Huh, olipas tekstiä jälleen =)
Yöheräämiset ovat täälläkin tihentyneet ja sellainen yleinen kohellus öisin :kieh: Syötön jälkeen saattaa siis hetken kuluttua alkaa touhottamaan omiaan, kädet ja jalat vispaavat jne. Edellisyönäkin tyttö touhotti tunnin ajan itsekseen ja sitten vasta alkoi ääntelehtimään siihen malliin, että "hei, etkö sä äiti huomaa, että mä olen hereillä?!" Tissitainnutuksella jatkettiin sitten unia kyllä 3h. Mä olen onneksi saanut nyt
rytmiä aikaistettua ja yöunille menee tuossa 21 paikkeilla. Rytmin muokkaus on kuitenkin tuonut yhden yösyötön lisää, mutta pääsääntöisesti yöllä herätään 3h välein pienelle tankkaukselle.
Unipussin "tilasin" anopilta ja saan sen reilun viikon kuluttua. Esikoisen yökohellukset rauhoittuivat aikainaan unipussin myötä.
Lantionpohjalihaksia treenailin synnytyksen jälkeen ahkerammin, nykyään joskus kun on tylsää ja se tulee mieleen, tai öisin jos uni ei tule
Mitään lirahteluongelmaa ei ole mulla ikinä ollut ja palautuminen synnytyksistä ollut tosi nopeaa. Ei musta tuntunut tän tytön synnytyksen jälkeen miltään (kevyeltä ja ketterältä lähinnä) ja synnärillä minua ihmettelivät henkilökunta ja muut synnyttäneet, kun olin niin pirtsakka ja kävelin&istuin normaalisti epparista huolimatta
Taidan olla siis luotu synnyttäjäksi :saint:
Juuh, mä haluaisin kolmannen, mutta mies ei...
Meilläkin taitaa tyttö tehdä
hampaita, puree ikeniään yhteen ja kieltäänkin veulaa suussa :/ Kuolan määrä on myös lisääntynyt. Vielä ei kyllä mitään näy, mutta voivathan ne alkaa jo vaivaamaan.
Rela-tippoja/Gefilus-tippoja ollaan annettu jostain pariviikkoisesta asti ja aion jatkaa niitä kyllä, hyväksi vaan ovat.
Meillä on tytön
kakka ollut ihan
vihreää nyt viimeisestä neuvolakäynnistä saakka eli siitä kun sai toisen rota-satsin
Siitä on aikaa jo yli kolme viikkoa, johtuukohan tuosta rokotteesta vai mistä? Masu ei tunnu vaivaavan, kakkaa tulee samaan tahtiin kuin aiemminkin ja pieruja rupsuu. Koska ollaan täysimetyksellä, niin mä ajattelin nyt hetken aikaa vältellä suoliston päälle käyviä ruoka-aineita kuten kahvia, ruisleipää, sipulia, tomaattia, paprikaa, suklaata.. Tuota suklaata kun olen vedellyt ihan tajuttomia määriä päivittäin, ei se ole omallekaan kropalle niin kovin terveellistä
Onpa tyttö saanut hyvää suklaamaitoa
Mullekin nää
pakkaset alkaa pikkuhiljaa riittelemään :kieh: Esikoinen on perinyt mun vilukissan ominaisuuden, eikä halua liikkua ulkona yhtään, vaikka talvitamineita olisi yllä niin paljon, ettei varmasti palele. Me ollaan "pakkasrajana" pidetty sellaista -12, tuuli tietenkin huomioiden. Tänään heitettiin pikkulenkki (25min), kun mittari näytti -9, mutta tuuli oli hyytävä ja naamahan siinä kylmettyi
Ollaan sitten muita aktivitetteja kehitelty. Tai eipä niitä ole tarvinnut kehitellä, tuntuu, että tekemistä/menemistä ilmaantuu muutenkin koko ajan =)
Huh, mikä romaani minulta taas!
Sellainen juttu kuitenkin vielä, että mä olin lauantaina 8h poissa tytön luota (polttareissa, olen kaaso niin pakkohan se oli) ja tyttö oli
juonut pullosta pakastettua maitoa yhteensä 70ml kolmessa erässä tuona aikana
Ehkäpä mä siis voin toistenkin mennä jonnekin 2h pidemmäksi, jos tarve vaatii =) Teki muuten hyvää olla poissa kotoa vähän, vaikka en viinilasillista enempää uskaltanut juoda (jos olisi tissit kutsuttu pikaisesti kotiin
)
Kristelle & K ~3kk3vko