Suurperheelliset Odottajat

Äipyli,tervetuloa:flower:Niin se elämä välillä yllättää,yht`äkkiä huomaa ettei autossa olekaan riittävästi paikkoja:DTai ainakin aivan täys autollinen...

Liljan äippä ,olit vaihtanut ihanan kuvan profiiliin=)Onnea tulevaan r-ultraan!:heart:

Elysee
 
Hei!!!

Äipyli Tervetuloa :wave: Onnittelut plussaamisesta :heart: Meillä vitonen oli myös ylläripylläri ;) Naureskelenkin, että oli niin hinku elämään, että navan kautta karkas :whistle: Maaliskuussa minullakina LA :)

Hotmilk Ihunata =) Löytyi syke pienen Onnea!!!

Pieni tÄhtönen Onko Pihla jo yli 2kk :O Ei voi olla totta :heart: Niin se aika rientää, ei mukana melkein pysyä saata...

MLM Minulla oli synnytyspelko neljännen kohdalla. Valmistelin kodinkin sellaiseen kuntoon, ettei "uuden" äidin tarvitsisi sitä raivata. Lapsillekin ostelin läjän lejuja varastoon. Mietiskelin silloin pelkopolille menoa, mutta ääni jumiutui kurkkuun, en saanut kakistettua sitä ilmoille. Onneksi kohdalleni saatui synnärillä mitä ihanin rouvaskätilö, joka otti minut siipiensä suojiin, ei tarvinnut olla kokenut synnyttäjä! Sain puudutteet ja hoivan ja yksin ei tarvinnut olla hetkeäkään (olihan mieskin paikalla, mutta...) Synnytyksestä jäi kaiken kaikkiaan erilaiset mutta hyvät muistot :heart:... Saas nähdä nostaako pelko päätään nyt, kovasti ainakin odotan jo omaa tarinaani :ashamed: Kovasti haleja :hug: Et ole yksin tuntojesi kanssa!

Lyytinen Tule kertomaan ultrauutisia!!! :p ...omaa jännittäessä...

Liljan Äippä kuin myös =) Onnea ultraan molemmille

(.) Neuvolassa kaikki hyvin... Lukuunottamatta Streppiä, joka oli positiivinen :| Toistaiseksi ei ainakaan oirehdi, joten ei lääkitä. Hieman on ollut alavatsan kireyttä ja paineen tuntua, mutta kassellaan ennenkuin kuurni haen. Tässä vaiheessa raskautta tulee noita masun kireyksiä muutenkin ja harjoitussuppereitakin. Edellisessä raskaudessa en kestänyt autolla ajoa ollenkaan n. 2 kuukauteen! Jösses, oli se kans kun haja-asutusalueella asutaan!

Ihanaa masunkasvatusta kaikille


Oliivitar ja Nappi ( ei kyllä enää niin Nappi, kun pieniä ihania muksauksia tuntuu, kun jaksaa vain hieman odotella :heart: ) 18+0
 
Moikka!

Vieläkö mukaan mahtuu yksi iso suurperheen kasvattaja? Uskaltaudun vasta nyt mukaan kun on kaikenlaista jännitystä ollut tarjolla, narahdusta sikiöseulassa ym. Tänään hyvin uutisten kunniaksi päätin liittyä iloiseen joukkoonne mukaan :) Eihän koskaan voi tietää miten asiat menee mutta nyt on hyvä mieli. Olen kyllä ketjuanne lueskellut ja seurannut säännöllisesti.
Mukaan ilmoittautuisi siis kuudetta ihmettään odotteleva äiti. LA 10.4 neuvolan laskennassa ja Rakenneultraan pääsen taas 18.11. tyttöämme katselemaan :)
 
Hei Kuudes Ihme :wave: ja tervetuloa!!! Kävin lukemassa "jännitysnäytelmäänne" tuolla toisessa pinossa. Onneksi olkoon tuloksista :heart: ja ihanaa masunkasvatusta Siulle. Tämä alkuraskaus on niin haurasta ja täynnä mietteitä, että vieläkin ihmettelee kuinka tästä lopusta oikein selviää... Niin.. Rakkaudellahan sitä :heart:

Oliivitar ja Nappi
 
oliivitar Juu, samaa olen miettinyt, että mihin ihmeeseen se aika juoksee :O Pihla tosiaan on jo reilu 2kk.
Minä olen seurannu tuota teidän toista pinoa sillon tällöin ja h ä m m ä s t y i n, kun sinullakin raskaus jo noin pitkällä. Muista sen kun onnellisesti plussasit ja vastahan se oli :heart:

