SOKERIKLUBI II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linnea75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hellou!

Mainitsempa rinta rottingilla, että tuli lähdettyä lenkille vallan ja sauvat oli mukana uskottavuuden vuoksi.

Naapurit hupsuilivat sanoessaan, että miulla on muka kova kunto. :whistle: :ashamed: Kun oli eka lenkki varmaan kuukauteen ainakaan...

Mie paljastin niille totuuden eli nytkin sain itseni sinne lenkille ihan pakon sanelemana, siis ukko heitti pihalle miut äkäisyyteni takia.

Ja parempana naisena palasin, punaiset posket ja naurava suu eihän siinä auta mikkään muu *laulaen*

Nyt mie lupaan ja melkein vannon, että ainakin pari kiekkoa on alettava taas viikossa tehdä. Tulee aivan älyttömän hyvä mieli, se oli päässyt jo unohtumaan.

:D :hug: Sori itsekäs tilitys, ei taaskaan oikein leikkaa. Selitys tällä kertaa taas valvominen (kolme yötä melkein) tällä kertaa ei imetyksen vaan ton pienen astmaatikon yskän ja rohinan takia. Mönkii raukka, on varmaan ihan kamala olo. Saatiin uutta lääkettä entisten lisäksi, mutta pitänee mennä tuonne lasten vaivaosastolle enemmän tuumailemaan.

Adjööt ja adiokset! :wave:

helou kaikki.. mie oon ihan ulkona kuin lumiukko...mein kotikone meni rikki..korjaaja tulee kyl kun ehtii mut toinen on että alkaako kone pelittää vai kuoliko se tosissaan :o

paino ähäkutti on siin satasessa vaikka raskausviikkoi on jo 16+6...
ja jos sokerit ei pysy aisoissa niin lääkäri uhitteli lääke hoidolla tai insuliini piikillä...arvatkaa oonko ollu kiltti... :saint:

nyt mein pojat suuttuu..lähetään täält kirjastosta kotiin

kaikille kivaa syksyy...kuulumisiin :wave:

No kiva et Darestakin kuuluu jotain :D

Mun sokerimittari on varmaa ihan sekaisin kun antaa vaaleesta pastasta melkein paastoarvot kun tumma taas tahtoo nostaa vähän enemmän. Ihmeellistä tämä elämä.. Oon syöny aina hyväskää kun oon tahtonu ja mittaillu ihan kuitenki, turhaa sitä huijaamaan alkaa kun itteään sitä petkuttaa vaan. Esim. ruuan ja jälkkärin (esim. lakritsipatukan tai pikku suklaapatukan) jälkee arvot pysyny ok niin siks uskallan vähän syyä. Nyt tasan viikon päästä ultraan kokoarvioon niin näkee onko viel normaalikokoinen vai onko tulos jättikokoinen :) Jos sattus olee isoo kokoa vauveli nii tämä tyttö ois sitte ainaki ihan kiltisti loppuun saakka ilman herkkuja. Mulla on aivan älyttömiä himotuksia nyt loppuraskautta kohti, mielihalut vaihtuu päivittäin. Välillä tulee johonki oikeeseen ruokaa kauheet himot ja välillä johonki herkkuihin. Löysin ihanan kevyt minttusuklaa jäätelön missä ei kovin hirveesti oo kaloreita ja onhan se hyvää, jopa parempaa (mun mielestä) kuin nämä oikeet kunnon kaloripommit. Tässäpä täältäkin kuulumisia vaihteeksi :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 14:24 linnea75 kirjoitti:
mikähän tää taas on, kun se vanha klubi nousee? kävitkö sie Kipsu laittamassa sinne :p -hymiön? :D :hug:

myö vaan täällä ääh. miehellä on pari päivää syyslomaa ja niinpä rentouduimme lastenpolilla. saatiin kolmas astmalääke entisten rinnalle, kun kukkopilli vaan vinkuu. lääkäri jo kyseli, ettei teillä on vaan hometta? :o toivotaan ettei, on kyllä aika tuore talo, ja juustossakin pitäis olla viel päiväykset kunnossa.

sitten malliopin mukaan Heseen ja kaupasta mukaan Aleksanterin leivokset ja munkkipussi. mutta kaikki tuo on jo syöty, joten siinä taisi olla se syntinen elämä. vähänkö extreemii.

