SOKERIKLUBI II

Korvatuheluksessa on isompi, ei niin kovin iso kuitenkaan, 2 vuotta. Tää on tosin vasta 2. tulehdus hänen elämässään, mutta tästä kai tää nyt sitten alkaa... :/ (Maalaan piruja seinille...)

Täällä on ihan kauhee myräkkä, lunta/räntää sataa vaakatasossa jne. Hrrr!!

Tänään sain labratulokset. En tiiä miten niihin oikein suhtautuis, sen nyt arvasinkin että kolesterolit on vähän koholla, se oli 5,3. Sukurasite on paha, äidillä on lääkkeetkin... Paastosokeri oli 5,7 mikä kuuleman mukaan on ihan hyvä, se kun pitää olla alle 6,3. No, kuitenkin mulla raskausaikana oli ennen insuliinia 5,2-5,5 ja se oli kuulemma ihan liian korkea silloin ja sain siis insuliinihoidonkin loppuraskauden ajaksi.

Terveydenhoitajan mukaan ei siis syytä huoleen, mutta kävin silti vielä labrassa ottamassa pitkäaikaissokerin, joka siis mittaa sokeriarvon kuuden viikon ajalta. Siinä sitten selviää vielä paremmin. Vähän mietityttää, mut eihän mulla kyllä oo mitään oireita ollut sokereiden heittelystä tai muusta, ja yleisesti ottaen oon kyllä elänyt säntillisesti ja painoakin oon tiputtanut... Enemmän tietysti pitäis liikkua, mutta en mä ihan oikeasti ehdi!!! :headwall: :headwall:

Mutta kivaa kyllä oli se, että kun terveydenhoitaja katsoi mua ja niitä tuloksia, niin sanoi ainakin ettei sulla kuitenkaan painon kanssa mitään ongelmaa oo, ettei ainkaan laihduttaa tarvi. :D Vaikka sanoin painoksi 70 kiloa, se sanoi että se on ihan ok paino. Mut sanoi että toki jos sä terveellisellä tavalla painoa meinaat vielä tiputtaa, sekin on ok... :)

Huomenna saan tulokset sitten siitä pitkäaikaissokerista, jännittää ihan sikana, mutta eiköhän se oo ihan ok sekin, TOIVOTAAN NIIN!

Myrskyiset terveiset,

Seltsu
 
moro!

hyvä Seltsu, että on nuo arvot ihan ok.

ja parhaammehan me tässä tehdään, niinkuin siekin silloin raskausaikana olit ihan munkkina (kysymys kuuluu, miten munkki voi olla raskaana? :D ). eli pidämme peukkuja, elämme munkkina ja sitten vaan toivotaan, että kohtalo tai mikä sitten lienee on suosiollinen. siis se tuurihommeli.

niin. täällä kanssa kauhea lumimyräkkä, ihan hassulta tuntuu tuo vallan. onneksi en ottanut terssivä lehtienharavoinnista, kun nyt on varmaan melkein puolikas metri tuo valkeaa ja lisää tulee. pitää alkaa ähkiä siis kolan kanssa. mitenkähän tuo yksivee, se varmaan häviää sinne hankeen... :whistle:

ihan hauskalta tuntuu talvi. hirmu hillitys on saada potkukelkka, että pääsee sillä viipottamaan.

ei kovin ihmeellistä tänne paino ja herkkuosastolle. vähän ruotuun yritän painoa saada, kun se siel reissussa repesi. mutta on varmaan turvotustakin, koska sain viimoin täti Punaisen kylään. olikin jo muutama vuosi melkein viime visiitistä, sekin jees. ei koske edes mahaan niinkuin nuorena.

kohta tulee kauppoihin niitä lanttu- ja porkkanalaatikko vermeitä. pistäkää uuniin ilman mitään siirappeja, mausteita vaan, niin avot. suosittelen. siis niitä pakastepalleroita tässä oottelen.

näin, menen katsomaan netistä potkukelkkoja, huvit ne on täälläkin. :xmas:
 
Viivuska
Heips teille kaikille! Täällä oulun korkeudellakin on ihanasti lunta :)

Vauvan painoarvio oli ultrassa 2,4kg, edelleen normaalikokoa lääkärin mukaan. Mutta, tuohan on vain arvio ja dieettiä toki jatketaan mahdollisimman säntillisesti kuten lääkäri suositteli niin sievästi. Tietää vissiin et raskaana olevilta on vähän paha kieltää kaikki jyrkästi :D

Tänää ois viikkoja 34+3 ja alkaa jo jännittää, supistelee kuten ennenkin ja vauveli on kääntynyt onneks jo raivotarjontaan, tosin sehän kyllä ehtii pyörähtää vaik takas viel mut toivottavasti pysyis nyt näin. Kivasti toi pikkupää painaa ja vihloo tonne alas välillä :heart:

Nyt on menny viikonlopusta asti ihan hyvin ilman isompia herkkuja. Eilen söin vajaan tikkarin, lopun syötin meidän sesselle. Maanantaina ultran jälkee käytii pizzalla mut söin vain noin puolet ja jätin loput kotiin evääksi.

