Ei oo tottakaan! Mää en oo piiitkään aikaan saanu mitään kirjoitettua, mielessäni ootte olleet koko ajan...laiska taidan vaan olla (ja sikaväsynyt)...anteeksi! :ashamed:
Reppikselle miljoona halia! :hug: Käytte todella raskasta aikaa läpi, mutta tunnut tosi vahvalta ihmiseltä. Itse olen samalla linjoilla sun kanssa, että abortti ei ole mulla vaihtoehto, lapsi on aina lahja. Yritin käydä tutustumassa tuohon Dandy-Walkeriin netissä ja aika monenlaisia lapsia heitäkin on, joten hankala varmasti vielä raskausvaiheessa sanoa miten kaikke menee, toivottavasti mahdollisimman hyvin! Hurjan paljon jaksuja sulle ja teidän koko perheelle! :hug:
MM: voi itku! Haleja sullekin! :hug: Todella kurjaa ettei siellä pikkuista ollutkaan matkassa! Nuo tuulimunat ovat mielestäni pahimman luokan huijausta! Jos me ei enää törmätä täällä niin kaikkea hyvää elämäänne! :heart:
Lynetteeee!!!
Roseanne: lämpimät tervetulotoivotukset! Kiva saada uusiakin mukaan! Laita tietoja mukaan niin lisäilen sut myös tuonne listalle, jos siis haluat
Neliapina: Mikä tuo sun sf-mitta on ollut? Mulla oli viikko sitten rv32 34cm eli sama kuin keskikäyrällä rv40!! :O Lapsen koko on arvioitu rv 29+3 ja se meni tasan keskikäyrää ollen 1500g silloin. Loppusuoraa tosiaan meet, onnea ja jaksuja viimeisille viikoille ja itse loppurutistukseen!
Maarit: Onnea tyttölupauksesta! Kurjaa jos huono olo vielä noilla viikoilla vaivaa! Mulla auttaa tuohon päänsärkyyn (migreeniä 20v sairastaneena kokeillu monenmoista) erittäin säännölliset ruokailut, kalorimäärät, nukkumiset yms. tutea saa jos vaan lipsun jostaki.. Toivotaan kuitenkin että olo pian helpottuis, pitäishän sulla olla "se hehkeä keskiraskaus" meneillään...
L-R: niin se haave (ikuinen) vauvasta...mää kans pelkään ettei se lopu koskaan...ja se tietty pelottaa ku oon menny lupaamaan sen sterilisaation tän jälkeen, mitä sitte jos (ja kun) se tunne tulee silloin?? Mikä sen tunteen voi kumota ja korvata? Meillä on tietty vielä yks oljenkorsi vielä jäljellä eli koiranpentu ollaan luvattu lapsille ku uusi koti saadaan joskus valmiiksi ja tää vitonen säädylliseen hännänvetoikään...jos siitä ois sitte mulle apua..
Mutta joo ei muutako tänne vaan takasi, oot oikein tervetullut vaikket vielä ihan kuumeiliskaan
Miten
Bigmaman alkuraskaus on mennyt?
( . ) iso jo on! tai pikemminkin sanottuna valtava! RD-diagnoosia väläyttelevät nlassa vaikka arvot oli muuten ok paitsi paastoarvo just rajalla. Nyt sitte oon mittaillu ekaa kertaa kotona ja kyllä tuo paastoarvo lähtee jossain kohin nousuun jos en tarpeeksi aikasin aamulla syö, mutta tällön "paaston" on pitäny olla reilusti yli 10h eli varmaan pitäis alkaa yöllä vetämään jotain ku onhan tuo olo muutenkin tuossa vaiheessa jo aika kurja tuon päänsärynki takia..
OAS:iin lähtee ens ma lähete. Haluavat tehä viimesen lekuritarkastuksen synnärillä ku mulla on sektio takana, sitte tuo RD ja kaks viimestä syöksysynnytystä. Vähän tuo synnärin lekuri väläytteli viime tarkastuksessa (oli tullut nlalekuriksi siks päivää) että jos sillon paikat on vähäkään kypsät niin puhkastaan kalvot joka hänen mielestään riittää käynnistämään synnytyksen.
Vaivat on jo valivali-luokkaa. Eli öistä ei tuu mitään levottomat jalat vaivaa nyt raskausaikana monta kertaa pahemmin, suonenvedot tietty seurana (hankalaa ku toinen vaiva tarttee peittoa ja toinen ei sitä missään nimessä halua!), vessassa käyn tunnin välein..Sitte vielä on issiakset, selkäsäryt, alapääongelmat ja tietty ah niin ihanat supparit jotka tuntuu jo ihan "kivoilta"
Mutta tätähän tää aina on...kestettävä ja jaksettava on jos meinaa palkinnon saada!
Voikaahan hyvin ja nauttikaa!
Crocus ja Pikkumies 33+0