Ihana kun alkaa joulu jo tulla! saa fiilistellä taas kunnolla =) Tulisi jo se lumi maahan. Olisi paljon puhtoisempaa.

muoks. tervetuloa Kuudes Ihme :wave:


Pieni Tähtönen ja Pihla 2kk 6vrk :heart:
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Meiltä löytyy pojat vuosimallia -96, -98, -07, -09 ja prinsessa vm-01. Että meilläkin nuorimman ja vanhimman ikäeroksi tulee lähes 16v. Isoille ei olla vielä kerrottu. "Jännitysnäytelmä" jotenkin esti kertomasta eikä mahakaan ole vielä kasvanut niin isoksi tämän oman kerraston alta että olisi ihmettelyjä tullut. Ajattelin josko sitten rakenneultran jälkeen sitten uskaltaisin kertoa. Meillä nuo murkkuikäiset eivät nimittäin taida varsinaisestri ilolla ottaa uutista vastaan. Viime kerralla kun kerrottiin vauvasta esikoinen pillahti itkuun...:ashamed:

Mulla on ollut sama neuvolatäti ekan vauva-ajoista asti. Kysyikin nyt kun ilmoitin olevani raskaana että joko haluan vaihtaa :D Ehkä se on kyllästyny muhun :p Täti on kyllä oikein mukava mutta ei siltä tahdo oikein saada mitään irti. Olen esim ylipainoinen ja tällä kertaa panostan todella siihen ettei painoa keräänny liikoja enää ja yritin saada Th:n mukaan kannustamaan. No, antoi se mulle jotain lappusia diabetesruokavaliosta raskausaikana. Mua kun pitäis nuhdella ihan reilusti ja komentaa olemaan kiltisti :D Ei kyllä houkuttaisi enää lihoa yli satakiloiseksi raskauden aikana. Minkälaisia painonnousuja teillä muilla on raskauksissa ollut? Pystyttekö liikkumaan koko raskausajan?

Ja toinen asia kuin tuo painoasia mitä olen yrittänyt Terkkarille sanoa onkin tuo synnytyspelko :ashamed: Kun se vaan kasvaa joka kerta, en ymmärrä miksi kun synnytyksissä ei ole koskaan tapahtunut mitään sen kummempaa kuin että olen kärsinyt ihan järkyttävistä supistuskivuista, joita en ole pystynyt hallitsemaan. Kivunlievityksenä on ollut ilokaasu, ekassa+epiduraali (joka meni pieleen jotenkin...) ja viidennessä+spinaali, joka ei kestänyt loppuun asti ja loppu oli taas yhtä he***ttiä. Ois ihana päästä jonnekin pelkopolille mutta eikö sinne sitten vaan "huolita" kun kaikki on vaan mennyt edellisissä synnytyksissä ihan hyvin?

Autohan meillä jää pieneksi. Nyt on Chevrolet Trans Sport. Eli seitsemän istumapaikkaa löytyy ja ihan mukava tavaratila. Isompaa autoa ei kyllä pystytä hankkimaan koska minä olen meidän perheessä ainoa ajokortillinen enkä varmastikkaan enää isompaa ajoneuvoa hallitse. Ehkä myydään tuokin keväällä pois eikä enää lähdetä lähikulmia kauemmas :D Tarviiko joku hyvää perheautoa?? :attn: :cool:

Jopas mä taas innostuin kirjottelemaan pitkästi :ashamed:

Mukavaa alkava viikkoa kaikille ja napakoita potkuja massuista :)

:flower: Kuudennen ihmeen odottelija :)
 
Tervetuloa uudet suurperheelliset! :wave:

Minäkin olen laiska kirjoittelija..:ashamed: Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia aina silloin tällöin :)
Oliko se niin että täällä ei ollut kiinnostusta perustaa suurperheellisten facebook ryhmää? Itse kuulun lokakuisten fb-ryhmään ja siellä tulee käytyä ja kommentoitua ihan päivittäin.

