Hään on täällä tänään
:wave:
Huhhuh, meillä ollut aika säätöä 2vkoa, ei ole koneella paljon kereenny istuksia.
Paljompa on sattunut ja tapahtunut poissaollessa, het kun selkänsä kääntää...
Ensin tervetuloa uusille! Tää on ihan tosi mahtis pino =)
Heeei,
crocus76, sinäpä oletkin päässyt sinne odottajien puolelle! Jes!!! Tervemenoa ja tervetuloa takaisin heti kun siltä tuntuu
Ja oikein paljon onnea odotukseen!!!
Onnittelut
toivoliinille ovis plussasta! Ainakin tiedät, että ovis tapahtuu.
Mulla ei ne davidin o-testit antanu koskaan tasavahvaa plussaa. Mut raskaaksi tulin, eli ovis lienee tapahtuneen
Samoinkaan eivät, raskautta testatessani, näyttäneet vahvaa, vaan haamusta lähettiin liikkeelle.
Nää on aika paljon silti lajikohtasia juttuja, mä luulen. Ettei mulla toimi samalla lailla kuin naapurin maijalla tai kylän liisalla.
Voi sinuu
lynette!!!!
Yllärikemiallinen :'( :hug:
Toivottavasti pien vauva sulle masuun pysyvästi 9kk tulee!
Jaksuja!
Mä luulisin, että se terkka on sitä mieltä, että sulle tulee nyt vaan normi menkat, vähän myöhässä. Eli jos et ois testannut, et ees tietäis ollesi raskaana. Öh, osasinkohan nyt selvittää tän ajatuksen ymmärrettävästi...
Ältsisti tsemiä ja onnea seuraavaan kiertoon!!! Olkoon se SE kierto =)
Ja mullapa on teille hurjia uutisia...
Viime vkolla mulla oli parin pvn menkkojen esiäiti
Kaipa se hormoonitoiminta alkaa sieltä heräilemään pikkuhiljaa ja kun kesäänpäin mennään, imetyskin loppuu kokonaan.
Nyt poju saa tisua illalla 22 tai23 ja aamulla n. kuudelta.
Edistystä
Mutta, elkää huolestuko, en ole poistunut keskuudestanne. Joskus on vain hieman hektistä tämä elämä tän sakin kanssa
Mutta tulen taas pian tänne pälättämään, siihen asti : voikaa hyvin ja olkaa ahkeria
:wave: