Joo, siis mulla on 13v synttärit ens viikon perjantaina, eikä mulla oo vielä mitään ajatusta, minkä laiset synttärit aion pitää.
Vieraita tulossa 3 tyttöä, samanikäisiä. Ja kuitenkin suunnittelussa on otettava nää seikat huomioon: asun pienessä kylässä, kaupunkiin noin 40km matkaa, eikä täällä ole uimahallia, elokuvateatteria, keilahallia ym, joten semmoset jutut ei oo kovin mahdollisia, joka on sinänsä harmi kun olis ollut kiva mennä vaikka elokuviin ;(
MUTTA! On täällä sentään edes Scan burger ja pizzeria..
Pitäisikö mun tota hampurilais paikkaa käyttää höydyksi, mitä mieltä ootte, tyykkääkö vieraat??
Ja yökyläily on nyt kanssa ongelmallista, sitäkään ei oikein voi järjestää, ku meil on senverran pieni talo.. Tosin se kyllä olis mukavaa, ollaan sitä muitten luona käytetty muttei koskaan meillä. :S
Vai pitäskö sitten järjestää ihan vaan kotona kemut (edel 3 vierasta) ja vuokrata esim leffa ärrältä ja sit napostella.. Ois mulla pari kisaaki valmiina (musavisa ja sit sellanen karkkikisa
)
Mutta kun oon joka vuos pitäny kotona synttärit ja tuntuu et aina toistan jtn samaa tiettyy kaavaa, vaikka tosin ei olla aikasemmi leffaa katottu ja esim. viimevuonna oli pinjata, tänä vuonna ei, nii mitä mun pitäs tehä?
Käytäskö siis syömässä hampparit ja sit tultas meiän kotii tekee näytelmää ja ne kisat jne.. VAI
pitäskö vuokrata se leffa yms..? miten teen, vai onko teillä jotain parempia ehdotuksia?
Olispa!!
NYT MÄ OIKEESTI TARVIIN NIITÄ EHDOTUKSIA!
-- Ja sit jos teil on mulle niit ehdotuksia, nii muistakaa ettei kaikki oo mahdollista täälläpäin.. Tosin kun pääkaupunki seudulla (esim ne hoplopit, discot, linnanmäet ymym.. :/)