Meidän kuulumisia; poikanen kasvaa kohisten, on nyt jo 1kk ikäinen. Tää aika menee kuin siivillä! :O
Käytiin 1kk neuvolassa ja pojalla paino lähtenyt hienosti nousemaan, oli jo 4,8kg. Muuten on todella rauhallinen vauva, yöt nukkuu hyvin ja heräilee 2-3 kertaa syömään. Todella suloinen tapaus on muutenkin, katsokaa vaikka! :heart:



minimuu ja poikanen 1kk 4 pvä
 
No onhan tuo soma kuin mikä, minumuu! =) Mua aina hymyilyttää nää kun ihmisten vauvat on just vaikka kuukauden tai kahden iässä sen kokoisia kuin meidän köriläät syntyessään :LOL:

Ai niin ja tervetuloa uusille, kuudes ihme ja äipyli!

Meillä oli tänään se ultra, ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Jopa siltä osin, kuin olin hiukka salaa toivonut, eli näyttäis siltä että meille tulee pitkästä aikaa prinsessa :heart: Mä varmaan sekoan kun pääsen vihdoin hypistelemään kaikkia ihania pikkumekkoja ja muita :LOL: En tajunnu edes kysyä siellä mitään mittoja, kun olin niin äimänä ettei sillä näkynyt pippeliä. Piti oikein kätilöltä tarkistaa että onko se samaa mieltä, eikä hänkään kyllä pojan vehkeitä nähnyt.



Tässä vielä kasvojen profiili, näkyy jopa huulet ja kaikki!

Lyytinen 20+3
 
Voih, mitä kuvia!
Niin ihana Poju Minimuulla ja aivan loistava valokuva! Ja Lyytisen vauvan profiili!!! Niin selvä pienenpienellä. ...mä olen ihan sulaa vahaa...

Ja onneksi olkoon Lyytinen tyttölupauksesta =) Täytyi aivan laavata sivuja taaksepäin muistaakseni Poika/Tyttö vallanjaon perheessänne :D Voi niitä on niiiin ihania hamosia pikkutyttärille :heart: Saas nähdä tuleeko meille jälleen pojanpallero "odotusten" mukaisesti vai yllättääkö tytöntylleröinen =)

Kuudes Ihme Kannattaa sanoa rakenneultrassa mahdollisesta synnytyspelosta, jos tuntuu, että nykyinen neuvolatäti on "kädetön". Sieltä varmaankin ohjaavat oikeaan osoitteeseen, sillä jos en aivan väärässä ole, niin eikö nuo pelkopolit järjestetä isommissa sairaaloissa? Vaikka synnytykset olisivatkin menneet hyvin, sehän ei estä pelkotilojen syntymistä :hug:
Itse sain virkistyksekseni uuden neuvolatädin, joka on topakka, vaikkakin olen hänelle ensimmäinen 40-vuotias ja Rhesus negatiivinenkin ;) Ja katsotaan jatkossa mitä muuta löytyy :LOL:

Pieni Tähtönen Aivan samaa mieltä! Äkkiä lunta ja PALJON ja joulu ja kuusentuoksu ja kynttilöitä ja piparkakkuja, joulukakkuja, kinkkua, tulista sinappia, lanttulaatikkoa, joululyhteitä, himmeleitä ja kuunvaloa..... En pistäisi pahalla, jos saisi vielä piian kaiken sen tekijäksi :D



Oliivitar ja Nappi 18+1
 
Viimeksi muokattu:
Kuudes Ihme Tervetuloa. :) Mie kanssa odottelen kuudetta ja tuolla aikaisemmin kirjoittelinkin että nyt on vasta ilmennyt jonkin asteista synnytyspelkoa. Itse juttelin asiasta neuvolassa ja psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, neuvolatäti laittoi lähetteen sairaalaan ja nyt odottelen sitten kutsua tuonne pelkopolille.
Miulla ei ole mitään ongelmia ollut synnytyksissä, kaikki menneet hyvin ja vauvat voineet mainiosti. Jotenkin vaan jäänyt tuosta kivusta sellainen kammo, ja nyt kun on vähän ajan sisään monta synnytystä niin sitä ei edes ehdi unohtaa. :D
Painon noususta kyselit kanssa, miulla on vaihdellut 16 kilon ja 6 kilon välillä nuo. Tässä raskaudessa on tullut vasta vajaa 2 kiloa painoa, vaikka mennään jo 30+ viikkoja. Mutta ehtiihän sitä tässä vielä kerätä. :p

Minimuu Aivan ihana pieni siulla siellä. :heart: ja tosi hienosti kasvanut.

Oliivitar Onnittelut liikkeistä. :) Se on kyllä aina yhtä hienoa kun ne alkaa tuntua.

