Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
voit laittaa otsikkoon ja näin maailma taas tuhoutuu, yksi suurperhe lisää syntymässä
No hitto, aivan varmasti laitan. Tiedät sitten heti mitä asia koskee.
Ja sehän onkin ratkiriemukasta.
Niin on, mutta sä et voi ymmärtää tätä koska istutaan eri junassa ja mennään ihan eri suuntiin.
Mä ymmärrän kyllä sunkin mielipiteen, kuka vaan saa minun puolestani adoptoida, sitä en ymmärrä että miksi olette meitä vastaan jotka haluamme biologisia lapsia? miksi syyllistää meitä jotka emme jostain syystä saa/pysty/halua adoptioon?
Ymmärrän kyllä teidänkin mielipiteenne. Tai en. Siis ymmärrän, mutten ymmärrä miten oma napa ja geenien levittäminen on niin helkutin tärkeetä ettei muulla ole väliä.
ei se ole tärkeää vaan itselleni on tärkeää antaa lapselle sitä aitoa rakkautta ja itselleni ajatus tuntuu niin vieraalta että voisin rakastaa vierasta lasta aivan kuin omaani.
oli se tunnevammaisuutta tai mitä tahansa, mutta se on minun omalle kohdalleni niin vieras ajatus. Miksi siis menisin adoptoimaan?
Sama jos et tykkää koirista ja sinut "pakotetaan" ottamaan koira, ajatus ei olisi sinusta miellyttävä vai kuinka?