Yötä suurperheelliset ihanaiset naiset!
En olekaan saanut esittelyä enempää kirjoiteltua (mikälie ramppikuume taas iskenyt kuumeiluun) mutta nyt tuli niin pakottava tarve kantaa korteni kekoon =) Kyllä se vaan edelleen haave kuudennesta elää.. Kaikki on tosin ihan mainiosti tälläkin hetkellä. Kuopus täytti viimekuussa 5.v ja elämä on helpottunut kovasti kun ei ole enää syötettäviä eikä vaippahousuja, mutta kun mullakin on juuri tuo tunne niinkuin monilla teistäkin, että tuntuu kuin joku vielä puuttuisi :heart: Se joku taitaa olla kuudes kullanmuru.. Mies ei jaa tätä tunnetta kanssani vaan on enemmän "järjellä ajattelija" kun minä taas annan tunteen ja sydämen viedä. Mutta olen saanut hänet ennenkin taipumaan

Olen ensimmäistä raskautta lukuunottamatta (jossa pitkä odotuksemme palkittiin kaksosilla!) raskautunut kerta laakista ja sellainen toive olisi myös nyt jos tässä joskus päästään yrittämään. Mutta ei voi tietää, ikääkin on tullut lisää. Oviksen kyllä tunnistan kovista kivuista ja paksusta limasta :x joka kerta, joten se vähän auttaisi ehkä asiaa

Ja olisihan se niin mahtavaa vielä kokea se kaikki! Plussatesti, ultrat, pikkupotkut, synnytys, imetys, vauva-aika... Voih OLISIHAN SE!
Tosi ihanaa, että täällä on muitakin "iäkkäämpiä" haaveilijoita ja kuumeilijoita. Itse täytin juuri 37 vuotta.. Ensimmäiset lapset sain 22-vuotiaana (kaksospojat) ja ennen kuin pojat täyttivät 2 vuotta, syntyi vanhin tytär. Eli myös meillä on ollut kolme alle 3-vuotiasta. Jonkin aikaa jopa kolme alle 2-vuotiasta

Sitten olikin luova tauko ja tehtiin toinen satsi eli nämä meidän pikkutytöt, joista toinen täyttää pian 7 ja toinen täytti juuri 5. Ikäeroa tulisi siis viitosen ja kuutosen väliin reilusti, mutta ehkä kysessä olisi nyt se iltatähti.. =)
Ihana lukea teidän jännäilyjä, jotka jo olette yrityksessä kiinni! Toivon teille kaikkea hyvää ja pikaista raskautumista! Ja hurjasti onnea kaikille jo plussan saaneille!! :heart:
Jatketaan jutustelua ja toistemme tukemista. Me upeat suurperheitten äipät =)
ÄitiViidelle/ 37v/lapset kaksospojat-98 ja tytöt -00, -06 ja -08