suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

Joo, teinpä sen viimeisen testin aamulla ja vaalea plussa edelleen oli. Ei ollut kyllä vahvistunut siitä toissapäiväisestä ja olen aivan varma, että ei se siitä enää vahvistukaan. :( Mieli on maassa, mutta jotenkin tämän alusta asti arvasi, olihan tää sellasta sekoilua :'( Ylihuomenna otetaan hcg verestä niin kuulee sitten sen tarkan arvon, että onko lähtenyt kuinka laskuun. Ja sitten vaan odotella, että koska se vuoto sieltä alkaisi. :( Mutta ei se auta kuin suunnata katseet siihen uuteen kiertoon ja yrittää pitää mielessä, että raskautuminen ainakin tuntuu olevan mahdollista. Ei tule meille vauvaa enää tänä vuonna, mutta josko se vuosi 2013 olisi meille se vauvantuoksuinen vuosi ja toivottavasti teille kaikille muillekin. :heart:

Elämäni eka ovulaatio testi tehty-> nega.
Tänään kp 11

Jännää on..
Lynette: voimia sinne. Älä sie nyt heitä kirvestä kaivoon... Vaikka raastavaa tuollanen on..tiedän. Ja toivotaan tosiaan meille kaikille vaaveli viimeistään v.2013:heart:

Toivoliini oliko sulla muuten hormoni- vai kuparikierukka? Ajattelin, että tiedätkö yhtään kiertosi pituudesta ja säännöllisyydestä. Ihan lähipäivinä voisi ovis olla jo tulossa. ;)

).( Tässä omassa tilanteessa ehkä kaikista raastavinta on juuri tuo epätietoisuus. :( Jotenkin ajattelen, että pettymystäkin olisi helpompi päästä käsittelemään, kun sen varmaksi tietäisi. Nyt täytyy ajatella, että sen verikokeen jälkeen tiedän ehkä vähän enemmän.

Odottelen miestä töistä kotiin ja taidan käydä sitten kun tulee kotiin, niin tekemässä pitkän lenkin ihan rauhassa yksikseni.

Lynette: Mulla oli kuparinen. Eli kierto on aikalailla tiedossa, mutta oviksesta en ole varma. En sillälailla tunne sitä. Ja ihan mielenkiinnosta sitä nyt testeillä pongailen, viihdytän itseäni:D.

Toi miesraasu on vaan jotenki niin väsy kun työ projekti on loppusuoralla ja töissä pitää olla aamusta iltaan, kohta helpottaa ku saa projektin reilaan. mutta ei se helpotus auta enää ens tai seuraavalla viikolla, mä haluisin reippaan ja viriilin miehen juuri tällä viikolla:whistle:. Kai pitää huomenna ottaa se väkisin;)

Toivoliini ei muuta kuin kaikki naiselliset keinot kehiin niin eiköhän ne väsymyksen miehessä voita :D

Musta tuntuu, että odottelen vaan huomisia verikokeita. Uskoa ei juurikaan itsellä ole, se on vaan se sellainen tunne. :'( Eilinen meni vähän huonoissa fiiliksissä. Tulos verikokeesta tulee sitten heti huomenna tai viimeistään torstaiaamuna. Vähän jännittää, että miltä se sitten tuntuu kun ihan faktaa saa kuulla. : / Olen päättänyt olla enää testailematta. En kuitenkaan usko, että kaikki hormonit olis vielä hävinnyt, koska tänäänkin on taas ihan hirvee väsy, paleltaa ja vähän kurja olo muutenkin. Ja mahaa vihloo silloin tällöin, mutta mitään vuotoja ei ole. Toivon vaan et tää hoituis helposti ja pääsis uuteen yritykseen. Tietty ehkä vielä olisi se olematon mahdollisuus, että kaikki menisikin hyvin, mutta jotenkin olen kieltänyt itseni enää edes ajattelemasta sitä. Kai sitä itseään yrittää suojella...

Mutta jännittelen myös teidän muiden puolesta. :) Olisiko Toivoliinilla jo ovis käsillä ja mites muilla? :)

Toivoliini joo uus kamera hankintaan vaan :LOL: Kuva on vähän epätarkka, mutta kyllä siinä jo ihan selvästi kaksi viivaa näkyy. Jos ei nyt ihan vielä olisi testiviiva kontrolliviivan vahvuinen niin uskoisin että parin päivän sisällä ainakin on. :)
Ja kiitoksia kovasti tsemppaamisesta! :hug:

Ja mä tein ovis negan (kp 13 (tai 14))..vallan outoa, kun eileinen viiva oli vahva "melkein viiva", nyt paaaljon haaleempi eli, onko se niin, et A) mulla oli jo ovis ja meni vai B)vasta tulossa .. Ja niin, ei sitte eilen saatu simppasia.. nukahdettii sohvalle ja siitä on sitte ryömitty sänkyyn molemmat eriaikaa, en edes muista et monelta siirryin makkariin, hittolainen. Tänään on pakko irrota.

