V
vierailija
Vieras
Onhan, ja ajaton klassikko muutenkin. Edellinen sohva oli valkoinen ja enpä haluaisi sellaista enää.harmaa ei oo enää muotia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan, ja ajaton klassikko muutenkin. Edellinen sohva oli valkoinen ja enpä haluaisi sellaista enää.harmaa ei oo enää muotia
Olisi kannattanut ostaa musta niin ei näkyisi kaasutusjäljet niin selkeästi.Onhan, ja ajaton klassikko muutenkin. Edellinen sohva oli valkoinen ja enpä haluaisi sellaista enää.
Yksi ja sama ihminen noita tänne kirjoittaa. Vastailee omiin viesteihin.Olipa taas viihdyttävät viis sivua, kekätossarin haiseva sohva, johon tarvitsi ohjeet ja apukäsiä muovien poistoonJa kunnon mummotappelu siinä sivussa
![]()
Aivan älytön väite kahdestakini syystä. K oli erittäin suosittu ja ennakkosuosikki heti alusta lähtien eli kauan ennen kuin tapasi B:n Madridissa. Lisäksi B ei ollut mikään ilmiselvä sateenkaariväen suosikki, jota olisi kannattanut liehitellä, vaan alunperin B yritti saada Israelin esiintyjän suosiota. Jos jompikumpi hyväksikäytti toista, niin se oli ilmiselvästi se, joka kiinnittyi ennakkosuosikin takinliepeisiin.Näin juuri. Kyllä se on ollut alusta asti Käärijä joka on yrittänyt hyötyä Bojanista. Bojan oli viisujen kaunis poika jota Käärijä hyväksikäytti saadakseen sateenkaarivähemmistöjen suosiota.
Ei ollut minun kirjoituksia ne muovijutut edes.Olipa taas viihdyttävät viis sivua, kekätossarin haiseva sohva, johon tarvitsi ohjeet ja apukäsiä muovien poistoonJa kunnon mummotappelu siinä sivussa
![]()
Ehei, joku minua matkinut sekoili eilen.Yksi ja sama ihminen noita tänne kirjoittaa. Vastailee omiin viesteihin.
Sehän oli vitsi, että B olisi yrittänyt saada Israelin esiintyjän suosiota tai ollut hänestä kiinnostunut. Jälkeenpäin B itse kertoi, että hänestä Espanjan Paloma oli "cute", muttei siitäkään mitään epäselvyyttä ollut, että ihan kaveritasolla oltiin.Aivan älytön väite kahdestakini syystä. K oli erittäin suosittu ja ennakkosuosikki heti alusta lähtien eli kauan ennen kuin tapasi B:n Madridissa. Lisäksi B ei ollut mikään ilmiselvä sateenkaariväen suosikki, jota olisi kannattanut liehitellä, vaan alunperin B yritti saada Israelin esiintyjän suosiota. Jos jompikumpi hyväksikäytti toista, niin se oli ilmiselvästi se, joka kiinnittyi ennakkosuosikin takinliepeisiin.
Omia ongelmiasi noi, mutta oli vaihtoehtona myös musta mekanismisohva nahkaa, ehkä joskus myöhemmin sellainen, halvempaan päädyin.Olisi kannattanut ostaa musta niin ei näkyisi kaasutusjäljet niin selkeästi.
Nii sitä en tiedä sit vastailiko itselleen siinä kohtaa tää matkijatyyppi, koska erottihan ne jutut minun kirjoituksista mielestäni.Ehei, joku minua matkinut sekoili eilen.
Nää tämmöset jankkaukset ja spekuloinnit ja väitteet hyväksikäytöstä on ihan älyttömiä, eiköhän tässä kolmessa vuodessa ole jo selvinnyt että kukaan ei hyväksikäyttänyt ketään vaan syntyi aito ystävyys joka kestää kiireet ja välimatkat yms, ja näin he ovat myös itse sanoneet.Sehän oli vitsi, että B olisi yrittänyt saada Israelin esiintyjän suosiota tai ollut hänestä kiinnostunut. Jälkeenpäin B itse kertoi, että hänestä Espanjan Paloma oli "cute", muttei siitäkään mitään epäselvyyttä ollut, että ihan kaveritasolla oltiin.