Minäkin nyt kurkin tänne välillä
Toivottavasti Reppis mahdollinen tuleva vuoto olisi harmitonta ja vauva olisi turvassa
. Mä olen muuten aina salaa haaveillu kaksosista
Me tossa pidettiin "pientä" parisuhdekriisiä.. Mulla lähinnä mielialat ja fiilikset heitteli ihan urakalla..
Välillä tulee "tässäkö tämä kaikki nyt on fiilis..". Vaikka sitä haluaa olla tuon miehen kanssa,on onnellinen noista lapsista ja haluaa lisääkin vaikka vielä kaksi
Niin silti vaan joskus tuntuu että vois ottaa ja häipyä. Sitten hetken yksin kipuilen kaikkia asioita, otan vähän enemmän omaa aikaa ja etäisyyttä. Sitten alkaakin elämä taas löytää raiteilleen
.
Tässä siis päätettiin lykätä vauvapuuhia hetkeksi. Ehkäisyä ei ole mutta ovista ollaan kartettu (tosi luotettavaa)
Nyt alkaa olla fiilis että ens kierrossa voisikin. Ottaa vaan enemmän sitä yhteistä aikaa, nyt kun tajuaa kuinka käy jos ei ota. Mä olen aina ollut sitä mieltä etttä kriiseistä seuraa aina jotain "uutta",joko tajuaa että elämää on parempi jatkaa erillään tai sitten jatketaan entistä vahvempana yhdessä:heart:
Tässä kaiken kaaoksen keskellä nuorin on ollut tosi paljon kipeänä,mies tehnyt paljon töitä ja meillä on viikon päästä muutto
Tässä koittanut pakata kun pienin kiljuu ja isommat sekoilee kun on tylsää
Viikon päästä siis muutetaan. Tässä vielä on se hauska että muutetaan kahdestaan ilmeisesti,miehen yksi kaveri tulee EHKä avuksi
Tytöt saadaan siis hoitoon päiväksi. Aamulla mies vie ja hakee illalla.
Huuuuuh,tuntuu että on in tarpeeksi hommaa nyt..
Sitten tajusin tossa että mulla on tissit ihan järkky kipeät,nytkin sattuu niin että ihan kun joku nipistelisi mun nännejä
Paleltaa ihan sikana,päätä särkee ja oksettaa. Osaksi samoja oireita kun viime kierrossa. Paitsi että itsellä ei ole ollut "sellainen" fiilis kun silloin olin varma että raskaana olen. Nyt en ole kerinnyt ajatella kunnes tajusin noi edellä mainitut
Menkat pitäisi alkaa lauantaina. Ens viikko onkin hässäkkää kaikkien pakkailuiden ja siivouksien keskellä niin on muuta ajateltavaa
Ja uusi koti on aivan ihana,odotan että päästään tästä kerrostalo luukusta rivariin
(en muuten enää jaksa ajatella että tunnistetaanko mut näiden perusteella,jos tunnistit niin älä kiitos huutele pitkin kyliä jookos
)
Sori näin pitkä stoori tänne minne en vielä kuulu
Jaksamisia teille masunkasvattajille olojen kanssa
Terkuin MM ja ihan liian sekainen viesti ja fiilis