Sunnuntain rv-pino :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
Huih, se ois sitten 37+0 tänään kasassa, jänskää :)

Toinen lapsi tulossa ja esikoinen synty 38+4, eli tässä saattaa tulla lähtö sairaalaan parin viikon sisällä... tai sitten viiden viikon päästä, mistä sitä tietää :D

Sain nukuttua päikkärit kun anoppi otti esikoisen kylään, mutta nyt levon jälkeen tuntuu kuin taas vähän supistaisi, ärsyttävää... Luulisin että levon jälkeen ois just hyvä olla :)

kai se ois syytä vähän kattoa vauvalle kotiutumisvaatetta valmiiksi ja miettiä mitä sitä ite ottais mukaan, jos vaikka äkkilähtö tuleepi... sairaalasta kun ei sitten kukaan poikkea kotoa hakemassa mitään, matkaa kun on lähes viisisataa kilometriä...
 
21+4, aika on mennyt tosi nopeesti sen vkon 12 jälkeen ja massukin on alkanut jo näkyä hyvin :) Kovasti tyttö potkii ja mieskin tuntee osan liikkeistä mahan läpi.
 
Vielä mahtuu mukaan pinoon :D 32+3 Hiilareita laskeskelen ja sokereita mittailen. Tasaisesti supistaa, ja alkaa olla tukalaa. Mun puolesta vauva saisi pian jo syntyä, harmittaa vaan että kaiken muun lisäksi RD-lapsen keuhkot kypsyy hitaammin kuin terveen äidin. Joten ei parane syntyä vielä.
 
Logotar, aika samoissa mennään! Mulla tänään 36 +6.. Sectioajan sain 25.10. perätilan vuoksi. (ensimmäinenkin oli perätilassa)

Tsemppiä tulevaan! mulla on la 31.10, saa nähdä koska syntyy :)

eniten jännittää jos aikoo syntyä ennen laskettua päivää, että ymmärränkö lähteä ajoissa kohti sairaalaa... kun täältä kestää hyvällä ja kuivalla säällä sen nelisen tuntia, huonommalla säällä sitten kauemmin ajella... lääkäriä tai kätilöä ei yleensä saa matkalle mukaan vaikka ambulanssilla lähtisi. Huih :)
 
35+2 ja odottavin mielin.. supistellu on jo viikkoja, mutta edistystä ei oo tapahtunu eikä oo tarvinukkaan tapahtua. Nyt tietysti viikot kasassa jo sen verran että ei haittaa, vaikka syntyisikin jo.
Tää on toinen rd lapsi jo mulle ja en oo koskaan kuullu et keuhkot kypsyis hitaammin ku terveellä äidillä ?!?

kakkonen syntyi rv 38 ja toiveissa ois et menis nyttenki se 3vkoa vielä ja sit joutaa synnärille =)
 
Logotar, aika samoissa mennään! Mulla tänään 36 +6.. Sectioajan sain 25.10. perätilan vuoksi. (ensimmäinenkin oli perätilassa)

=) Kuinka hyvissä ajoin sait tuon sektioajan?

Itselle on kolmas lapsi tulossa ja nyt ensimmäistä kertaa ns. hyvissäajoin varmistunut sektio. La olisi 5.12 ja kuulemma leikkaavat n. 10pv tätä ennen. Neuvolassa ollaan jo kahdella edellisellä kerralla ihmetelty kun ei vielä ole sairaalasta kuulunut mitään, toisaalta itsestä tuntuisi hassulta nyt jo tietää leikkauspäivä.

Ja itse otsikkoon liittyen, taitaa olla rv30+6 meneillään.
 
=) Kuinka hyvissä ajoin sait tuon sektioajan?

Itselle on kolmas lapsi tulossa ja nyt ensimmäistä kertaa ns. hyvissäajoin varmistunut sektio. La olisi 5.12 ja kuulemma leikkaavat n. 10pv tätä ennen. Neuvolassa ollaan jo kahdella edellisellä kerralla ihmetelty kun ei vielä ole sairaalasta kuulunut mitään, toisaalta itsestä tuntuisi hassulta nyt jo tietää leikkauspäivä.

Ja itse otsikkoon liittyen, taitaa olla rv30+6 meneillään.

Ja täytyykin sitten perään korjata että näemmä olikin 31+6...
 

Yhteistyössä