Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

Kertulle paljon tsemppiä ja voimia tähän päivään. Toivottavasti kaikki on hyvin. =) Ja sitten niillä muilla asioilla on tapana järjestyä. Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää naista joka hylkää lapsensa. |O

Ässä uskon, että teille vielä onni pienestä nyytistä suodaan. :heart:

Miab Meillä esikoisella ja tokalla ikäeroa 1v7kk ja muilla sitten muutaman kuukauden yli 2v. Mun mielestä on ollu PALJON helpompaa, kun ikäeroa on tullu yli 2v. Tai sitten se aikoinaan oli niin kova shokki siirtyä yhden lapsen äidistä kahden lapsen äidiksi. :LOL: Tiedä sitten. :D

Omaa napaa nyt vähän... Kävin tänään siellä kotrollissa. Jännitti tai oikeastaan pelotti aivan käsittämättömän paljon koko aamun. Mutta aivan turhaan! Kaikki oli kuin normaaliraskaudessa ja pieni sydänkin siellä läpätti. :heart: :heart:
Vuotoahan mulla ei ole ollut ja kohdussakaan sitä ei näkynyt ollenkaan. :O Ihmettelin sitä ja kipua jonka vuoksi jouduin menemään lääkäriin alunperin, niin lääkäri sanoi, että on voinut olla ylimääräinen keltarauhaskysta joka on sitten puhjennut niitä aikoja ja aiheuttanut kipua ja pienen vuodon kohtuun. Sanoi vain, että vauva näyttäisi olevan pienempi kokoinen kuin nyt menkkojen mukaan pitäisi olla. Noin kuusiviikkoiselta näytti hänen mielestään. Mutta kaikki hyvin ja huomenna soitan neuvolaan ja alan "nauttia" raskaudesta. :heart: :D Nauttimaan tästä ei kyllä hirveesti pysty, kun yrjö lentää päivittäin ja olo on kuin kuolleella. Mutta pienokainenhan se vain ilmoittelee kaiken olevan hyvin. :heart:

Onnellinen Wilhelmiin@ ja papunen rv7 menkkojen mukaan (lääkärin mielestä rv6)

Onnea ihan jokainen plussannut!! :heart:

Pahoittelut menkoista niille, joille se täti paholainen on saapunut :hug:
Äiskä-73, mitäs sulle kuuluu?

Omassa navassa olis kp31 ja negoja useemman hätäisenä jo testannut olen. Mikähän mulla on, kun monta päivää alamaha hellänä ja kirkasta limaa tulee toisinaan kauheesti? Tänään satui kovasti oikealle alas, ei kai ovis voi olla näinmyöhässä, kun ovisplussaa sain jo ajat sitten?

Heissan!

Rixsutin täällä menkat alko jo viime pe, joten kp5 meneillään ja ens.viikolla vois sitten ruveta ovista metsästää.
Mulla Rixsutin kävi viime raskauden kaa niin että menkkoja ei tullut enkä ollut raskaana kävin gynelläkin ja sano etten ollut ovuloinut siinä kierrossa, sitten ei kyllä tullut kaan menkkoja ollenkaan eli olin ovuloinut gynellä käynnin jälkeen, tooosiii pitkä oli kierto tavallaan yhet menkat jäi välistä ja raskaana olin sitten eikä raskautta voinut menkoista laskee piti ultralla vahvistaa. Joten en sulkis sinultakaan ovulointia nyt pois, saattas vaikka olla nyt ;)

Ihania uutisia Wilhwlmiin@ ja pikku papunen=) kiva kuulla., että kaikki oli kunnossa....ja ihanaa odotuksen jatkoa yrjön vierailuista huolimatta:x

Eilen sitten käväisin siellä syöpäpolilla ja kuvaus kesti 3 minuuttia!!!!Hurja jännitys ennen kuvausta ja "rumpujen pärinää" nyt luin googlesta; miten keuhkosyöpä todetaan, oireita yms. ja AHDISTAA:mad:.....miksi pitää kehitellä itselleen kaikenmaailman huolen aiheet....

:wave: joko te kaikki olette plussanneet??? kun karkulaiset olette poistuneet palstalta...:LOL:

Koska kerttu2013 saatkaan tuloksia tietää? älä huoli asioita ennakkoon, kaikki varmasti hyvin :flower:

Onko mitään uutta täällä?