niin rauhallista ja seesteistä. ulkona niin kylmä, ettei jaksa edes sinne kammeta. jo on laiskuus huipussaan. taidan mennä ruuanlaittoon, mutta sanoovathan ne, että laiskalla hiki syödessä. :whistle: että tuleepahan samalla kuntoiltua.

ps. jos jollain on välejä yläkertaan tai vastaavaan, niin sanokaatten niille, jotta nostaavat vähän tuota ulkolämpötilaa. :xmas:

HUU MII? B)
Siis ylös päin? Ei kun pakkasta pakkasta että saadaan lunta ja sen myötä valoa. Semmonen miinus 5 olis hyvä jonnekin maaliskun loppuun ja sitten kevättä ja reippaasti. Jäis nää kurakelit pois.
En mee vaa'alle.. EN! Mutta mulle meni mun pienet farkut jalkaan. OKEI OKEI maha tursuu vielä yli - mut'ei kauaa. Se on VISSI! nii!

Reippahasti käypi askeleet taa da dii da dii da dii daa daa... :xmas:
Yksi pieni elefantti marssi näääin aurinkoista tietä eeteenpäin kooska matka oli hauska niin pyysi hän mukaan yhden kaverin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 16:54 Viivuska kirjoitti:

Mun sokerimittari on varmaa ihan sekaisin kun antaa vaaleesta pastasta melkein paastoarvot kun tumma taas tahtoo nostaa vähän enemmän. Ihmeellistä tämä elämä.. Oon syöny aina hyväskää kun oon tahtonu ja mittaillu ihan kuitenki, turhaa sitä huijaamaan alkaa kun itteään sitä petkuttaa vaan. Esim. ruuan ja jälkkärin (esim. lakritsipatukan tai pikku suklaapatukan) jälkee arvot pysyny ok niin siks uskallan vähän syyä. Nyt tasan viikon päästä ultraan kokoarvioon niin näkee onko viel normaalikokoinen vai onko tulos jättikokoinen :) Jos sattus olee isoo kokoa vauveli nii tämä tyttö ois sitte ainaki ihan kiltisti loppuun saakka ilman herkkuja. Mulla on aivan älyttömiä himotuksia nyt loppuraskautta kohti, mielihalut vaihtuu päivittäin. Välillä tulee johonki oikeeseen ruokaa kauheet himot ja välillä johonki herkkuihin. Löysin ihanan kevyt minttusuklaa jäätelön missä ei kovin hirveesti oo kaloreita ja onhan se hyvää, jopa parempaa (mun mielestä) kuin nämä oikeet kunnon kaloripommit. Tässäpä täältäkin kuulumisia vaihteeksi :)

non niin, kakista äkkiä; mikä minttusuklaa, missä!? :p mie olen yrittäytynyt totuttautua taas ingmannin kevytjäde purnukoihin, joista suklaa menee ok. mutta ei ole niin hyvää, että saisi edes ahteriaan sohvalta ylös, että vitsisi monkomaa hakea. ja pehvaa sen takia lommottaa, hah!

olen yrittänyt myös pro feel-addiktiota. ei niin mitään. se on niin hapanta, että ei uppoo purkkitolkulla. yosaa sen olla pitää ja jäätelöistä tofuice-toffee. en suosittele, on sika hyvää ja kaloreita yli 200.

ja lenkille en ole päässyt, mutta eilen imuroin (kunnes imuri hajosi syötyään kynän). että näin aktiivista meillä. :ashamed:

esikoiseni tiedusteli äsken, miksi mahani on niin iso. SIELLÄ EI OLE VAUVAA, se on p*erua, vastasin minä kera tehostekaasujen.

levottomat on jutut. viikonloppuna saan olla ilman perhettä kokonaista 24 tuntia... voi sitä nuoruutta, kun otti vaan äkkilähdön jonnekin lämpimään. huoleton oli hevoseton emäntä. :/

joo, en mie vaihtaisi mitään, vaan väsymys, se on seuranain. ja tämmösiä valitan, kun ottaa huomioon, että meillä tepsutettiin sentään ensi askeleet tänään.

menen tuonne lämpimään television räiskeeseen häpeämään, adjöys ja extra-maxi-turbo adjööt pienelle elefantille. :D :hug:

