Onnea Taaperotx5:flower:
Ikuinenkuumeilija : paljonko sulla niitä viikkoja pitikään olla jo?Että pitäiskö tuon sykkeen jo näkyä?
Toivotaan väärää hälyytystä:hug:
Onnea liljan äippä ihanasta vauvasta:heart:
HotMilk en mä kanssa usko että pelkkä sukupuoli nostais vauvan syntymäpainoa 0,5kg mutta voihan se nousta vaikka edelliset olleet pieniä.Mitä enemmän raskauksia,sitä verekkäämpi kohtu on ja kasvattaa vauvaa paremmin.Toisaalta jossain kohtia se kääntyy,kun riittävän monta odotusta,ei kohtu jaksa samaan malliin.Mullahan 3 ekaa lasta kasvatti aina edelliseen nähden sen 500g(3180g/3680g/4055g)ja neljännen kohdalla aloin tosissani pelätä mitä monsteria kasvatan ja oli eka poika kyseessä,kun edelliset 3 tyttöjä.Mut sittemmin neljännestä eteenpäin on meidän muksut kutistuneet,neljäs oli 3820g ja sitten 3780g,3700g,3410g ja 3380g.
Nyt tämän ysin kohdalla painoarviot taas jotain ihan omaa luokkaansa.Rv 31 oli 2,4kg ja rv 34 3,2kg ja tällä kasvulla jos la asti mentäis,meinais ainakin 4,5kg vauvaa:OLääkäri ollut kyllä yhtä hämmästynyt kuin itsekin ja sama lääkäri vielä ollut kyseessää,eli tuskin kovin suurta mittavirhettä on.Myös epäilys siitä että viikot olis väärin,on vahva.Kun vauva kasvaa kokoajan ja jokaiselta mitaltaan +2 viikkoa edellä.Mulle on lupailtu käynnistystä rv 38 ja elän nyt se päämääränä.Vatsa mulla on suurempi kuin koskaan ja vauva tuntuu isolta,liikkeet on mahtipontisia.Mutta sokerit oli ok,eikä mitään muuta syytä vauvan koolle ole löytynyt.Ei auta kun odottaa ja ihmetellä.
Ja jospa sulla olis mittavirheestä kyse!:hug:
Lily ja jätti rv 36+4