on työhuone mis nukutaa ja sit meil on meikkauskilpailu :kuka saa yhen pojist näyttää eniten tytölt:D! ja ihonhoitoo ja vuokrataa leffaa siin se sit koht on :)!
 
suberemzyy
Oon koht 13 =D No mul tulee niku 3 poikaa ja 6 tyttöö :) me mennää megazone:aamaan se on salmisaaren liikuntakeskuksessa, siellä ammutaan laasereilla ja se joka sai eniten pisteitä saa jonkun kivan palkinnon:) maksaa 9.50 hlö 22 min! sit tullaan meille syödään jotain hyvää mä haluun ainaki jotain freesshii niiku hedelmii ja vihannes dippi mut ofc myös mässyy !! kaikki tytöt jää yöks ku meil on työhuone mis nukutaa ja sit meil on meikkauskilpailu :kuka saa yhen pojist näyttää eniten tytölt:D! ja ihonhoitoo ja vuokrataa leffaa siin se sit koht on :)!
hehhee cessi ((; mäki etin täält mun synttäreille.. ei oikee löydy >:
 
jokurandom
Perjantain sydet!!! (11.2) En tyylii tiiä mitää mitä tehä, on vaa joku ristimurhaaja ja joku vaahtokarkki jutskeli idea listal! (Vanhemmat on kotona!!!) Pliis auttakaa!!! kutsuin 22 ihmist sinne :DDD mut jotai 18 ihmist tulee. (7 tyttöö, 11 poikaa :D) Mut siis oikeesti ideoita!!!!

P.S. oon poika xD
 
lakue
itse täytän jotain puolen vuoden pääst 13,,minä ainakin pidän silset että kutsun kavereit yökylään ja sitä ennen käymme kavereitten kanssa ostamassa akrkkia ja herkkuja ja niin saavat kaverini itsekni päätää mitä haluavat!! ja sitten ohjelmassa on että katsomme elokuvaaa pelaamme ehkä jotain äkspoksi kinet pelii ja valvomme tosi myöhään ja juoruamme kaikkee eli kannattaa antaa itse lapsesi päättäää synttäreistään niin hän itse ei voi niinkään pahasti harmistua/nolostua synttäreistä!
 
Minäpäminä
Mull ois syndet koht ja täytän 13 wee. Ongelma on et mä haluisin pittää ne sillee et sinne tulee poikii ja tyttöi, mut sit mä en uskal pyytää ketää meijä luokan poikii ja en khyll osaa tytöistkää... Auttakaa!!! Oon muutenki aik ujo tyttö, mut sit ku ei oo aikusii nii oon kyll aik villi...(Kival taval) ja uskallan puhuu pojil sillo... mut mä muutenki tutustun yhtee meijä luokan poikaa vast vähä aik sit...
HELP! I´m so shy!
 
13VUOTIASVASTAA
oon ite 13 ja mulla on ainaki ollu hauskaa kamujen kaa ihan toisella tapaa... Kannattaa ehkä vuokrata jtn leffoja ja ostaa popparii yms. leffaa varten. toinen juttu on et ne voi ite vaikka olla koneella... Jtn. muita: Totuus ja Teht. , Ulkona hengailu ja juttelu, ulkona jku pila vastaan tulialle XD tai jtn ......emt.... :pPP
 
