Suurperheelliset Odottajat

Minä varovasti kurkistelen tälle puolelle... :) Meille siis olisi näillä näkymin tulossa viides, jos kaikki hyvin menee. Ensimmäisen kerran plussattu reilu viikko sitten (ja pari kertaa vielä sen jälkeenkin :D ) Laskettu aika menee tuonne ensi vuoden puolelle, eli 5.1.2013. Nyt siis viikkoja kasassa huimat 5+2. :)

Lynette ja viides muru 5+2
 
HotMilk,pian on nyytti maailmassa.Tsempit loppuhetkiin:heart:
Onnea uusille plussanneille ja hyvää odotusaikaa:heart:

Tosiaan meidän pikku ysi syntyi 20.4 rv 37+6.Poika oli mitoiltaan 3855/50.Ihana mustatukkainen,ihan isänsä näköinen poika:heart:Kaikki meni hyvin vaikka käynnistettiinkin,mutta onneksi pelkkä kalvojen puhkaisu riitti käynnistämiskeinona ja sain lähes luonnollisen synnytyksen eikä mitään lääkkeelista käynnistämistä eikä kivunlievitystä vaan omilla supistuksilla mentiin.Synnytys kesti 1h35 min ja ponnistusajaksi oli laitettu "muupari päättäväistä ponnistusta:)
Poika on aivan ihana ja nukkuu hyvin ja koko perhe olemme hurmioituneita uudesta kullannupustamme:)
Tänne palstalle en ole jaksanut /uskaltanut kirjatua kun tiedän mihin näiden raskausviestien lukeminen johtaa ja meidänn perhe on nyt koossa....

Kaikkea hyvää teille kanssamatkaajille ja kiitos,poistun takavasemmalle:)
Lily ja pieni mies pian 1kk
 
Oikein paljon onnea pikkuisen miehenalun syntymän johdosta Lily-Rose! :heart::flower: ja kiitos pinon nostamisesta,kuinka alas lie taas pudonnut! Aika ihanalta synnytys kyllä kuulosti!

Kuudes Ihme: niin oon määki vannottanu että tää vitonen on varmasti viimenen! Oon luvannu piuhatki panna poikki varsinki raskaan alkuraskauden takia..mutta niin se taas mieli on jo vähä muuttunu ku oloki on helpottunu mutta kyllä tää ikä ja sairaudet pitää kyllä järjen ääntä..

Mites HotMilk? Joko pikkumies on syntynyt?

Miten IK ja Taaperotx5 voivat? Oisko uusia plussanneita?

ON: juuh oksennuksesta päästy eroon, alkuraskauden oireista tuo väsy (armoton sellainen) on vaan jääny päälle, auta armias jos yö on ollu huono / liian lyhyt! Väsyä pahentaa heti alusta asti huono hb,rautaa yritän muistaa napsia. Liikkeitä on tuntunu kuukauden päivät mutta tosi hentoja vielä ovat ja tosi harvakseltaan niitä tuntee, parhaiten ku istuu. Hellyyttäviä joka kerta.:kiss:
Rakenneultraa ootellessa, joka on 6.6. sukupuoli on pakko saada tietää! :D
Äitienpäivänä raskaus tuli julki myös ukkokullan vanhemmille, la:ta kysyivät mutta onnitteluja ei saatu.

Voikaahan hyvin ja nauttikaa tulevasta kesästä!

Crocus ja Pieni 17+3
 
Huomenta!

Lily, olenkin monta kertaa katsellut että oletko kirjoitelut mitään kuulumisia tänne, voi että olisi kiva kuulla sinusta jatkossakin - älä nyt täysin katoa :heart:
Olisiko vauvapuoli neutraalimpi kirjoituspuoli, jos sinne olisi innostusta pinoa luoda :confused:

Crocus, sinullakin viikot vierii, ei enää pitkää matkaa puoliväliin - hieno juttu!

Nyt itsellä rv 38+3, ei juurikaan mitään tuntemuksia joten varmaan laskettuun aikaan mennään. Tosin vielä tuleva viikko vielä niin ohjelmoitu että sopisi mulle ettei nyt heti syntyisikään :) Nyt tällä viikolla neuvolassa arvioitiin että vauvan paino olisi nyt n.3600g, mutta jännä nähdä mitä sitten vaaka näyttää.

