Kuudes Ihme mulla on painonousu ollut tässä raskaudessa mitään sanomatonta, mutta hyvä niin. Lähtöpaino 80 kg ja pituuttakin mulla on 179cm. Eilen kävin neuvolassa ja paino oli 82 kg. Olen liikkunut tässä raskaudessa paljon ja pelkään tosissaan että raskausdiabetes äityy pahaksi. Tänään oli tullut jorvista sähköpostia, jossa sain harventaa sokerimittauksiani, koska arvot ovat vallam mainiot
Hemoglobiinikin oli eilen noussut 128:ta 135:een.Sydämmensykkeet 138 eli meidän poikajumpsutuksilta kuulosti. Autona meilläkin chervolet trans sport, mutta meillä ei noi teini-ikäiset oikeastaan koskaan kulje, eli tilaa löytyy vielä vauvelillekkin. Kertomuksesi tosiaan kosketti, mullahan takan yksi keskeytys pahojen rakenteellisten vikojen ja downin syndrooman vuoksi. meidän tytöllä np oli 4,1mm mutta terve tyttö tuli. =)
Jorvista oli tullut tietoa alkuraskauden verenvuotoon liittyen. Epäilivät suuresti kaksosraskautta! Mullahan tuli ihan hyytymiä ja kunnon verilorahduksia, no se selittäisi kaiken, mutta olisipas ollut aika huimaa saada tällä iällä kaksoset.
Elysee kiitos, toivottavasti täällä ei käy ketään mun tuttuja ettei tunnista profiilikuvasta. Aion kertoa vauvasta vasta rakenneultran jälkeen. No jos tunnistaa, ei se niin väliksi, mutta ajattelin sinne saakka pimittää tietoa.:x
minimuu fb:ryhmä olisi tosiaan mukava ja kiinnostusta olisi. Häkellyttävän suloinen poikanen sulla.:heart:
Lyytinen onnea tyttölupauksesta, montakos poikaa teillä on? Meillähän on ainoastaan yksi tyttönen, nuorimmainen!
Oliivitar meillä tosiaan jännät paikat tulossa, tiirataan tarkkaan näkyykö pili vai heittäydytäänkö sekopäisiksi, jos käy niinkuin
lyytiselle Mä oon niin hulluna noihin tytön hepeneisiin, voi luoja. Mulla on yksi tuttu Porvoossa, joka tekee vanhoja lastenvaateita ja myy niitä vanhassa Porvoossa. Isäni hemmottelee likan piloille ja ostaa niitä ihania hepeneitä aikaajoin.
Mlm sulla on vähän nousuut paino, onnittelut siitä. Automatkat tekee mullakin vaikeuksia noilla viikoilla, supistaa ja vääntää mahaa. kauhee matka teillä, varmaan monen tauon paikka.
Liljan äippä ja päivänsäde 19 (19+4)