Suurperhekuumeilijat toukokuussa

Jokinorsulle ja MM:lle pidän pekkuja!

Ja täällä oli ollu ihania ultrakuulumisia :) Siis kyllä toi joka kerta on niin ihana kokemus vaikka monetta kertaa ultrassa käy. Ah. Kunpa pian pääsis sinne...

ON: Siis alavatsakipuja tässä on ollut ihan kiitettävästi :( Lämmöt on edelleen ylhäällä. Eikä kuulkaan vuotoa näy. Ei tipan tippaa. Tänään pitäis käydä apteekista testi. (No niin tietty sitten alkaa vuoto kun tällaista tänne kirjoittelen..) Mutta katellaas plikat kuin käy. Kyl mää sitten infoon jos jotakuta kiinnostaa ;)

Reppis ja Yk 1 kp 31/30
 
Reppasenkeli, hurjasti onnea!!!! :heart: Ei se ole minulta pois vaikka onnestasi iloitset. Täytyy myöntää että ihan pikkuisen kirpaisee, mutta niin varmaan jokaista samassa tilanteessa. :ashamed:

Peukut pystyssä jotta myös MommysMonsterilta tulisi iloisia uutisia.

Meillä yritys jatkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
Negaa näyttää edelleen: / Kattelin tota kalenteria enkä nyt ole yhtään varma että pitäisikö menkkojen alkaa La vai SU. Mutta luulisi että näykysi jo kuitenkin.
Mun painajainen on tällä hetkellä se että juoksen sunnuntaina Naisten kympillä hanuri veressä ja itekn kun en ollutkaan raskaana:LOL:
Ja joo..Tää on yk1,mutta kuume on niin kova :D.
Ja kyllä vähän tuntuu hölmöltä valittaa kun muilla on suruja: /

MM ja piiiiina jatkuu!
 
Hellun Martalle voimia ja:hug:! Reppikselle onnittelut plussasta :heart: Kiirettä on pitänyt enkä ole edes ehtinyt pinoa lukea mut koitan nyt viikonloppuna ehtiä!! Uusi työ alkoi viime viikolla ja on ollut aika säheltämistä lasten hoitojen ja muitten kanssa!
Mutta työ itsessään on oikein mukavaa ja työkaveritkin on tuntuneet oikein mukavilta, että eiköhän tämä tästä! Ja kesäkuun lastenhoitoa ei tarvi miettiä kun mies on kesälomalla! Ai niin ja mulle voi päivittää kp3... Palailen kunhan tämä tästä rauhoittuu... Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussapuhureita piinailijoille!!! :heart:
 
Hei vaan kaikille!
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Alkuun siis tietoja, eli bigmama2013, 5. lapsi toiveissa.
Meillä siis oli se tilanne, että lapset oli NIIN tehty ja ei koskaan milloinkaan enää vauvoja meille! Vaan kuinkas sitten kävikään....????=)
Minuun iski ensin voimalla vauvakuume ja aloin siitä varovaisesti miehelle puhua, joka oli ensin sitä mieltä, että ehdottomasti ei. No melko pian hän ilmoitti, että jos parin vuoden päästä katsottaisiin ja sitten tuossa viikko sitten sanoi, että yritys voitaisiin aloittaa heinä-elokuussa :D
olen aivan onneni kukkuloilla, mutta samaan aikaan pohdin, että olenko itsekäs, kun haluan vielä yhden lapsen?
Onko se väärin isompia lapsia kohtaan, jotka saisivat taas yhden sisaren lisää, jonka kanssa vanhempien aika pitäisi jakaa...
Viiden kanssa olisi taas hankalampaa matkustaa, eli pystyisinkö tarjoamaan lapsilleni kaiken sen, minkä haluan heidän saavan?

Sukulaiset eivät todennäköisesti kauheasti onnitteluja jakele ja meillä onkin ollut suunnitelmissa salata mahdollinen raskaus niin pitkään, kuin se suinkin on mahdollista.

Mutta siis lyhyesti ja ytimekkäästi pähkäilen täällä kovasti, että uskallammeko vielä sen viidennen yrityksen aloittaa vai pitäisikö unohtaa koko juttu ja nauttia neljästä ihanasta jo olemassa olevasta lapsesta?

Onko muilla ollut samankaltaisia ajatuksia? Anteeksi tämä hyvin omanapainen viesti tähän alkuun, lupaan parantaa tapani jatkossa.
 
Tervetuloa Bm:wave: Minkä ikäisiä sulla lapset on?.
Mä olen monesti miettinyt lähinnä taloudellista puolta. Rakkautta riittää ja jotenkin luotan siihen että kaikki aina järjestyy :).

Täällä ei ole menkat alkanut vielä. Monta päivää sattunut mahaan ja selkään ja limaa tulee tosi paljon.
Alkais nyt jos on alkamassa. Tai sitten voisi tulla ne kaksi viivaa!! :)

MM ja kpt jotain mitälieJaTestiNäyttääNegaaJAMÄSEKOON:D
 
Mulle voi kans päivittää kp1.
Ihan sairaat menkat, eikä se 7pvn luteaali varmaan ihan riittänyt :D
Onneksi en paljoa odottanutkaan ekalta kierrolta.

HellunMartalle :hug: ja osanotot!
On se niin raakaa tulla takaisin, mutta paljon onnea uuteen yritykseen!!!!

MM Parempaa onnea ensi kiertoon!

Jeeeee!! Onnea reppis :flower::heart::flower::heart:
Ihanaa :D
Olkoon odotuksesi onnea täynnä!

Tervetuloa Bigmama2013!
Varmaan vähän kaikilla on ollut joskus ajatuksia suuntaan jos toiseenkin.
Mutta voin lohduttaa, että kyllä se elämä onnistuu isommankin porukan kanssa :D

Arielille onnea uuteen kiertoon!!

Tehräämpä likat semmoonen joukkoryntäys nyt odottajiin kaikki tästä kierrosta ja saadaan ihanat kevätvauvat =)
 
Kiitokset kaikille :) Ja plussatuulia teille puhaltelen!
Kukapas se ottaisi sitten kuumeilijoitten listan päivityksen jatkossa? Päivitin sen äsken, mutta siirryn tuonne odottajien puolelle. Huomenna alkais sopivasti kesäkuu niin uusi pino ois poikaa :)
Reppis ja rv 5+1
 
MM kyseli tuossa lasteni ikää, eli miltä löytyy 9,8,6 ja 2 vuotiaat lapsoset.

Reppasenkelille onnea plussasta:flower:

Täältäkin halaus HellunMartalle:hug:

No nyt taas tuntuu siltä, että mitä sitä murehtimaan, kun rakkautta riittää ja onnellinen perhe olemme, joten kyllä tässä varmaan vielä yksi menisi mukana.

Mulla edelleen ehkäisyrengas käytössä, tosin muistin asettaa uuden renkaan n. päivän myöhässä ja samaisena päivänä oli aivan ovisjuilintaa mahassa??? Outoa...
No katsellaa miten käy=)
Jokatapauksessa olemme ajatellet käyttää kotona olevat renkaat pois, eli vielä 1 on jäljellä. Näin ollen poistan viimeisen renkaan hinäkuun puolenvälin aikoihin.

Kovasti plussatuulia puhaltelen kaikille ja toivotaan, että mahdollisimman monella tärppää tästä yrityskierrosta.

-Bigmama-
 

Yhteistyössä