Ajattelinkin tämän loppuajan järkeillä jotenkin niin, että kun haluttaa karkkia imeskelen vaan tikkareita (kun niistä tulee muutenkin syötettyä se loppu koiralle) ja kun haluttaa suklaata tms. niin syön tommosen vanukkaan enkä oikeeta suklaata, tai rahkaa. Ja tietty pullat ja keksit kahvipöydässä silloin tällöin, eli ei munkkeja eikä viinereitä.

Peruna mulla on edelleen mikä näyttäs nostavan arvot pilviin asti!!! Edes jäätelö ei nosta kun jättää ihan paastoarvoille mut toi peruna sit on niin paha mulla, onneks ei silleen niin hirveästi tällä hetkellä perunaruokia halutakaan. Kasviksista edelleen menee tomaatti ja tuorekurkku! Hirvittää vaan niiden hinnat kun läsähtää melkein kymppi hinnaksi yhdestä tomaattipussista ja parista tuorekurkusta mut sanoinkin miehelle etten nyt ala pihisteleen kun näin vähästä enää kiinni.

Semmosella rennolla asenteella yritän mennä.. Nyt vähän huvittaa kun silloin alussa panikoin niin etten uskaltanut juuri mitään laittaa suuhun mut nyt on alkanut ymmärtämään mitä diabeteshoitajat yms. tarkoitti kun ne jankutti et kaikkea saa syödä kohtuudella ja vähän kerralla :D

 
heissan tääältä lumivuoren sisältä...eilen ei käyny huoltoihmiset pihalla ja tuskin tulevat tänäänkään...niitä kun pitäis kuulema asuntopalvelun käskyttää eikä asukkaiden..no isi kolaa ja mie kiltisti ikkunasta kattelen ihan kateudesta vihreenä...ainut piha homma josta tykkään jää TAAS toisille..

No itsestään kun tutkiskelin miun syömis listaa viime yönä kun ei nukuttanut niin miulla tilttaa porkkanoissa, appelsiinissa ja pastassa (vaik oonki vaihtanu tummaan)..joten..marjoja kohtuuella ilman sokerii ja tummaa leipää ja puuroo nii hyvää tulee...

tänään iltapäiväl taas neuvola reissu..voi ko ois jo tiet aurattu ja PIHA että pääsis liikkeelle... :xmas:
 
Viivuska
Hei Dare!!!

Mullakin näyttäs tumma pasta välillä nostavan mut vaalee pasta taas ei nosta :eek: Ootko ehtinyt kokeilla varsin vaaleaa pastaa? Minä ihan yllätyin kun antoi tosi hyvät lukemat vaaleasta pastasta. Mulla tökkii lisäksi porkkana ja perunakin. Hedelmiä en ole uskaltanu kovin ees koittaa.. Esim. eilen söin yhdessä välissä 2 täysjyväleipää jossa oli päällä kevytmakkaraa ja kevytjuustoa + tomaatin + Jackymakupala-suklaapalan ja anto erittäin hyvät tulokset. Mulla ei ees nuo monet makeat välipalatkaan nosta vaan pahin tällä hetkellä mun mielestä tuo peruna ja ehkä porkkana.

Tsemppiä Darelle, kyllä se siitä taas lähtee kun kokeilet vain, sitä vartenhan sitä mittaillaan et saa kokeilla kaikkea erilaista ja tietää mitä sitten karsii minimiin. Mitkäs sulla Dare oli nyt nuo raskausviikot?
 
Hatshih! Lasten lisäksi flunssassa olen myös minä. Ja pienempikin siis nyt korvatulehduksessa.

Soitin eilen sen pitkäaikaissokerin tuloksen, 5.6 eli hyvä. Jesjes. :)

Hatshih!

Täällä on täys talvi.

Haattssshihhhh!!!! :snotty: :snotty: (räkänenähymiö)
 
viikkoja miul on 18+3 tänään... :heart:
Eilen ois ollu se neuvola mutku tääl takkus linkit ja omal autol ei päässy parkista kun ei oo auraus kalustoo kuulema tarpeeks...ihme homma..ennen,siis entisellä huolto firmal ain oli vaikka lava-auto pienel aural suurempaan hätään..mutku...se on se pärstä kerroin ja kuinka on kiristettävii asioita tiedos..niiku ykski talkkari kieltäytyy töistä jos ei saa asumuksensa parkille traktorii..että silleen...