Lyytinen Ihan mahtava ultrakuva kyllä. Itsellä oli tällä kertaa tosi huonot kuvat ja vähän jäi harmittamaankin kun ei kunnon kuvaa irronnut. :(

(.) Mahaan ei kuulu kummempia, kovasti tuntuu Kukkis siellä jytistävän. :D Eilen illalla oikein säikähdin kun tuli ihan kunnon potku että ihan sattui.
Oltiin reissussa Keski-Suomessa pari päivää ja alkoi oikein hirvittää miten selviän parin viikon päästä automatkasta, kun olisi miehen mummin hautajaiset. : / Ajo kilometrejä tulee yhden viikonlopun aikana lähemmäs 800 km, ja nytkin oli jo tosi hankalaa matkustaa tuonne kylään. No kaipa siitä jotenkin selvitään.

MLM ja Kukkis 30+6
 
Kuudes Ihme mulla on painonousu ollut tässä raskaudessa mitään sanomatonta, mutta hyvä niin. Lähtöpaino 80 kg ja pituuttakin mulla on 179cm. Eilen kävin neuvolassa ja paino oli 82 kg. Olen liikkunut tässä raskaudessa paljon ja pelkään tosissaan että raskausdiabetes äityy pahaksi. Tänään oli tullut jorvista sähköpostia, jossa sain harventaa sokerimittauksiani, koska arvot ovat vallam mainiot:D Hemoglobiinikin oli eilen noussut 128:ta 135:een.Sydämmensykkeet 138 eli meidän poikajumpsutuksilta kuulosti. Autona meilläkin chervolet trans sport, mutta meillä ei noi teini-ikäiset oikeastaan koskaan kulje, eli tilaa löytyy vielä vauvelillekkin. Kertomuksesi tosiaan kosketti, mullahan takan yksi keskeytys pahojen rakenteellisten vikojen ja downin syndrooman vuoksi. meidän tytöllä np oli 4,1mm mutta terve tyttö tuli. =)

Jorvista oli tullut tietoa alkuraskauden verenvuotoon liittyen. Epäilivät suuresti kaksosraskautta! Mullahan tuli ihan hyytymiä ja kunnon verilorahduksia, no se selittäisi kaiken, mutta olisipas ollut aika huimaa saada tällä iällä kaksoset.

Elysee kiitos, toivottavasti täällä ei käy ketään mun tuttuja ettei tunnista profiilikuvasta. Aion kertoa vauvasta vasta rakenneultran jälkeen. No jos tunnistaa, ei se niin väliksi, mutta ajattelin sinne saakka pimittää tietoa.:x

minimuu fb:ryhmä olisi tosiaan mukava ja kiinnostusta olisi. Häkellyttävän suloinen poikanen sulla.:heart:

Lyytinen onnea tyttölupauksesta, montakos poikaa teillä on? Meillähän on ainoastaan yksi tyttönen, nuorimmainen!

Oliivitar meillä tosiaan jännät paikat tulossa, tiirataan tarkkaan näkyykö pili vai heittäydytäänkö sekopäisiksi, jos käy niinkuin lyytiselle Mä oon niin hulluna noihin tytön hepeneisiin, voi luoja. Mulla on yksi tuttu Porvoossa, joka tekee vanhoja lastenvaateita ja myy niitä vanhassa Porvoossa. Isäni hemmottelee likan piloille ja ostaa niitä ihania hepeneitä aikaajoin.

Mlm sulla on vähän nousuut paino, onnittelut siitä. Automatkat tekee mullakin vaikeuksia noilla viikoilla, supistaa ja vääntää mahaa. kauhee matka teillä, varmaan monen tauon paikka.

Liljan äippä ja päivänsäde 19 (19+4)
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on tuo jako niin, että vanhin on poika, sitten tyttö (nyt 11v) ja sitten taas kaksi poikaa. Tämä kun on vielä tälläinen uusiokuvio, niin tämän nykyisen miehen kassa on vaan poikia, ja olin jo ehtinyt kuvitella että hänen suvussa ei paljon muita tulekaan :LOL: Hänellä on kyllä yksi sisko, muut veljiä, ja sisarusten lapsetkin poikavoittoista. Anoppi tulee sekoamaan myös, hänellä on tosiaan vain yksi tyttö lapsenlapsi ennen tätä, jota hän kyllä nyt jo palvoo. Tai ainakin tekee selväksi että on ihanaa kun on edes se yksi tyttö... No, saas nähdä.

