Suurimman pudottajan Rebekka........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Katsoiko kukaan eilen sitä finaalia?? Olin ihmeissäni miten eri näkönen se Rebekka oli siin finaalissa. Niin söpö brunettina, ei sopinut yhtään ne lyhyet blondit hiukset. Muuteskin ne kilpailijat oli jotenkin "kiristetyn" näkösiä esim. Julio ja Tracey.

Tracey oli kyllä niin kamalan näkönen :O Löystyny naama (vaikkei kasvot yleensä laihtumisesta sillai lurpsahda) ihan miehen näkönen.

Rebekka olis tosiaan voinu pitää ne brunetet mutta se kroppa ja painon pudotus, ihan huikeeta! :D

Ehkä se ei enää halunnut olla söpö? Vaan ennemminkin sähäkkä. Sitähän hän nyt lähinnä oli.

Munkin silmääni miellytti enemmän se söpöys, mutta toisaalta ymmärrän senkin, että muodonmuutoksen haluaa viedä eteenpäin useammalla tasolla.

Eikös se halunnukkii et miehet kattoo ja kuolaa perään? Siis semmosen vartalon halus, jos siks
värjäs hiuksetkii.
Ei kyl minust sopinu yhtää mut jos itte tykkää ni mikäs siinä!

Tracey oli kyl ihan kauheen näkönen :O lapsetkii kysy et kuka toi on ku on niin oudon näkönen.

Joo, iteki tykkäsin Rebecasta tummana... Ja Tracey. Sen kasvot näytti oikein pahoilta : / Se oli paljon kauniimpi vähän pyöreenä :)

Mutta innolla odotan ku näkyy tänään Rudy... ;) :p Omnomnom!

Juu, Tracey oli paremman näköinen silloin kun se painoi n.70 kiloa. Samoin Rebekka oli nätimpi silloin kun se juoksi sitä maratoonia pudotuksensa jälkeen. Mutta täytyy muistaa että ne kilpailee loppuun asti siitä 100 000 eurosta ja noi viimeiset kilon pudotukset prosenteissa sai kyllä näyttämään heidät lähes "nälkäkurjilta".

Mulla on nyt kans painon pudotus käynnissä ja nyt 67 kiloisena olen ihan sievässä kunnossa. Kuitenkaan tää ei mulle riitä sillä haluan eroon melkein kaikesta näkyvästä ylimääräisestä. Täytyy nyt toivoa vaan, että naama ei kovin rytisty, jos alkaa näyttää kovin pahalta sitten täytyy sallia itselleen muutamat ylimääräiset kilot :(

Yhteistyössä