\

non niin, kakista äkkiä; mikä minttusuklaa, missä!? :p mie olen yrittäytynyt totuttautua taas ingmannin kevytjäde purnukoihin, joista suklaa menee ok. mutta ei ole niin hyvää, että saisi edes ahteriaan sohvalta ylös, että vitsisi monkomaa hakea. ja pehvaa sen takia lommottaa, hah!

olen yrittänyt myös pro feel-addiktiota. ei niin mitään. se on niin hapanta, että ei uppoo purkkitolkulla. yosaa sen olla pitää ja jäätelöistä tofuice-toffee. en suosittele, on sika hyvää ja kaloreita yli 200.

ja lenkille en ole päässyt, mutta eilen imuroin (kunnes imuri hajosi syötyään kynän). että näin aktiivista meillä. :ashamed:

esikoiseni tiedusteli äsken, miksi mahani on niin iso. SIELLÄ EI OLE VAUVAA, se on p*erua, vastasin minä kera tehostekaasujen.

levottomat on jutut. viikonloppuna saan olla ilman perhettä kokonaista 24 tuntia... voi sitä nuoruutta, kun otti vaan äkkilähdön jonnekin lämpimään. huoleton oli hevoseton emäntä. :/

joo, en mie vaihtaisi mitään, vaan väsymys, se on seuranain. ja tämmösiä valitan, kun ottaa huomioon, että meillä tepsutettiin sentään ensi askeleet tänään.

menen tuonne lämpimään television räiskeeseen häpeämään, adjöys ja extra-maxi-turbo adjööt pienelle elefantille. :D :hug:

\

eli kuten huomaatte, täällä tökkii kone. mutta muuten jees siinä mielessä, että saatiin nukkua ilman yskää ja vinkumista vauvan kanssa. ekat kaksi päivää, ettei ole tarvinnut antaa semmoista akuutti-astmalääkettä. jippii.

en tiiä miksi, liekö se hyvä tuuli vai mitä syyttänen, ostin herkkuja lapsille ja itselleni semmoisen nami-valmisruuan. luulin, että mie voin vastustaa niitä herkkuja, mutta pihlajan marjat, ei voi vastustaa. ¨

nyt mie menen taakse poistuna muille palstoille ja annan suunvuoron muille, kun tuli toi edellinen viestikin laitettu sen verran useaan kertaan. pahoittelemme ongelmia.
"Asiaa tutkitaan ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian." :laugh:

Ole kato ihan huoletta, sun 'ääntä' on ihan mukava kuunnella...
Hirvee kiire. PAino taas 93. Nestettä nestettä. Joku on ihan väkisin syöttänyt mulle maustettuja ruokia. *hävytöntä*
Ja Viikonloppuna baariin... Taas. Tästä näyttää tulevan tapa. JO neljäs kerta 4 kuukauden aikana mutta vaan 4 kerta tänä vuonna :)
Jeps. Tsemppiä kaikille. Minä saan tänään liikuntaa kun menen ympäri kaupunkia ja etin kankaita ja merkkejä ja hahtuvia ja ja ja ja jne

Mää söin äsken niin monta rasvaista/sokerista vohvelia etten uskaltanu ees laskia :ashamed: Tuli aivan tajuton himo kun näin serkkutytön pihalla ulkona ROSKAPUSSISTA tipahtaneen KUIVAN JA VANHAN räiskälepalasen :whistle: Ei siinä muu auttanu ku miehen kans kaupasta haettiin vermeet ja tehtiin sitte. Tää on niin huvittavaa toisaalta tää raskaus näitten mielihalujen osalta.. :p

:hug:
Muistan ton tunteen -elävästi- johtuu varmaan siitä että ostin hyvällä omallatunnolla reilun kaupan suklaata kun sitä voi ostaa kun siinä ei ole ollenkaan sitä lapsiorjien verta. Toinen oli chili suklaata ja toinen tummaa. Sellasia alle 100g levyjä. Söin molemmat.