Tänne saapui täti odotetusti, mutta kp vaihtui jälleen ja nyt siis 1/29 mennään taas...pikkujoulua muksujen kanssa juhlittu riisipuurolla ja lumileikeillä :)

mukavaa iltaa :popcorn:

täällä eilistä ovista hyödynnetty ja talletuksia tehty, toiveet taas kovin korkealla!

Ensiviikon keikkaa odotan kovasti! Kivaa meillä murun kanssa tiedossa. Toivottavasti saatais se pieni ihme kasvamaan masuun se olis paras joululahja kyllä.

Plussatuulia puhkuu ÄssÄ 14/26 dpo1

Huomenet kaikille=) Kovasti hiljaista palstalla, taitaa kaikki valmistella Joulua.
Miab keskiviikko on kohtalon päivä, soittoaika on silloin:| ja kyllä jännittää, menee kyllä pitkiäkin aikoja etten muista koko asiaa, mutta on taas paljon hetkiä jolloin mietiskelen kaikki asiat puhki. Tuntuu vain että koko syksy on ollut yhtä murhetta ja surua:( jokohan pian tulisi hyviäkin uutisia.

Kävimme koko perhe leffassa, katsomassa Niko2 ja meidän juniori oli ihan onnesta soikeana kun Nikolle syntyi pikkusisko:) Hän kyllä huomioi kaikki vauvamasutkin kaupungilla, selitti vain minulle; Äiti, tuolta se sitten pullahtaa ulos:LOL:
Jännä kyllä, että meidän kahdenkeskiset leffareissut ovat muuttuneet koko perheen leffoiksi, en edes muista koska viimeksi ollaan oltu katsomassa jotakin muuta kuin piirrettyä.
Omaa napaa; no ovis oli ja meni, talletuksia tehtiin ahkerasti ja terot aloitettiin lauantaina, nyt vain odotellaan.

Kerttu 17/23-26 dpo4

kerttu varmasti jännittää se keskiviikko, mut eiköhän kaikki ole hyvin.

ässälle plussatuulia ja tsemiä piinailuun!

miab5 no voi höh. eikun sitten vaan uudestaan yrittämään

omaa tosiaan jäänyt kirjoittelut, ollu ihan karmeen kiireiset puoltoista viikkoa. Mies oli reissussa, oltu lasten kanssa reissussa jne. ja toisekseen mulla on "ihana" kauhee olo koko ajan. ja tietty sitten jännittää ihan karmeesti että onko tämä raskaus totta ja miten tässä käy. Sain julkisen kautta ajan varhaisultraan raskauden keston selvittämiseksi. Mutta sekin on vasta 13.12. ääääh. ei jaksais oottaa. Ja tosiaan pelottaa nyt ihan uskomattomasti miten tää raskaus menee... kun edelliset oli sellasia kun oli.... eli jouduin makaamaan viikkoa kausia. nyt ei kyllä enää hermot ja parisuhde kestä mitään 10vkon vuodelepoa ja mummojen avulla selviytymistä lastenhoidosta. :headwall: Oonkin tässä suunnitellu, että menisin töihin, kun mulla tällä erää päättyy hoitovapaa jakso huhtikuussa.... että jos tulee ongelmia, ois sit lapsilla edes hoitopaikka.... viimeksi kunnassa vaan oltiin että voi voi.... kun jouduin vuodelepoon.

no, tää on nyt turhaa surkuttelua. Pitäs koittaa iloita, että meille tälläinen salaisuus on taas suotu :heart:

Hei,haluaisko joku ihan oikeasti ottaa tämän pinon päivitykset vastuulleen????

Mä nyt kuitenkin jätän tämän pinon:'( Vaikka haave ei varmaan ikinä katoa,mutta ei meidän oo tosissaan mitään mahdollisuuksia enempään lapsia ja täällä palstalla roikkuminen on kuin kääntäisin veistä haavassa:'( Ihan tautisen kova paikka mulle. Mut elämä jatkuu ja kohti uusia haasteita=)

Hyvää jatkoa kaikille:heart:

Heissan!

Mitäs tänne kuuluu?

lily-rose hyvää jatkoa sinulle :)

Miab5 tsemppiä uuteen kiertoon...