Mulla on paino noussut aina aika paljon, ekasta 15kg, sitten kahdessa seuraavassa 23kg, ja viimeksi 18kg. Olen ollut kyllä aina tosi turvoksissa lopussa, että sekin selittää osan noista kiloista, mut ei tosiaan kaikkea. On niistä onneksi aika hyvin päässyt sitten eroonkin, muutenhan painaisin jo jotain 200kg :LOL: Nyt lähtöpaino oli tuolla normaalipainon ylärajalla, ja tähän mennessä on tullut 6kg. Mulla on kyllä aina suurin osa painosta tullut vasta jälkimmäisellä puoliskolla kun liikkuminen vaikeutuu, ja niin luulen nytkin käyvän. Luultavasti taas päästään tonne lähemmäs pariakymmentä kiloa :whistle: Tuntuu nimittäin toi makea maistuvan, heh!

Liljan äippä, mulla on kaksi kertaa käynyt noin, että aluksi olen odottanut kahta ja toinen on tullut kesken. Ja molemmilla kerroilla tää kaksosuus on selvinnyt vasta jälkeenpäin, eli ei ole huomattu edes np-ultrassa. Tosin nää on ollut vissiin silleen että kasvu on loppunut jo aikaisemmilla viikoilla, siis jotain 7-8 ja sit np-ultrassa se toinen on kasvanut jo niin paljon isommaksi että tää epäonnisempi on jäänyt sinne "taakse" eikä ole siksi huomattu. Outoo silti.

Lyytinen 20+4
 
Lyytisellä ihanan selkeä ultrakuva! :heart:

Perustin facebook ryhmän suurperheellisille, jos on kiinnostusta liittyä niin laittakaa mulle yksityisviestiä. Ryhmä on salainen joten se ei näy milläänlailla ulkopuolisille. Siellä voi siis käsitellä arkaluontoisiakin asioita privaatisti ryhmän jäsenten kesken. :)
 
minimuu Aivan suloinen vauveli :heart: Tässähän tulee vauvakuume kun tuommoisia edes katselee :D

Lyytinen Mieletön ultrakuva prinsessasta :) Tiedän tunteen kun selviää että tyttö tulee ;) Meidän ed ja siis ainut, vielä keskimmäinen rinsessa on jo 10v! Ihan heti mäkin käväsin hyvien uutisten jälkeen vähän shoppailemassa. Tosin ihan kirppiksellä vaan mutta sieltä löyty ihanat pienet karvatossut vastasyntyneelle ja tuossa ne vitriinissä on ihasteltavana :) Kunpa meidän vauvakin antautuisi noin hienosti kuvattavaksi rakenneultrassa. Sinne on vaan niiiiiiin kovin pitkä aika!

oliivitar ja MLM lohduttavaa että synnytyspelosta kärsii joku muukin vaikka ei ns ole mitään järkevää syytäkään. Aion kyllä ottaa synnytysasiat vielä puheeksi kunhan tulee vähän ajankohtaisemmaksi. Jotenkin ei ihan vielä ole jaksanut ajatelle sinne asti kun on sanut jännätä masuasukin puolesta ylipäätään. Nyt kun alkaa olla varmempi olo raskauden suhteen ja haluaa vain pientä ihmistaimea varjella kaikin keinoin tuntuu synnytys jotenkin niin kaukaiselta ja rutiinilta sitten joskus. Mutta ei varmastikaan ihan keskustelu aiheesta ole pahitteeksi ja täytyy saada joku taho minulle sellaisen järkkäämään ;)

Liljan äippä Painonnoususta sinun ei ainakaan ole tarvinnut olla huolissasi ;) Hieno että sokeritkin pysyneet kohdillaan. Mä ootan omaa rasitusta sinne viikoille 24--> Joka raskaudessa se on tehty. Aiemmin en ole kärähtänyt siinä mutta kerta se ensimmäinenkin ja sopisi sitten tähän viimeiseen kertaan sekin!
Olen sinunkin tarinoitasi kyllä lukenut (kahlasinhan KAIKKI sikiöseulonnoista kärähäneiden ketjut ja sivut tarkkaan tällä sivustolla:ashamed:). Olette paljon saaneet kokea !