Paino 91.4 JEEEEEEEE B) :D B)

MIE SAIN KONEEN KUNTOON! :D ..no tai siis korjaaja...mut kuitenkin oon palannu maanpinnalle...ja onneks painoa on niin hyvin ettei tarvii pelätä että syysmyrsky vie mukanaan..

tänään on taas mittailupäivä... :whistle: ..saa nähä mitä lääkäri sanoo kun viikonpäästä saa miun paperin... :o .. oon kyl ollu oikeesti ihan tarkka paitsi yhen hese keikan..12v sanokin että äitin itsehillintä petti totaalisesti...oisinhan mie himputti vieköön voinu ottaa vaik salaatin!! :headwall:

mut nyt koululaisille papattamaan kumppareista.... \|O \|O \|O :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 21:00 Viivuska kirjoitti:
Mää söin äsken niin monta rasvaista/sokerista vohvelia etten uskaltanu ees laskia :ashamed: Tuli aivan tajuton himo kun näin serkkutytön pihalla ulkona ROSKAPUSSISTA tipahtaneen KUIVAN JA VANHAN räiskälepalasen :whistle: Ei siinä muu auttanu ku miehen kans kaupasta haettiin vermeet ja tehtiin sitte. Tää on niin huvittavaa toisaalta tää raskaus näitten mielihalujen osalta.. :p

:laugh: miulla tuli kerran hirveä nälkä, kun näin kylässä koirankupissa spagettia ja tomattikastiketta. paremmat herkut sillä murrella oli kuin miulla. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 08:13 Darelbeida kirjoitti:
MIE SAIN KONEEN KUNTOON! :D ..no tai siis korjaaja...mut kuitenkin oon palannu maanpinnalle...ja onneks painoa on niin hyvin ettei tarvii pelätä että syysmyrsky vie mukanaan..

tänään on taas mittailupäivä... :whistle: ..saa nähä mitä lääkäri sanoo kun viikonpäästä saa miun paperin... :o .. oon kyl ollu oikeesti ihan tarkka paitsi yhen hese keikan..12v sanokin että äitin itsehillintä petti totaalisesti...oisinhan mie himputti vieköön voinu ottaa vaik salaatin!! :headwall:

mut nyt koululaisille papattamaan kumppareista.... \|O \|O \|O :headwall:

joo, mutta ei sillä salaatilla nälkä lähde. ihan vitsi, kun on mukana viel vaalea sämpylä. ota ensi kerralla ruisfilehamppari (jos intoilet, niin ilman majoneesia) ja laitti kolaa. vinkaan nyt vaikka ei pyydetty. :whistle: ja jos mäkkäriin eksyt, niin kanahamppari ruiskuorella ja ranskisten tilalle lisukesalaatti. söin eilen jälkimmäisen, tosin ilman salaatia. puhuttiin eilen kera esikon muuten Riitta Korpelan kanssa; WAU!

Kipsu, ei tää hiivu, mie vaan yritin olla hiljaa, kun laiton niin moneen kertaan viestiä. suunvuoroo muille kato.

huomenna meikä, meitsi eli mie starttaan Joensuuhun!!! ilman lapsia, ilman miehiä. vain hyvä kaveri, syömistä ravintolassa, joku leffa... :D ja saa nukkua aamulla pitkään! yövytään oikein hotellissa, eli naisten hemmottelu vuorokausi alias LUKSUS! :D :D :D :D

vitsi mie oon kade...tosta Joensuusta..miul yks ja kaikista paras kaveri siel..ja miel tekis viel ennen kunnon lumia käyä ajelee..mutku ei noita kaupunki reissujakaa selvii ilman yökötystä ja jalkojen koskua.. :headwall:

päätä särkee ihan juupelisti..taas..no silmäpolille sain eilen kirjeen..se ois sitten 21.12.

eiliset sokerit pysy aisoissa, kun itsehillintää opettelin... ;) ja senkin ihmeen näin että mies söi puolikkaan kakun!!!!!!!!! :o sellasen s-marketin pakastekakun..oli kuulema niin hyvää ja kevyen makuista..

isommat on viel mummolla..vaik oiskin mummo karanteeni..mut ko mies halus että toisil ois vähä vaihteluu..ja meilki.. ;) :heart: ..ja ihan niiku pikkumieski ois tajunnu isin ajatukset ja nukku koko yön ilman herätyksiä... :heart:

kaikille muksaa ja 'tuultettavaa' viikonloppua.. :wave:

Hyvää iltaa:)

Tulin vaan pikaseen moikkaamaan nukkumaanmennessä. Linnea, teretulemas Joensuuhun, täältä naapuripitäjästä huutelen:)
Palaan paremmalla ajalla, jos vielä sallitte:)

:headwall: ..mie lakkaan syömästä marjoja ja hedelmiä!!!!!!!!!!
ainakin sokerin mittaus päivinä.. :headwall:

siis ei oo mahollista että kaikki mikä on sallitusti hyvää voi nostaa sokereita niin ylös... :headwall: :o ..