ÄssÄ5 ja Kerttu2013 toivotaan tuloksia talletuksille :p

soja toivotaan että tämä raskautesi sujuu hyvin ja niinhän nää kuntien hommelit on kiristetty tiukoille ettei paljon hyödyllistä apua saa sitte ku tarttis :mad:

Täällä sitä vaan ootellaan että ovis saapuis näinäpäivinä :whistle:

Mukavaa joulun odotusta kaikille :popcorn:

Lääkäri soitti tulokset; Keuhkoissa ei mitään ihmeellistä, 2009 sieltä löytyi 3mm kokoinen arpimuutos, joka oli kasvanut 1mm...mutta siis syöpää sieltä ei löytynyt:) voi että mä jännitin eilen, itkin vähän väliä, hyvä etten suunnitellut jo omia hautajaisiakin. Seuraavat verikokeet ovat 4kk kuluttua ja silloin tsekataan se arvo ja onko muuttunut mihinkään. Oli kyllä maailman paras joululahja:)
Nyt vain odotellaan mahdollisia raskautumisen merkkejä.....ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, kohta niitä kuviteltuja oireitahan alkaa tulla:LOL:

Kohta alkaa matka kohti mummoloita ja itsenäisyyspäivän juhlinta voi alkaa!

Kerttu kp19/23-25

Kerttu2013 Onneksi olkoon hyvistä tuloksista! :)

Mulla on jo kp30. Mahassa on niin menkkamaisia tuntemuksia vähän väliä. Maha on turvoksissakin, niin että joogapantsit on parhaat housut maan päällä! Jotain kirkasta limaa tuli.. En usko että meillä olisi tärpännyt, kun mulla ei oo pahoinvointia...sitä on kyllä aina aikaisemmin ollut. Siksi ostin kauppareissulla siteitä kaappiin. Otan kyllä foolihappovalmistetta jo varulta...Mukavaa itsenäisyyspäivää huomiselle kaikille! Kivaa kun miehelläkin on vapaata. Nyt matot ulos...

:wave:

kerttu2013 :hug: olen iloinen puolestasi, varmasti huojentunut olo. Mitenkäs onko täti vielä poissa tai joko testailit?

Ihan on pakko omaa napaa kirjoittaa...meillä ei siis ole yritys vielä alkanut ja nyt tuli sitten ihan uusi käänne asioihin, sain nimittäin pienen työtarjouksen. En kokopäiväistä, mutta ihan joitain ketoja kuukaudessa ehkä 10 työpäivää. Olen ollut kotona siis pian 8 vuotta ja sivuhommia tehnyt toiminimellä. Tämä jotenkin sekoitti nyt kaikki, en tiedä mitä tekisin...otanko työn vastaan vai en??? toisaalta kiinnostaisi kovasti ja sitten taas tämä vauvakuumeilu ei auta asiaa. Ja tässä kierrossa tai viimeistään ensi kierrossa olimme päättäneet miehen kanssa virallisesti aloittaa TJOTTAILU....:O kaikkeahan ei voi saada...Hankaloituukohan kaikki jos töihin menen...
Auttakaahan kanssasisaret mielipiteillänne....:ashamed:

Heippa!
Tulen taas tänne takaisin, kun tilanne muuttui taas siihen suuntaan, että pieni saa tulla.
Minullahan oli lääkitys jolloin ei saanut tulla raskaaksi.
Nyt saa, joten täällä olen taas teidän kanssanne =)

Olen todella pahoillani lily-rose! Ymmärrän hyvin tunteesi ja ihan todella teki hyvää olla täältä pois kun tiesi ettei saa edes yrittää.
Toivon teille silti vielä pientä rakasta yllärinä =)

Kaikille toivon kahta viivaa kaikkiin ihaniin testeihin mitä teette :heart:

Minun kierto on n.28pv joista 14vuotaa enemmän tai vähemmän punaista :kieh:
Nyt olis n.4vrk oletetusta ovulaatiosta.
Katotaan mikä tulos, paljoa en odottele tältä kierrolta vielä. Mutta ensi kierto sitten...;)

Plussa tuulia kaikille ja oikein hedelmällisiä aikoja!!!
Toivotteleepi kampäkin tehnyt jokinorsu :LOL:

• Tykkää
Reactions: lily-rose
Kiitos soja suorista sanoista, just tuota kaipasinkin. Ihan tuli hymy huulille kun luin. Sitä usein itse tekee asiat niin hankalaksi vain :p

Tervetuloa jokinorsu takaisin :wave: Ei muuta kun jännäilemään!

