Suurperhekuumeilijat toukokuussa

Jee, ei tarvinnut sitten aikoja odotella ovista Reppasenkeli :D
Peukut sulle että tulee se toinenkin plussa!

Joo, testing testing vaan heti MM :D !!

Mulla on vaan odottelua nyt suuntaan tai toiseen, joten palaillaan!!
Meillä netti töktöktökkii :headwall:
Plussa vkonloppua kaikille!!!

:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
MMtestasitko???

Juu oli kyllä vuosisadan oviskivut :( Kaksinkerroin piti kulkea. Että ei ois tarvinnut testiä oviksen toteamiseen. No kerran saatiin sitten hommailtua kun ei enempiä kestänyt. No toivotaan että tuo tuotti tulosta vaikka ois kyllä pitänyt eilenkin varmistella. No tämä kierto näin. Pitäkää peukkuja!

Reppis ja yk1 kp 17/28--)
 
No en :D. Nyt vasta se aika kun pitäisi lykkiä ;). Mulla on kierto toooodella sekaisin että ollaan
Nyt varmuudeksi kokoajan tässä viikon sisään niin ei mee ovis ohi:LOL:
Yleensä kyllä oviksen tunnen mutta nyt en enää ole varma mistään. Paitsi siitä että menkoista
on kohta kaks viikkoa :D.

Reppikselle kovasti nyt plussatuulia,toivontoivontoivon että tärppäisi :)

MM
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
Hiphei!
Oikein paljon onnea plussasta Hellun martta ja Äitiliinix5! :heart:

Saataisko me aikaseksi alottaa uus pino tuolla o-puolella, osaisko joku näppärämpi semmosen tehä? Edellinen pino on ikivanha ja toooosi hiljanen..jos pino ois uus niin ehkä keskustelutki viriäs sen mukaan :) tosi yksinäistä siellä on..

Mulla alkaa olemaan olo ihan kohtuullinen, pahoinvoinnista on päästy eroon, väsy vaan vielä painaa..masu alkaa näkymään jo niin ettei tätä enää piilotella. Eli äitienpäivänä myös ukkokullan vanhemmille asia tuli tietoisuuteen..Pikkuisen liikkeitä oon tuntenu varmaan kohta kuukauden päivät koko ajan voimistuen. Rakenneultra ois 6.6 joten kovasti jännitetään vielä kolmisen viikkoa!

Hurjan paljon plussaisia tuulosia ja toivotaan että pääsette kaikki kohta tuonne o-puolelle! Kovasti teitä sinne ootellaan!

Crocus ja pieni Piiperoinen 17+1
 
Crokus76, minä ainakin pysyn ainakin viikon tai kaks vielä pois odotus -puolelta. Helmikuun alussa kun menin heti plussattuani ilmoittautumaan lokakuisiin tuntui tosi kurjalta joutua pois sieltä. Nyt kuiten odotan vielä hetken.

(.) yökötysolo alkoi oikeastaan jo pari päivää sitten ja luulenpa että se taas pahenee ihan aamuoksenteluksi mitä pitemmälle odotus etenee. Päätä on särkenyt useampana päivänä ja valkkarivuoto lisääntynyt, sekä ikuinen ystävä odotusaikana hiivatulehdus. Edellisessä odotuksessa hoidin hiivatulehduksen vissiin 5 kertaa ja nyt saa taas aloittaa sillä. Rinnat tuntui oudon pehmeiltä jo viikonloppuna, mieheltäkin kysyi jo että näyttääkö ne erilaisilta, mutta eipä tuo osannut asiaan mitään vastata. Vatsaa vihloo ja viiltää, mutta ei minkään valtakunnan menkkatuntemuksia, ONNEKSI.

Hellunmartta ja salaisuus 3+5
 
Oi,ihanaa ja hurjasti Onnea HellunMartta ja äitiliini:flower::heart:

Toivotaan tosiaan että me muut tullaan pian perässä :). Mulla on ollut toi kierto ihan sekaisin mutta luulisin että ovis oli pari päivää sitten.
Kp11 alkoi kivut ja isommat limat ja kp13 lima oli erilaista ja kivut alkoi helpottamaan. Ja alkoi kuivakausi :D. Joten nyt sitten orotellaan pari viikkoa.
Kovasti olen koittanut kaikkea tekemistä keksiä. Varailin kirppispöytää ja ois 3v ja 4v synttärit ja muuta mukavaa :).
Olisihan se todella hyvää tuuria jos heti ekalla yk:lla tärppäisi. Jotenkin sitä vaan toivoo kun edellisetkin on tärpännyt ekasta tai tokasta kierrosta :).
 
