Huih, se ois sitten 37+0 tänään kasassa, jänskää
Toinen lapsi tulossa ja esikoinen synty 38+4, eli tässä saattaa tulla lähtö sairaalaan parin viikon sisällä... tai sitten viiden viikon päästä, mistä sitä tietää
Sain nukuttua päikkärit kun anoppi otti esikoisen kylään, mutta nyt levon jälkeen tuntuu kuin taas vähän supistaisi, ärsyttävää... Luulisin että levon jälkeen ois just hyvä olla
kai se ois syytä vähän kattoa vauvalle kotiutumisvaatetta valmiiksi ja miettiä mitä sitä ite ottais mukaan, jos vaikka äkkilähtö tuleepi... sairaalasta kun ei sitten kukaan poikkea kotoa hakemassa mitään, matkaa kun on lähes viisisataa kilometriä...
Toinen lapsi tulossa ja esikoinen synty 38+4, eli tässä saattaa tulla lähtö sairaalaan parin viikon sisällä... tai sitten viiden viikon päästä, mistä sitä tietää
Sain nukuttua päikkärit kun anoppi otti esikoisen kylään, mutta nyt levon jälkeen tuntuu kuin taas vähän supistaisi, ärsyttävää... Luulisin että levon jälkeen ois just hyvä olla
kai se ois syytä vähän kattoa vauvalle kotiutumisvaatetta valmiiksi ja miettiä mitä sitä ite ottais mukaan, jos vaikka äkkilähtö tuleepi... sairaalasta kun ei sitten kukaan poikkea kotoa hakemassa mitään, matkaa kun on lähes viisisataa kilometriä...