juupati juu
Juu ymmärrän toki. Ja tottahan se on. Ei ulkomailtakaan adoptointi kuitenkaan mikään mahdoton tehtävä ole. Itse olen nähnyt läheltä myös perhekotien lapsia ja voi sitä rakkauden määrää mikä heitä kohtaa. On vain luonnoton ajatus minulle, että vain oma tekemät lapset ovat oikeasti omia lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Alkuperäinen kirjoittaja juupati juu:Miksi ihmeessä? Kun sain sen pienen tuhisijan syliini ensimmäisen kerran ja se katsoi mua pienillä silmillään, tunsin samanlaista äidinrakkautta, kuin "omaanikin" kohtaan. Ei sillä ole väliä kenen geenit siinä lapsessa kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Ja mun on hirveän vaikea ymmärtää et sulla oikeesti on lapsia jos tota et käsitä..Alkuperäinen kirjoittaja juupati juu:Kyllä ymmärrän, jokaisesta ei ole vanhemmaksi ja jokaisesta ei ole antamaan tarvittavia resursseja lapselleen. Adoptioonkin voi lapsensa antaa rakkaudesta. Ihmettelen vain, miten joku ei kykene rakastamaan muuta kuin "omaa" lastaan. Kuulostaa suoraan sanottuna sairaalta.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No eikö sun sitten jo pitäsi ymmärtää, et kaikki ei pysty maailman jokaista lasta rakastamaan? Eihän sulla olis sitten sitä adoptoituakaan. :headwall:
Kai tiedät että harvoin saa adoptoitua ihan vauvaa? Vauvaan on varmasti helpompi monenkin kiintyä kuin isoon lapseen esim 7-vuotiaaseen joka kasvanut erilaisessa ympäristössä.....