Vihdoin koneelle. Erikeepperit siivottu parketilta, vaatteilta.... jokaäidin unelmahomma juuri kun olis se ansaittu lepohetki.
Jihuu Jepana, ONNEA! Meidän huushollin muksut on kahdessa sarjassa tehtynä, entisen siipan kera 3 ja uuden kanssa tehtynä sitten kaksi lasta. Tila-auto löytyy jo entuudestaan, eikä meillä matkustella muutenkaan. Se minne sitten mentäisiinkin, päästään kyllä kahdellakin autolla.
Tänään YAW pääs lääkärissä käymään, miten meni? Mä meen nyt keskiviikkona yksityiselle. En löytäny arkistoista reseptejä, mutta tallennetut vuosikalenterini löysin ja sieltä lääkärissä käydyn päivän, joulukuus 2006 ja Terolut oli määrätty. Toivottavasti samaa sais nytkin. Olin kirjotellu joka kuukaudelle, kuinka veemäistä oli, raskaustestejä kului useempia, kun oireet oli ihan selkeet. Mutta hulluks mut teki silloin. Ei kiitos enää samaa.
En kyllä pääse Jepanan kaltaisiin testilukemiin, hekohek.
Tänään kestitty ystävää lapsineen. Huomenna alkais arkinen aherrus työn parissa, kyllä osa-aikatyö on vain hyvä juttu mulle, tai meidän perheelle. Tulikin mieleen tuo kysymys, kuinka omat ystävät/tuttavat ihmettelisivät, jos lapsia vielä tupsahtais näille nurkille. Muutamalla ystävälläni on vielä pieniä lapsia, mutta ovat jo päättäneet, ettei lisää tule. Osa tietää vauvahaaveestani, eivätkä tuomitse tai päivittele. Tällä kylällä on muitakin "vanhoja äitejä" ollut, joten en olisi ihan poikkeava. Joskus itseä mietityttää, olenko hassu, kun vielä haaveilen. Mutta sitten tulee ajatus, että jokainen oman polkunsa tehköön.
Luntakin alkois sataa, kas vain. Luistelemaanko vielä jaksais raahautua, hmm.
Hillakat