Hyviä vointeja kaikille!
 
Moikka!! Täälläkin on nyt päästy jo rv 11+1 viikoille asti :heart:
Eilen vietettiin ukon kanssa 7v hääpäivää ja eilen oli myös ukon synttärit :heart:

Pahoinvointi on melkee jo loppunut kokonaan ja maha pömpöttää ja jotku on jo kysellytkin että onko vauva tulossa ku noin pömpöttää :D
 
Huomenta!

Lily, olenkin monta kertaa katsellut että oletko kirjoitelut mitään kuulumisia tänne, voi että olisi kiva kuulla sinusta jatkossakin - älä nyt täysin katoa :heart:
Olisiko vauvapuoli neutraalimpi kirjoituspuoli, jos sinne olisi innostusta pinoa luoda!
Enhän mä tokiteitä haluaisi jättää mutta mulla on nyt jo vauvakuume ja yritän sitä lykätä taka-alalle ja täällä se ei onnistu:saint:Vauvapuolella olis kiva joskus kirjoitella jos joku pinon sinne jaksaa väsätä...

Pian sulla on nyytti sylissa HotMilk:heart:
 
Onnea pojasta lily-rose :flower:

Täällä takana alkuraskauden ultra ja viikkoja vastaava pikkuinen kohdusta löytyi ja sydän kovasti sykki. :heart: Ainakin tähän asti kaikki hyvin. Parin viikon päästä olisi sitten ensimmäinen neuvolakin.

Crocuksella rakenneultra häämöttää jo ihan lähellä. :) Jännää!! :)

Lynette ja viides muru 7+4
 
:heart: :heart: :heart: Onnittelut kaikille vauvaantuneille :heart: :heart: :heart:

Hiljaiseksi on pino mennynä, mutta mielessä aina silloin tällöin pyörähdätte ja tänne eksyidyn teitä etsimään.

Toivotan hyviä jatkoja kaikille pinolaisille, eihän sitä tiedä, vaikka joskus sitä vielä "törmättäisiin " ;)

Oliivitar :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
Oikein paljon onnea Hotmilk pienestä miehen alusta! Siinä teillä onkin sitten paljon ihmettelemistä! Ihania vauvantuoksuisia ja tuhinaisia hetkiä teille koko perheelle! :heart:

Mää alotin tuossa jonki aikaa sitten uuden pinon "suurperheen kasvattajat". Yritetään muutaman raskautuneen ja kuumeilijan kanssa sitä pinoa viritellä, että saatais vähän taas vipinää juttuihin uuden pinon kutta. Uutta kokeillaan siksi, jospa vaikka uusiakin kasvoja mukaan ilmestyisi :) toivottavaa tietenkin olisi, että sinne löytäis kaikki niin uudet kuin "vanhatkin" suurperheelliset tai siksi toivovat...eli tervetuloa vaan kaikki sinne vaikka vaan turiseman niitä näitä!!

Meillä puoliväli ylitettiin viikko sitte, rak.ultrassaki on käyty ja nlan poikalupaus vahvistettu. Pikkumiehellä asiat oli hyvin! Ja oikein sulonen paketti siellä masussa kasvaakin! äitin sydän suli taas...:kiss:

Crocus ja "Jamppa" 21+0 "poksista"
 
Kiitos kaikille onnitteluista :flower::)

Vauva on niin hurmaava :heart: selvästi meille tarkoitettu pieni mies :heart:

Lily - miten teillä voidaan?
Oliivitar, olisi kiva kuulla teidänkin kuulumisia!
Crocuksellakin hienosti viikkoja kasassa :)
Lynetelläkin taitaa np-ultrakin ollut tai kohta ajankohtainen.

Ihania kesäpäiviä kaikille :flower:
 
Hei :)

Olen ahkerasti lukenut jutusteluitanne, mutten uskalla itse tänne mitään kirjoittaa. Pääsisinkö mukaan tuohon Fb:n suurperhe-ryhmään? Facebook on minulle itselleni luontevampi keskustelukanava.

Minä kovasti toivon perheeseen veilä viidettä ja kuudetta ja ja ja lasta :D :heart:
 

Yhteistyössä