Lynette: Sulla on jännät paikat, tule sitte kertomaan miten kävi.

Enpä saanut niitä tuloksia sitten vielä tänään. Soitan huomenna heti aamulla. Tänään on kuitenkin jo ollut paljon parempi mieli. :) Olen edelleen varma,että joku kemiallinen tai jotain, tämä ihme homma on ollut, mutta nyt on jo jotenkin siirtänyt katseet tulevaan. :) Ehkä kaikista raastavinta on ollut juuri tämä epätietoisuus. Mutta nyt kun viimein saa jotain selvyyttä ja pystyy siirtymään eteenpäin, eikä tarvitse roikkua epätietoisuudessa, niin tuntuu helpottavalta. Tulen kyllä sitten aamulla kertomaan tuloksia. :) Tällä hetkellä toivon, että hcg lähtis itsellään nopeesti laskuun ja pääsisi taas yrittämään, kun tämä toinenkin kierto meni nyt sitten tämän touhun kanssa vähän hukkaan. : /

Toivoliini se lh-huippu voi olla kyllä tosi nopeasti ohikin ja ainahan kaikille ei ovistestiin tuu kunnon positiivista tulosta vaikka ovis tapahtuisikin. Ymmärsinkö oikein, että sinä et oo ennemmin noita testejä kokeillut? Eli ilmeisesti ei sulla itsellä ole vielä oikein vertailupohjaa miten nuo ovistestit sinulla reagoi? Mutta tietty, jos sulla niitä siellä nyt on, niin voihan sitä testailua vielä hetken jatkaa, jos olisikin sattunut niin käymään, että ovis kuitenkin olisi vasta tulossa. :)

Hmm, eli niin se taitaa olla että tiistainen melkein positiivinen ovis testi oli sitte se positiivinen, tänään taas testi nega.. Oli kyllä nopea ovis huippu mulla, aamulla lähes tasvahvat viivat ja illalla ei tietoakaan mistän tasavahvasta. ma aamuna kans selkeä nega.

Ja en tosiaan ole ikinä ennen käyttänyt moisia testejä. Eli siis ti tuli se melkein plussa ja eilen saatiin siemenet kylvettyä. Periaatteessa ois nyt ainakin joku mahis tulla raskaaksi..kai..
Tänään siis 14(tai 15)..

Nyt siis vaan jännnäilemään.
Mites lynette voi? Meillä onkin Lyneten kanssa ollut tällänen sivun mittanen vuoropuhelu, missäs muut luuraa??

Minä täällä edelleen tiiviisti :wave: :D Ollaan Toivoliinin kanssa tosiaan pidetty pinoa pystyssä ;)

Soitin tuloksia aamulla ja kyllä mun omat tuntemukset piti paikkansa, eli arvo oli enää ihan olematon. Eli kun se pitäisi olla alle 5, että ei olisi raskaana, niin mulla se oli 7,5 :LOL: Eli eihän tuo näkyisi enää edes testissä. Terkka sanoi, että on niin niukin naukin enää positiivisen puolella, että uskoo, et se tuosta laskee itsellään ihan normaaliksi, eikä sitä nyt sitten tarvitse seurata. Ja sanoi, että varmaan menkatkin voi tulla ihan normaalisti ja jos nyt jostain syystä ei tulisi, niin ottaa sitten uudelleen yhteyttä. Mutta tosiaan noin alhaisen arvon ei pitäisi hormonitoimintaankaan enää vaikuttaa ja varmaan tällä hetkellä voi olla jo laskenut ihan kokonaankin. Terkka sanoi myös, että hedelmöittyminen on kyllä tapahtunut ja joku kiinnittymisyritys on ollut ja siksi tuon viikon verran testissä näkyi, mutta mennyt sitten heti kuitenkin kesken. Ja on kuulemma tosi yleistä. Mutta mulla on kyllä nyt niin helpottunut olo kun ei enää tarvitse miettiä ja nyt sitten vaan odottelen niitä kuukautisia alkavaksi. Sitten pääsis taas lähteen uuteen yritykseen ja kohti sitä tammikuun vauvaa. :heart:

Toivoliinille tsemppiä jännäilyyn ja kovasti plussaa täältä sinulle toivottelen. Pidä mua nyt jännityksessä ja tuu kertoon jos jotain oireita tai oireettomuuttakin ilmenee! :D

Niin, sitä vielä mietin, kun en huomannut terkalta kysyä, että alkaakohan mulla nyt vaan ne menkat tän "sotkun" jälkeen vai pitääkö vielä ensin tulla ovulaatio ennen kuin ne sieltä alkavat? :confused: Mulla kyllä olis tuolla ovistestejä, että ei kai siinä mitään häviä jos varmuuden vuoksi sitä ovista tikuttelee... pysyisipä itse jotenkin perillä tästä TOSI oudosta kierrosta. :D

