ViidesVillahousu: Meillä on menty monta vuotta...no aina, keskeytetyllä/varmoilla päivillä. Ja hyvin on toiminu. Heti kun lupa on annettu niin on kaks viimestä raskautta saanu alkunta. Toinen ei sit vaan pysyny matkassa. Saa nähdä kuin tässä kierrossa käy....Nyt on jotain 28-29/29-32. Oviksen mukaan veikkaisin, että menkkojen pitäis alkaa pe-la. Siirrän sitä päivää koko ajan, etten pettyis, jos alkaaki

. Kuukaus on niiiiiiiiiiiiin järkky pitkä aika piinata kierukan poistoa, mä niin symppaan sua! Yritä pitää ittes kiireisenä se aika niin tulis tuo aika nopeesti. Musta kanssa tuntuu, että tää viikko on kestäny jo kolme ainaki :headwall: . Ja vielä pitäis pari päivää odottaa että olis järkee testata...huoh!
Jepana: Täällä mennään samoilla päivillä ja tuska on järkyttävä! Viime kierrossa en piinannu pätkääkään, mutta tulinkin heti raskaaksi. Nyt kun menikin kesken niin ei malttais odottaa sitten niin millään!
Oireita ei just nyt ja tänään ole ollu vielä ollenkaan...Eilen aavistus huonovointisuutta, mutta sitä kun muutenkin toisinaan on niin ei voi laskea. Jonkun verran palelin illalla ja yöllä nukuin super huonosti ja hikoilin. Ja tietty näin unia...myös, että olin synnärillä

. Se oli jo kolmas vauvauni tässä kierrossa...taitaa olla jonkin sortin enkka! Kohdunkaula oli kova ja suht pitkäkin ja hieman kääntynyt taakse, mutta ei ihan ylhäällä takana kuitenkaan ainakaan vielä...Ihan pikkiriikkisen on rinnoissa tuntemusta, jota ei ole kuopuksen jälkeen ollut, mutta toisaalta voihan se olla, että vasta nyt alkaa normalisoitua imetyksen lopettamisen jälkeen, jos on siis jo aikaa n.7kk.
Ööö...mitäs vielä keksis

pää on särkeny varmaan neljänä päivänä peräkkäin aina ajoittain, vaikka ei ole kuukausi kausiin särkeny ja jos särkee niin kestää aina vaan päivän. Vetistä valkkaria on myös tullu monta päivää. Välillä oli mulla kans jo tuo Jepanan kuvaama "kohtu tunne", mutta ei nyt taas. Mut saa siis leimata todelliseks luulosairaaks, jos nyt en oo raskaana. Oih ja voi ku menis aika äkkiä!
Hassel kp28-29/29-32 dpo 12-15...