Mä en nyt tiedä olenko vaan vainoharhainen vai mitä :D. Mutta siis mahassa velloo,närästää,päätä särkee ja vatsaan koskee..Kauheat hormonimyrskyt. Menkkaoireet jotka ei ikinä ala näin aikaisin(jos ollenkaan..).
Ja turvottaa. Tänään ois kp23,olen siis laskenut kierron päin peetä. Ovis oli EHKÄ tossa,niinkuin aiemmin kirjoitin niin kp11,mutta se onkin ollut kp15. Hitto nyt mä olen itsekkin ihan sekaisin,joka tapauksessa
huono-olo on :D. Mun vikat menkat alkoi siis 26 tai 27.4.

Tai sitten mä olen vaan vainoharhainen ja valeraskaana:LOL:

Ps. Niin ja mun kierto on jotain 30? Ja missä te muut ootte,menee kohta yksinpuheluksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällätaas!
Valtavan IHANIA uutisia kuuluu teiltä :flower: :flower: :flower:
Onnittelut plussanneille!!! Kertoilkaahan oirekirjoanne!

Crocus, ihan hämmästyin kuinka pitkällä olet jo :D
Kohta rakenne UÄ =)
ON:
Tein tuossa keskiviikkona testin ja sitten huomasin, että parhaallakin tahdolla ois vasta dpo8 :LOL:
Ihan tosi, kauhea pöllö :LOL:
No nyt on sitten tiputellut 2 pv, että joko siellä kiinnitytään tai menkat pärähtää paikalle vkonlopun aikana tai on taas jotkut menkkojen esiäidit nyt päällä.
Joten odottelua edelleen täällä.
Uusinta testin teen, jos ei kunnon vuoto ala, varmaan maanantaina.

Mutta nyt on pakko lähteä nukkumaan!

Vointeja raskautuneille ja oikein paljon liimaa, onne ja tarraa matkaanne!!

muille plupluplussia testeihin!


..:wave:
 
Nyt olen kyllä aika varma että raskaana olen. Perjantaina kourasi mahaa kovasti ja oireita alkoi enemmän.
Parina päiväna turvottanut enemmän,sattunut mahaan ja selkään. Mulla ei siis yleensä mitään ihemmempiä menkkajomotteluita ole.

Jokinorsullakin jännät paikat. Olisikohan tosiaan ollut kiinnittymistä toi sun vuoto,toivotaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: jokinorsu
Jokinorsulle ja MM:lle pidän peukkuja että plussaatte!
Itellä ihan menkat alkaa- tuntemukset. Mä vähän epäilinkin ettei tärppi käy kun ne oviskivut oli sitä luokkaa että hommailtiin 1 kerta vähän ennen ovista, mutta tuskin riitti. No uutta kiertoa päin sitten!

Reppis
Yk 1 kp 26/30 dpo 10
 
  • Tykkää
Reactions: jokinorsu
Ajattelin tulla tänne teille kertomaan, että ultrassa käyty ja viikkoja 7+4 vastaava pikkuinen kohdusta löytyi. Syke näkyi hienosti ja koko siis vastasi täysin viikkoja. :heart: Olen niin iloinen, että tällä kertaa menin tuohon ultraan, sattui olemaan todella mukava lääkäri ja nyt onkin ollut tosi hyvä mieli koko päivän. Ainakin tähän asti kaikki hyvin. Nyt tartuttelen kovasti plussaa tänne teille!!! :)

Lynette 7+3 (ultran mukaan 7+4 :) )
 
Eilinen testi täysin negatiivinen.
Nyt harmittaa, ettei tullut kunnon menkkoja : /
Ehkäpä sitten tässä kohtsillään tulisi jompaakumpaa, menkkoja tai raskaus...

MM jes!! Toivotaan, että tuntemukset ovat sitä itteään!!!

Reppiksellekkin vielä kumminkin plussapuhallukset!! Jospa olisi sittenkin jotain kivempaa kuin tätsky tulossa :hug:

Ihania kuulumisia Lynette :heart:
Nyt tämä lapiomestari (tonkinut maata) lähtee unille, vielä muutaman päivän kun kello soittaa aamulla laittamaan koululaisille aamupalaa :D

Plussapuhureita meille :heart:
 
Voi mitä kaikkea täällä tapahtuukaan?! :heart:

Oikein paljon onnea Lynetelle ihanista ultrauutisista! Nyt voi jo vähän huokaista ku on nähnyt pikkuisen sydämen pomppivan :heart:

MM:lle varovaiset onnittelut jo tulevasta plussasta! ;)

Reppasenkeli: juu voihan se täti sieltä tulla mutta aika monesti nuo menkkaoireet on just THE oireet! Eli älä heitä vielä pyyhettä kehään ku kiertopäiviäki on vielä jäljellä :hug:

Jokinorsu: no PAH! Mitäs se testi nyt negoja nakkelee!? Jospa teit sen vielä liian aikasin ja se vielä plussaksi muuttuis? Tsemppiä! :hug:

Miten jo viikko pari sitten plussanneet voivat? Onko oireita enempi ilmaantunu?