Nyt mun pitäisi kyllä olla siivoomassa mutta pitihän se tulla testaamaan mun uusittu vanha tietsikka että miten pelittää. Onneksi ystävä juuri soitti ja ehdotti ilakävelyä. JA sehän passaa, sulattaa vähän tota 130g suklaalevyä mahassa jolla itseni juuri palkitsin :ashamed::whistle:

Kuudes ihme :) 16+1
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Saisinkohan minäkin liittyä tänne mukaan?
Neljättä ja viidettä odotellaan :). Itse olen 37v ja lapset vm. -07 (tyttö), 2x-09 (tyttö ja poika) ja nyt tulossa on taas kaksoset (pojat) LA 17.1.12. Ukkelin kanssa ollaan oltu yhdessä kohta kuusi vuotta, ja viisi alle viisivuotiasta lasta on meillä pian :p. Eka tuli ehkäisyllä, tokolmannet tuli ekasta vapaaillasta esikoisen jälkeen ja nämä kai munasarjakystasta, ei ollenkaan ovulaation aikaan ainakaan. Eli kaikki lapset ovat kertakaikkisesti halunneet tulla meille :heart:. Paniikkia kyllä pukkaa, en voi muuta uskotella. Mutta odotan sitä että saataisiin vauvat syliin eikä tarvitsisi vain pelkäillä että mitä tästä tulee, tulisi vaan jo se arki niin ei ehtisi ressailla :D.

Synnytyspelot.Mulla on kamala sektiokammo :|. Pakkosektio tulossa, kahden kiireellisen sektion jälkeen eivät enää anna yrittää muuta. Sain jonkun myrkytystilan viimeksikin, ja nyt pelkään että se vain kertautuu. Pelkään suorastaan kuolevani. Aion päästä anestesialääkärin juttusille ja saavat selvittää huolella mulle annettavat lääkkeet. Aiemmista synnytyksistä mulle on vaan valitettavasti jäänyt tosi semmoinen olo, että mua ei olla kuunneltu, niin nyt on tosi vaikea luottaa siihen edelleenkään.. Mutta jospa tämä tästä.

Ihania kuvia täällä teillä :heart:.

MLM :wave:

Jaahas, aamupuuroa antamaan lapsille :). Aurinkoista päivää kaikille!

-pavunvarsi 28+6
 
Huomenta pavunvarsi On teillä mahtava katras. Varmasti kiva yllätys kun taas tulee kaksoset :D Kokemustahan on jo ;) Toivottavasti pääset anestesialääkärin juttusille. Olisihan kammoa hyvä päästä purkamaan jos edes vähän auttaisi.

Aurinkoista viikkoa kaikille :flower: Mä lähden vihdoinkin toista kertaa jo neuvolantätin luo :wave:

Kuudes ihme 16+6
 
pavunvarsi ooh,kahdet kaksoset:heart::heart: Vilinää varmasti riittää!:DJoskus jossain vanhassa vauva lehdessä oli artikkeli perheestä joille tuli kahdet kaksoset ja olis tullut kolmannetkin,mutta menivät kesken(muistaakseni aika myöhäisillä viikoilla),että kyllä siinä aikamoista tuuria täytyy olla,tuplapotti kahdesti(kolmasti)samaan perheeseen:OOnnea raskauteesi!

(.)Yhdeksättä täällä odottamassa,la toukokuussa:heart: Tunnistakaa tai olkaa tunnistamatta,vanha nicci jää nyt pois:whistle:

L-r rv 13+
 
Viimeksi muokattu:
Pavunvarsi ja lily-rose Tervetuloa mukaan vaan. :)

lily-rose Ehkä pieni aavistus saattaa olla siun vanhasta nikistä. ;)

pavunvarsi Tsemppiä sinne sektiopelon selättämiseen. :hug: Miulle tuli tänään postissa aika tuonne pelkopolille, 28.11 olisi aika. Miulla kanssa on nyt alkanut pyöriä jo kauhuskenaariot mielessä, että miten näiden lasten kanssa pärjää, vaikka näitä ei olekaan kuin neljä pientä. Lähinnä se pelottaa että jos uudella vauvalla onkin koliikki tms. ja ei nuku öitä tai sitten joku vakava sairaus. :( Vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin, niin ei silti voi olla murehtimatta.

puolitusinaa Jokos teillä oli yritys aloitettu?

(.) Keskiviikkona olisi neuvola niin sitten kuulumisia sieltä. :)

MLM ja Kukkis 31+5
 

Yhteistyössä