Täällä ollaan sairasteltu urakalla ja vieläkin puolikuolleina ollaan. Joulupakettiostoksia pitäisi ensi viikolla tehdä oikein urakalla...:heart: ja katsotaan jos puuhailua peitonallakin ehtisi tehdä, kunhan parantuisi....

miab5 hyvä jos auttoi... oon ite just tollanen samanlainen vatvoja, joten joskus pitää vaan antaa mennä! :D ja ainakin meillä on aina asiat järjestyny, esim. on löytynyt isompi auto ja asunto ja triplarattaat ja vaikka mitä (eihän nää oo oikeesti tärkeitä juttuja, mut niitä aina pyörittelee että entä jos.. jos ja jos). ja on isommatkin asiat järjestyny, lapset on terveitä ja onnellisia ollaan :heart:

Kiitos ihanaiset tsemppauksesta tuloksien suhteen:) Viikonloppu ohi ja juniori jäi mummolaan 400km päähän:'(, mutta olipas helppo automatka takaisin, ihmeen hiljaista ja rauhallista.
Miab hurjan paljon onnea työpaikasta, kivoja uutisia:flower: ja samoin sanoin kuin Sojakin kyllä kaikki järjestyy.
Itsellä kp24/23-26 ja tänään viimeinen tero, en oikein jaksa uskoa raskautumiseen....ei ole kuin rinnat kipeät eikä mitään muuta....rauhassa odotellaan:)

cor
Varovaisesti liityn joukkoonne.. :) olen neljän lapsen äiti ja viides olisi kaukaisissa haaveissa, pieninhänmeillä on vasta 4kk. Yllätyin että voin vieläkin haaveilla yhdestä lapsesta, kun periaatteessa se lapsiluku oli jo kakkosen jälkeen täysi. :D Minulla tosiaankin tämä on vain kuumeilua, mies ei lämpene enää yhdellekkään ja itseänikin ajatus hirvittää.. sydän sanoo mutta järki ei. Olen jo näiden neljän kanssa joskus todella tiukilla joten ei olisi mitään järkeä "tehdä" enää viidettä, mutta siltikin haaveilen vielä yhdestä lapsesta.. mistä tämä oikein johtuukaan?

yritystä ei ole, mies on ehdottomasti viidettä vastaan, mutta kuumeillahan aina saa ja ehkä miehen mieli joskus muuttuu, tai sitten minä tulen "järkiini" (heh) enkä enää toivokkaan viidettä. Mutta siihen asti mukana lueskelemassa ja keskustelemassa. :)

minulla oli paljon kommentoitavaa, mutta palailen asiaan myöhemmin, velvollisuudet kutsuu. ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: soja
Hei cro ja tervetuloa mukaan niin sanotusti kuumeilemaan...

Täälläkin mennään aaltoillen tuon vitosen kuumeilunkaa eteenpäin, kun meillä kanssa nuorimmainen täytää juuri 4kk ni aika hulapaloota on välillä täällä touhuaminen näitte lapsukaisten kanssa :LOL: meillä taas oltiin sitämieltä kun kolmas oli syntynyt että perhe ois nyt koossa, mutta niin vaan iski vauvakuume ja syntyi neljäs, nyt sitten aaltoilevalla mielellä tätä viidettä kuumeilen kun täälläkin tuntuu että touhua riittää kyllä näidenkin kaa ja mehut on välillä ihan lopussa, mies meillä kyllä on ihan mukana puuhailemassa viidettä... vaikkakin ekaks tokas kun ehdotin kuumeilua " täh vieläkö viidettä meille haluut":kiss: mutta mikäs siinä tehdään vaan. No katsotaan nyt sitten miten täälläkin mennään eteenpäin kuumeilun kanssa.
Mulla olikin aika lyhyt tää kierto ku kp17 alko jo uudestaa menkat, eli ois nyt sitten toiset vuodot synnytyksen jälkeen... hitusen kierto vielä sekasin, ku aiemmin on ollut sellasta 32kiertopäivää, hmm nyt vaa oottelen jotain järkevää kiertoo/ovista : /

Yhteistyössä