no miul on viel huominen ja keskiviikko *todistus aikaa* sille että arvot ei heittele...mie en ees haistele hedelmiä :laugh: ...

ja sit sellanen asiaan kuulumaton että mein pikkumie meni ihan sekasin ajan vaihdosta...nyt sit herätään ennen kuutta..vaikka illalla yritinkin laittaa puol kymmenen nukkumaan NIIN SILTI!

kivaa tälle maanantaille..=sänky ja väliseinä ostoksille!!!!!!! :D :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 23:07 pirpiz kirjoitti:
Hyvää iltaa:)

Tulin vaan pikaseen moikkaamaan nukkumaanmennessä. Linnea, teretulemas Joensuuhun, täältä naapuripitäjästä huutelen:)
Palaan paremmalla ajalla, jos vielä sallitte:)

tänks! kivaa oli. napa tirisi ja viini virtasi. yritettiin olla menemättä sellaisiin "ei jaksa vanha enää" baareihin, mutta tunkiva p*rkeleet vapaalippuja kahteen eri otteeseen. :o ei niitä silloin ollu tuolleen tyrkyllä kun mie niitä baareja vakituiseen sinkkuna kolusin. mutta hyvissä ajoin päästiin nukkumaan (uni on LUKSUS), mutta viinan kirot tekivät yöstä liskoisan.

vaan virkisti kummasti. oma mieskin näytti NIIIIN KOMIALTA semmoisten karvaturri kalja-jaakkojen jälkeen, mitä nuo juottolat pursuaa. eli romantiikaa kotirintamalla... :D

sitten meinaa päivähoitoasiatkin järjestyvän ja sanotaan, jotta melko suurella todennäköisyydella saadaan aivan unelma hoitaja. semmoinen oikein sädehtivä persoona, johon luotan noissa astma-ja allergia-asioissa.

mitäs vielä... on ihan hirveen hoikka olo, kun sai sokkarilta mukaan semmoiset olkaimettomat tyrkkytissiliivit koko 34 d! :D :D :D pitää mittanauha vissiin etsiä ja katsoa oonko mie tosiaan noin kapea. mutta vaaka väheksyi, suorastaan soimasi kaiken sen viinissä ja rasvassa teutaroinnin jälkeen. mutta se saadaan ruotuun.

mie olen siis ihan pilvissä täällä. irrotelkaa äidit, irrotelkaa!

ps.dara, miulle passas marjat pari annosta päivä, hedelmät ei rd

aikana. :hug:

pps. mites kipsu, oliko siulla kivaa viihteellä?????

Moro! Aamun paino 70.4 kg omalla vaa'alla, joka siis näyttää about 1,5 kiloa enemmän ku Painonvartijoiden vaaka (seli seli). Eilen illalla tuli mässäyshimo, muuten oon elänyt pari viikkoa kurissa ja nuhteessa. Töissä ok, tytöillä kaikki ok, tänään vietetään vapaapäivää koska viikonlopun mä olin töissä kokonaan. Oon kyllä ihmetelly, miten mä oon vuoden selvinnyt noiden kahden kanssa kotona kolmistaan päivät, kun nyt yksikin päivä tuottaa tuskaa, itkua ja hammastenkiristystä! Kai nuo herrantertut purkaa ikävänsä ja muut antipatiat äitiinsä - kenenkääs muuhunkaan. Viikonloppuna kun ne olivat isänsä kanssa täällä kotona, niin ei ollut kuulemma mitään ongelmia. Tai sitten mulle on valehdeltu...

Pienempi (1 v vajaa 1 kk kävelee tuetta jo noin 4 metrin matkan!!) selvis lievästä silmätulehduksesta, joka nyt tod.näk. on tullu sit isommalle, iltapäivällä käytän varmaan tk:ssa.

Vai ollaan sitä viihteellä oltu?! Mä oon ollu viimeks 9.9. ja se oli kyllä sellanen reissu että ihan hyvä pitää taukoa vähän... Huiihhh... Ens lauantaina on firman pikkujoulut, saa nähdä millasessa kunnossa sillon oon. Mä kun en osaa juoda sivistyneesti, varsinkaan jos viina on ilmasta... :D

Hedelmistä: Raskausaikana jos söin omenankin, se kihahti hattuun. Omenat oli just kaikista pahin! :/

Huomenna mulla on työterveystarkastus, jossa kuulen sitten kaikki korresteroolit ja sen että onko mulla riapeettes. :D

"Missä äiti on missä äiti on?" kuuluu tyttöjen makkarista, taidan mennä ilmoittautumaan!