Täältä liittyisi kuumeilijoihin mukaan 30-vuotias neljän tytön -01,-02,-08,-10 ja kahdenpojan -03,-05 äittä.
Nuorimmaisen oli tarkoitus olla meidän iltatähti,mutta nyt on ollut havaittavissa pientä vauvakuumetta. Tai oikeastaan sen tarttumista, meillä nimittäin mies on talven aikana puhunut vauvasta ja alkanut nähdä vauvoja .. :) aika sulosta.. Ei kai siinnä voi olla lämpeemättä, aikani sulateltua alan jo itsekkin osata ajatella meille vielä yhden lapsukaisen.

Hään on täällä tänään :cool: :wave:
Huhhuh, meillä ollut aika säätöä 2vkoa, ei ole koneella paljon kereenny istuksia.
Paljompa on sattunut ja tapahtunut poissaollessa, het kun selkänsä kääntää... ;)
Ensin tervetuloa uusille! Tää on ihan tosi mahtis pino =)

Heeei, crocus76, sinäpä oletkin päässyt sinne odottajien puolelle! Jes!!! Tervemenoa ja tervetuloa takaisin heti kun siltä tuntuu :D
Ja oikein paljon onnea odotukseen!!!

Onnittelut toivoliinille ovis plussasta! Ainakin tiedät, että ovis tapahtuu.
Mulla ei ne davidin o-testit antanu koskaan tasavahvaa plussaa. Mut raskaaksi tulin, eli ovis lienee tapahtuneen ;)
Samoinkaan eivät, raskautta testatessani, näyttäneet vahvaa, vaan haamusta lähettiin liikkeelle.
Nää on aika paljon silti lajikohtasia juttuja, mä luulen. Ettei mulla toimi samalla lailla kuin naapurin maijalla tai kylän liisalla.

Voi sinuu lynette!!!!
Yllärikemiallinen :'( :hug:
Toivottavasti pien vauva sulle masuun pysyvästi 9kk tulee!
Jaksuja!
Mä luulisin, että se terkka on sitä mieltä, että sulle tulee nyt vaan normi menkat, vähän myöhässä. Eli jos et ois testannut, et ees tietäis ollesi raskaana. Öh, osasinkohan nyt selvittää tän ajatuksen ymmärrettävästi...
Ältsisti tsemiä ja onnea seuraavaan kiertoon!!! Olkoon se SE kierto =)

Ja mullapa on teille hurjia uutisia...
Viime vkolla mulla oli parin pvn menkkojen esiäiti :LOL:
Kaipa se hormoonitoiminta alkaa sieltä heräilemään pikkuhiljaa ja kun kesäänpäin mennään, imetyskin loppuu kokonaan.
Nyt poju saa tisua illalla 22 tai23 ja aamulla n. kuudelta.
Edistystä ;)

Mutta, elkää huolestuko, en ole poistunut keskuudestanne. Joskus on vain hieman hektistä tämä elämä tän sakin kanssa :LOL:

Mutta tulen taas pian tänne pälättämään, siihen asti : voikaa hyvin ja olkaa ahkeria ;) :wave:

• Tykkää
Reactions: Lynette
Voi sinua ihanaa jokinorsu :hug: Ja todellakin sen uskoo näin pienemmänkin lapsilauman kanssa, että tuolla kokoonpanolla on varmasti elämä sen verran hektistä, että koneen viereen ei millään ehdi. :D Mutta ihanaa kuulla sinun kuulumisia. :) Ja onnittelut myös niistä pienistä menkan poikasista! :D Eiköhän se hormonitoiminta siitä taas lähde käyntiin ja sitä myöden teillekin sitä uutta pikkuista ala tulla. :heart:

Itsellä mieli hyvä. :) Eilen alkoi se vuoto. Eihän siitä yleensä kuumeillessa ilahdu, mutta tässä tapauksessa kyllä. :D Nimittäin pelkäsin sitä, että saan odotella vielä monta viikkoa sitä vuotoa. Nyt kuitenkin on sellainen fiilis, että peli on vähän niin kuin nollattu ja nyt pääsee taas puhtaalta pöydältä uudelleen yrittämään. Tuntuu siltä, että sai tuon asian päätökseen ja on helpompi siirtyä eteenpäin. :) Ja mäkin niin toivon, että tämä olisi nyt sitten SE kierto! :D

