Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :wave:
Voi että, te ootte kaikki noin pitkällä jo! Ihania ultra- ja lekuriuutisia olitte saaneet! :heart:
Osaiskohan joku enempi täällä pörrönnyt tehä sen uuden listan..? Mää oon vielä vähän tumpelo näitten kans...
HotMilk: sitä 4d-kuvaa voisi töllötellä pitempäänkin!
Mulla on kaks cd:stä videokuvaa kahdesta edellisestä, ja varmaan mennään tälläkin kertaa sinne jospa vain sinne asti päästään!
Lily-Rose: (aivan ihana nicki muuten) Mää oon syöny kahen ed kans tuota Multivita raskaus (vaimikäsenytoli) ja sillä oon saanu tuon hb:n piettyä suht aisoissa. Kyllähän se väsy tulee taas ja kauhulla sitä ootan ku ei emännästä oo sitte mihinkään...|O
Pikaista toipumista esikollesi! :flower:
Oliivitar on jo viimeisillään viikoilla, ai että kohta loppuu kaikki vaivat saat pikkuisen jo syliisi! :saint:
Tuntuu että tuonne lokakuun lopulle tai syyslomalle on vielä piiiiiiiiiiiitkä matka, niinku onki! :O
ON: tänään taas sellanen olo kuin ei raskaana oiskaan, pientä närästystä lukuunottamatta...alapääki on ku sahara ei siitä kamalasta valkkarivuodosta tietoakaan...Miksei sitä vois olla hermoilematta koko ajan? :stick:
Crocus ja "Lahja-Toivo" 4+2