Hauskaa talven alkua - joko teillä on muuten lunta? Meilläpäin on pikkasen.

-Seltsu-

..meil tuli lunta tänään!!!!!!!! IHANAA VALKOSTA KAIKKIALLA!!!!! :heart:
Paitsi että ulkona liikkuminen on nyt sellanen urheilulaji etä pohkeet ottaa maitohapoille jo ennen roskiskatosta...vielko tajuis että huoltohenk.kunta laitto hiekotuslaatikon tohon mein seinustalle että voi ite ripsii hiekkoja kulkiessaan...

muuten on taas ollu niin mallikelpoinen päivä syömisen suhteen että ei paremmasta väliä...ja tänään on mennyt omenaa ja appelsiinii ja vattuja ja mustikoita..nyt illalla on vesitankkausta ja kasviksii ja täysjyvästä ruista...huomenna ku on mittaus päivä...

sänkyi ei kaupoilt löytyny..sit 5v avas elloksen kuvaston ja SIINÄ SE OLI...ihan tavallinen metallirunkoinen kerrossänky..ja väliseinäkkeen tekee miehen kaveri..eli sekin asia hoidossa..nyt ssiiten on ratkaistu isomman asunnon odotus..kaikille on nukkumapaikka ja lapsille tilaa leikiä ja vaatteetkin mahtuu kaappeihin...uudelle persoonalle on sitten luvassa ajastaan oma vaatekaappi...

nyt meen suihku apulaiseks... :wave:

Ei ois pitänyt käydä eilen tällä palstalla, meni heti elämä hunningolle, illalla pakastepizzaa, Marianne-snackseja ja TV-sekoitusta... :headwall: :laugh: Se on teidän vika! Joo joo!! :D

Pienemmälle nousi kuume, isompi korvatulehduksessa. Voi tätä päiväkotielämän ihanuutta... :/

Voi ei, korvatulehduksessa.. minkä ikäinen on hän joka on korvakivussa? Kyselen kun itse oon vauvasta asti sairastanut korvatulehduksia tähän ikään asti ja se on aina niin kipee ja inhottavaa :/ Mulla on ns. liimakorva, sitä on puhkottu, ollut putket monta kertaa ja sadat antibiootit syöty. Tuo puhkaiseminen tekee helposti kierteen ja mun kohdalla kyllä pitää paikkansa enkä enää nykyään anna puhkaista korvia.

SIIS APUA!!!
Ulkona -10 pakkasta ja silleen...tyttö ei ois halunnu pipoo...esikoispoika ei ois halunnu kalsareita..5v ois halunnu tekemään lumiukkoo (ei tajuu vaik selittäis ettei oo lumiukko ilma) JA 1v8kk oli kiinni isin tupakoissa..ja rahapussissa..

TÄÄ on NIIN taas TÄTÄ!!! :headwall:

MUT hyvää aamussa oli eka sokeri..4.9 :D
ja se että ulkona on ihanan näköstä!!!!

Koneet on korjattu, sokerit on kunnossa, teilläkin on lunta...
Meilläkin on :) Sataa koko ajan.
Mä jo yhdeltä "asiakkaalta" pyysin että lähettäisi tännekin sitä lunta kun heille oli jo satanut :)

Viihteellä oli ihan jees. Mentiin vippinä onnelaan "jonon ohi" ( jonossa oli jotain 10 hlö) oli niiin coolia että. Mun personal ruoskan ystävä tuntee jonkun tai jotain niin päästiin.
IKINÄ en enää kyllä tohon tahtiin juo. Yritin jarrutella mutta kun tarjottiin ;)
Ei kai kukaan valmiiks humalassa oleva sano ei kun toinen tarjoo? Aamusella oli niin huono olo että oksentelin useamman kerran ja mulla kun ei ole koskaan ennen ollut edes kovaa päänsärkyä. *höh*

No vaaka on taas pannassa päivän pari. Nettisivuja odottelen. Joulukuussa pitäis... Ai niin taisin jo jotain mainita.

Kiva kun on kaivattu :hug:

Yhteistyössä