Kierrosta nyt ei sitten ole todella mitään hajua. Eka kiertohan venähti tosi pitkäksi ollen 35pv ja nyt sit tää toka oli tän kemiallisen takia tosi lyhyt, 24pv. Että ehkä se kierto on jotain siltä väliltä sitten. :) Niin ja ajattelin tässä kierrossa kans tikutella ovista. Mistäköhän päivästä sen vaan aloittaisi, kun nuo kierrot ovat olleet kuin eri maailmasta? :confused: Mutta eipä sillä vielä kiirettä, kun nyt siis kp2. :)

Mitä muuten Toivoliinin jännäilyyn kuuluu? Voi, että kun saataisiin sieltä pian uusia plussauutisia! :heart:

Mulla on nyt ovis, tänään sain hitusta vaille hienon 2viivaa ja alamahaa nippaillu, eli huomenna varmaan ovis kp 18 sitte.. Aika myöhäseksi meni mut tulihan se sieltä. Nyt vaan pari päivää hurjaa hetekan nitkuttamista ja sit jännäämään.

Kiva oli kuulla sustakin JOKINORSU, uskon että sun pesueessa on jo hommaa, huh:heart:, neljässäkin välillä ädet täynnä työtä.

Lynette: Hyvä kun vuoto alkoi, voi alkaa taas puhtaalta pöydältä.

Mä kävin me&i kustuilla ja ostin "kaverin vauvalle";) iiiiiihanat 52cm pilvipylly haalarit..oioioioi..:heart:

Heissan kaikki..täällähän on ollut säpinää: ).Tuo oli hyvä tieto davidin testeistä ettei aina tule tasavahvoja viivoja,mie kun oon tikuttanu about sata kertaa ja aina vaan haaleena toinen vaikka muka ovis on mielestäni ollut oireitten perusteella.Mulla otettiin verta monta purkkia kun koittavat ottaa selvää reistaako hormonit vai missä vika,ja lisää teroluttia.Ne aiheuttaa vaan nykyään niin kovan pahanolon että YÄK.Rauhallinen päivä,6 lapsesta vain 2 kotona ja 5 koiraa..kohta alkaa taas mylläkkä kun porukka palailee koulusta.
Tsemppiä ja plussatuulia jokaiselle ja auringonpaistetta!

:D

toivoliini sorry, mä kiirehdin sun ovista :)
Mut tosi mahtavaa, että se löytyi ja toiv on hyödynnetty ;)

Mä en ole kauheen innokas muualle siirtyyn. Oon aika huono täs koneen käytös muutenkin :ashamed:

suurperheellinen tuliko vastaukset kokeista ja mitä sanottiin ?
Oooi, sulla on siellä oikein koiralapsiakin =)
Meillä kans 2 keskikokoista seropia asustaa.
Onko teillä mitälajia koiruuksia?

lynette mä ehkä alkaisin jo ajoissa testaan ovista. Joskus siinä kp9 tai kp10.
Mut on sulla ainaki ovis ollu kun raskaaksikin tulit :D

Mitäs muille suurperhehaaveilijoille kuuluu?

Mulla ei ole mitään uutisia itestäni, joten laittakaahan te kuulumisia =)

Ja hyvää pääsiäisen aikaa kaikille !!!

:wave:

Kävin lueskelemassa ketjua ja itsekunkin meininkiä. Jännää!

Meillä yrityksen aloitus menee loppu kesään tai alku syksyyn,
punnitsen vielä hetken asiaa. Vahvasti nyt kuitenkin olen alkanut
kuumeilemaan itsekkin :whistle:

Jos suurperhekuumeilijoille on jokin muu paikka niin mieluusti liityn mukaan
aktiivisempaankin kirjoitteluun.

Tsemppiä kaikille joilla on jo yritys päällä :hug:

Täällä taas :wave:

Mikä tilanne Toivoliinilla? Jännää... :D Voi vitsit, kun tulisi plussauutisia!! :D Tuuhan pian kertoon uutisia!!

Mulla on iskenyt rimakauhu! :headwall: Tai siis, kun ajattelin nyt tikuttaa sitä ovista, niin mä en uskalla!!!! :ashamed: Tiedän, tosi tyhmää... :D mutta kun siis takaraivossa jotenkin koko ajan pelottaa se viime kertainen. Oon ihan sekasin, tiedän, kun pelottaa, että mitä jos taas käy samanlailla... :ashamed: Siis kun ovistestihän näyttää myös raskauden (oon kokeillut :D), niin nyt sitten pelottaa tehdä koko testiä! Ja kuinka todennäköistä se on, että todella kävis samanlailla! :LOL: Nyt mulla siis kp10 ja tarkoitus oli ruveta ajoissa tikuttaan, mutta en oo vielä uskaltanut! :ashamed: Jos tänään uskaltaisi...

Niin ja kai sitä vielä ehtii toivottamaan hyvät pääsiäiset kaikille suurperheellisille!! :) Tulkaa kertomaan kuulumisia!!! :)

Yhteistyössä