13VUOTIASVASTAA
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpäminä;23205286:
Mull ois syndet koht ja täytän 13 wee. Ongelma on et mä haluisin pittää ne sillee et sinne tulee poikii ja tyttöi, mut sit mä en uskal pyytää ketää meijä luokan poikii ja en khyll osaa tytöistkää... Auttakaa!!! Oon muutenki aik ujo tyttö, mut sit ku ei oo aikusii nii oon kyll aik villi...(Kival taval) ja uskallan puhuu pojil sillo... mut mä muutenki tutustun yhtee meijä luokan poikaa vast vähä aik sit...
HELP! I´m so shy!
Ensinnäkin. EI oo pakko pitää sellasii synttäreitä mihin kutsutaan koko universumi =) OOn ite ainaki menny vaa parin / yhen kamun kaa leffaan tai joku toine paikka vois olla vaikka vesipuisto/ lintsii =) jos välttämättä nyt kuitenki isot kaveri syndet nii voit vaikka lähettää niille pojille samanlaisen viestin niinku muillekki ja olla vähä ninku sillee et kutsut nyt vähä kaikkii vaa XDD ok jos toi kuulosti vähän oudolta nii kuitenki jonnekkii leffaan tai shoppailu reissulle kamun kaa on ihan hyvä vaiht.eht..... :DDD
 
13VUOTIASTYTTÖVASTAA
tääl taas 13vuotiasvastaa :D juu eli oon tyttö ja luin just noita lisäää ja haluun taas kommata et oikeesti mun mielestä leffailta kotona on kivempi ku leffassa. sillee ei tarvii leffan jälkee heti bussilla tai miten nyt vaa nii mennä pois tai syömää tai jttnnnn.... ihs.. kuitenki nii kotona se on oikeesti hauskempaa. voi vaikka kattoo jtn kauhu/jännitys leffaa ja käpertyy peiton alle ja laittaa kynttilöitä ja kattoo leffan millon vaa. Yks paikka mistä saa ilmaseks kattoo leffoja on fintv.fi mut varotan et ne laatuleffat maksaa ja ei kannata ostaa koska muuten saat koneelle viruksen. Mut ne muut normy leffat (niissäki on ihan hyvii ) ei tuo viruksii (ainakaa jos sulla on f secure tai norton...) KANNATAA KOKEILLA! ITE NORMAALI ILTANA KOKEILIN KAVEREIDEN KAA JA TOSI KIVAA OLI! Tässä on viel jotain leffoja mitkä sieltä voi kattoo ilmaseks ja ei mitään tarvii ladata koneelle: Ring 1-3, Kauna 1-3, silent hill, saw, orphan.. ok nyt jtn muita: mr. bean, sinkkuelämää, bigmomma's house 1 & 2, marie antoinette, toy story, jtn barbie leffoi, mangaa ja muita sinkkuelämäntapasii... oon kattonu vaa noit kauhuleffoi sielt nii en muista mut ilmasien leffojen valikoima on oikeesti laaja :D
 
Minä Vain =))
Moii C= Mul on kohta syndet en keksi mitään mitä tekis mut kyl kai riittää et ku kutsun 14 kamuu ( tyttöi ja poikii) ja niin mut meil on kaikkee tarjottavaa mut ei mitään tekemst =)) kertokaa jooookooooo ....................
 
Nipsurakas
Joo, siis mulla on 13v synttärit ens viikon perjantaina, eikä mulla oo vielä mitään ajatusta, minkä laiset synttärit aion pitää.
Vieraita tulossa 3 tyttöä, samanikäisiä. Ja kuitenkin suunnittelussa on otettava nää seikat huomioon: asun pienessä kylässä, kaupunkiin noin 40km matkaa, eikä täällä ole uimahallia, elokuvateatteria, keilahallia ym, joten semmoset jutut ei oo kovin mahdollisia, joka on sinänsä harmi kun olis ollut kiva mennä vaikka elokuviin ;(
MUTTA! On täällä sentään edes Scan burger ja pizzeria.. :) Pitäisikö mun tota hampurilais paikkaa käyttää höydyksi, mitä mieltä ootte, tyykkääkö vieraat??
Ja yökyläily on nyt kanssa ongelmallista, sitäkään ei oikein voi järjestää, ku meil on senverran pieni talo.. Tosin se kyllä olis mukavaa, ollaan sitä muitten luona käytetty muttei koskaan meillä. :S
Vai pitäskö sitten järjestää ihan vaan kotona kemut (edel 3 vierasta) ja vuokrata esim leffa ärrältä ja sit napostella.. Ois mulla pari kisaaki valmiina (musavisa ja sit sellanen karkkikisa :))