Mää jo kerran tästä taisin kirjoittaa mutta...Nyt ku teitä plussanneita oikeasti alkaa noin monta olemaan niin osaisko joku tehä uuden pinon tuonne o-puolelle? Mää oon niin käsi näissä hommissa...jos sitte pinoon tulis vähän eloakin..

( . ) Maha kasvaa ja sitä ei enää peitellä tosiaankaan! Ma kävin nlassa ja siellä ku täti ultraa joka kerta niin nähtiin jo monenmoista kuten että neljäs poitsu sieltä ois taas tulossa, ei sen vertaa ujostellu että ois piilossa pitäny ku ei millään noita vehkeitä vois muuksi muuttaa :LOL:

Voikaahan hyvin ja toivotaan kesäisen lämpimiä plussatuulia teille kaikille!

Crocus ja "Jamppa" 18+2
 
Crocus kirjoittelinkin äsken tuonne odotuspuolelle. Tokalle sivulle oltiin taas pudottu. Mutta mitä uutisia sulla onkaan täällä!! :heart: Ihan mahtavat onnittelut poitsusta!!! :heart: Niinhän ne taitaa pikkumiehet esitellä auliisti sukukalleuksiaan. :LOL: Nyt voi sitten jo tehdä jotain pikku hankintoja. :) Minä periaatteessa voisin uuttakin pinoa väsäillä tuonne odotuspuolelle, mutta jotenkin vielä pelottaa, että mitä jos sieltä sitten kuitenkin joutuu palaamaan takaisin tänne. :ashamed: Ja kun väsymys on aikamoista vielä mulla. Tosin eipä siellä varmasti päivittäin päivittämistä olisi, kun nytkin on niin hiljaista ollut. ;) Mä mietin ihan hetken vielä asiaa, jos ei siellä muita innokkaita ilmaannu. :)
 
Jeps! Nyt on kuulkaa ihka uus pino väsätty tuonne o-puolelle! Kyllä kuulkaas kesti uskaltaa tommonenki tehä! :LOL: Eli sinne vaan sitte kaikki, tervetuloa! Kovasti siis plussia kehiin!

Lynette: Kiitos! Pitihän sitä pari bodya kauppareissulta mukaan napata! Vaikka eihän meillä noita sinisiä vaatteita kolmelta eelliseltä oo muka jääny :LOL: Tuuhan vaan kaveriksi!
 
Mä olen jo hätäisenä pissinyt noita testejä muutaman :D :D. Negaa näyttää mutta onkos ihmekkään kun menkkojen pitäisi alkaa vasta lauantaina :D. Väsyttää ihan hitsisti ja turvottaa. Ja joka päivä vatsassa jurruttanut.. Mutta toisaalta olen kyllä ollut tosi kiukkuinen niinkuin menkat alkaisi :D
On kyllä tosiaan piinaviikko ollut,vielä pari päivää pitäisi vielä kestää!

Ihanaa Lynette:heart: ja Onnea Crocus Poikalupauksesta:flower::heart: Olikos sulla ollut joku fiilis itsellä että kumoi masussa on?
Niin ja meillä on neljä tyttöä ja joka kerta olen ostanut paljon kaikkea uutta. Olisiko aika tylsää jo kaikilla ollisi saman kuteet ;).

Nyt sitä plussatsemppiä kaikille!!!. Mikäs olisikaan ihanampaa kun olla kesäkuumalla alkuraskaana ja pahoinvoivana :D. Viime kesä meni pallona niin tämä kesä sitten viel salaillen :)
 
MM pelisi ei ole vielä menetetty! Pissi tikkuihin rauhassa, niin minäki teen :LOL:
++++ sulle!
crocus onnea pojasta ja mahasta! =)

Kyllä se kuulkaa taitaa olla niin että tämä mamma alkaa vanhaksi tulemaan, eilen oli jäätävät ovis kivut :LOL:
Ei tunne enään omaa kroppaansa :D
Joo, eli kattellaan mitä parin vkon kuluttua testit näyttää.
Maanantaina viimeksi taltioitu, mutta kai se riittää jos on riittääkseen. Eilen ei pystynyt, niin kipeä olin. Onneksi älysin ottaa panadolia, etten buranaa =)
Taidan minäkin sortua netistä tilaamaan testipaketin. Olen vannoutunut apteekinoman käyttäjä, mutta kai niitäkin sieltä löytyy.

Kattotaas flikat, miten akan käy :D

Aurinkoista kesäpäivää kaikille!!! :heart:
 

Yhteistyössä