Mutta kun oon joka vuos pitäny kotona synttärit ja tuntuu et aina toistan jtn samaa tiettyy kaavaa, vaikka tosin ei olla aikasemmi leffaa katottu ja esim. viimevuonna oli pinjata, tänä vuonna ei, nii mitä mun pitäs tehä?
Käytäskö siis syömässä hampparit ja sit tultas meiän kotii tekee näytelmää ja ne kisat jne.. VAI
pitäskö vuokrata se leffa yms..? miten teen, vai onko teillä jotain parempia ehdotuksia? :) :D Olispa!!
NYT MÄ OIKEESTI TARVIIN NIITÄ EHDOTUKSIA! :)

-- Ja sit jos teil on mulle niit ehdotuksia, nii muistakaa ettei kaikki oo mahdollista täälläpäin.. Tosin kun pääkaupunki seudulla (esim ne hoplopit, discot, linnanmäet ymym.. :/)
 
"Rose"
Tekemistä 13wee synttäreille:

1. Pantomiini kisa, porukka jaetaan pareihin. Jokainen pari nostaa vuorollaan lapun jossa lukee mitä heidän pitää muille esittää ilman sanoja! Siis muut arvailee keitä he sitten ovat. Paras esitys palkitaan. Mitä hassumpia lappuja oot kirjottanut, sen parempi!!! Kuten:"Esittäkää lääkäriä ja synnyttävää äitiä." "Esittäkää kahta pissistä" ja uskokaa, kun pojat pistää tota leikkimään niin se on erit. huvittavaa XD

2. Jossain vaiheessa vieraat kirjoittavat A3:n kokoiselle paperille kommentteja/onnitteluja synttärisankarille.

3. Kaikille vieraille jaetaan kynä ja paperilappunen johon jokainen kirjoittaa yhden salaisuuden (tikkukirjaimilla) jonka tietää jostain paikalla olevasta vieraasta. Ei saa käyttää nimiä, kuten vaikka "Maija teki sitä tai tätä." vaan hän-muodossa. ^ ^ Sitten kauhistellaan.. HUOM: tää leikki edellyttää että vieraat tuntee toisensa aika hyvin.

4. Valmistele valmiiks "pahoja" kysymyksiä ja tehtäviä. :D Ideana on että vieraan pitää vastata sun kysymyksees oikein tai sitten se joutuu tekemään jonkun nolon tehtävän. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden karkin. Se joka vastaa eniten oikeita vastauksia, saa pitää omat ja muiden keräämät karkit!
-Millaisia kysymyksiä sitten teet? Tässä esimerkkejä:
1. Kompakysymykset ja arvoitukset on ihan OK..
2. Ihastuksiin liittyvät kysymykset, HUOM: en kenestäkään vastaukset on pakko kelpuuttaa, eihän sitä tiiä jos joku ei oikeesti tykkää kestään ;D
3. TV-ohjelmiin liittyvät kysymykset
4. Synttärisankariin, eli itseesi liittyvät kyssärit


Ja niin edelleen, toivottavasti tästä oli jtn apua jollekkin joka pohtii tekemistä juhliinsa :))
 
"jonsu"
mä täytän vähän jajan päästä 11 vuotta ja sinne on tulossa 3 parasta kaveria jotka jää toden näköisesti yöksi ja en tiedä vielä yhtään tekemistä,tarjotavaa tai koristeluu tai vastaavaa
SIIS NIINNKUN APUA!!!!
 
"masa"
[QUOTE="masa";23886454]mulla on ihan kohta 13 vuotis synttärit ja tarvitsen ideoita ??? esim. mitä ohjelmaa, syötävää ???
vastauksia mahdollisimman pian.. KIITTI :)[/QUOTE]

niin mulla on sitten kesällä synttärit...unohtu kirjottaa tosta :D
 

Yhteistyössä