nyt oon sit syöny hedelmiiki kun mittauksis on välipäivii.. :whistle:

mein kuopus ihastelee täs sylis noita hymiöitä..ne on kuulema 'pokkaa-pokkaa' eli palloja :heart:

nyt mie meen ihastelemaan pihalle lumen paljoutta elisiivoomaan kolulaisille polun että pääsevät tuonne tielle...ja kouluun :wave:

nii ja ei miul oo hätiä mitiä tän sokerin kans jos muistaa että on tarkkana kuin porkkana niinä mittaus päivinä... :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:12 Seltsu kirjoitti:
*atshih*

Hitto mä en huomenna varmaan pääse edes firman pikkujouluihin ku oon niin hirveessä lentsussa! Prkl!! :headwall: :headwall:

*atshih* :snotty:
NO HÖH!!! Senkus meet..ei tarvii ottaa ku lämmikkeeks ko nenä on jo punanen :D ..
JA MITÄ SE HAITTAA jos ne nuhapöpöt tarttuu muihinki tein firmas.. :p

tietty jos oot ihan kuitti nii sit on parempi jättää väliin... :/

NII JA SELLANE kysymys.. osasiko kukaan teist neuvoo miten oppis pitämään suunsa kiinni väsyneenä ja nälkäsenä ettei kaikki muut pesueessa nokkiintuis ihan kokonaan...? :headwall:

NYT ko kaikki muut ko mie ja pikkumies on muualla niin aionki keittää itelleni suklaan makusta kahvii...ja sit siivoon vaatekomerot ja -hyllyt...joaki hyötyy tästäkin kiukusta :LOL:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 15:31 Darelbeida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:12 Seltsu kirjoitti:
*atshih*

Hitto mä en huomenna varmaan pääse edes firman pikkujouluihin ku oon niin hirveessä lentsussa! Prkl!! :headwall: :headwall:

*atshih* :snotty:
NO HÖH!!! Senkus meet..ei tarvii ottaa ku lämmikkeeks ko nenä on jo punanen :D ..
JA MITÄ SE HAITTAA jos ne nuhapöpöt tarttuu muihinki tein firmas.. :p

tietty jos oot ihan kuitti nii sit on parempi jättää väliin... :/

NII JA SELLANE kysymys.. osasiko kukaan teist neuvoo miten oppis pitämään suunsa kiinni väsyneenä ja nälkäsenä ettei kaikki muut pesueessa nokkiintuis ihan kokonaan...? :headwall:

NYT ko kaikki muut ko mie ja pikkumies on muualla niin aionki keittää itelleni suklaan makusta kahvii...ja sit siivoon vaatekomerot ja -hyllyt...joaki hyötyy tästäkin kiukusta :LOL:
en tiedä. itse en osaa. :ashamed: pureskele jotain kokoajan, niin puhuminen on vaikeaa, eikä verensokerit pääse laskemaan. siis vaikka näkkäriä tai porkanaa. eikö kuulostakin teoriassa ältsin hienolta? joopa jou.

täällä tuo ihana talvi-ilma kiusaa meidän astmapoikaa. että kiva ja ei niin kiva.

mutta voikaa hyvin toipukaatten pikkujouluista, siellä rellestäneet. ja paranemisia flussaatikoille. ;) :xmas:
 
..juu näkkäri vois olla hyvä..porkkanal kohoo arvot nii äkkii..
no toisenki kekkasin siis tähän kuin pysyy suu kiinni..mie puren hampaat yhteen kieltäuydyn puhumasta niille jotka ei oikeesti kuuntele ja siivoon
ERITYSEN PIKKUTARKASTI kaikkii roippeita pois kaapeista..
:p
Plääh..miul on tylsää...no sillon ko olin Elimäel koulus niin tälläsin iltapäivin mentiin ostamaan Alppiruususta (tai jos jollain oli auto, niin Pukarosta, karkkii) tultiin kämpille ja mussutettiin mahat kipeiks ja katottiin telkust elokuvii tai sarjoi...vaik ois siihen opiskeluun kantsinu ehkä tarrautuu tiukemmin... :ashamed: :D

Miul on nyt hiljane hetki ko isi vei meuhkaajat ajelulle ja pikkumies nukkuu..ENKÄ AIO KEKSI KAAPILLE! :saint: ..ihan oikeesti..miul on nimittäin villasukkien inventaario kesken... \|O
 
MoisionMustaEnkeli
Helou kaikille =)


Ajattelin koittaa tuota ruokaohjetta kans , painoa on tosi paljon ja raskaana olen. Lähtöpainoki oli aikas paljon :whistle:

Mietityttään jäi että voiko tuon puuron korvata jollain (sitä en saa alas)
Ja millasia teillä ollu nuo jälkkärit? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 10:14 MoisionMustaEnkeli kirjoitti:
Helou kaikille =)


Ajattelin koittaa tuota ruokaohjetta kans , painoa on tosi paljon ja raskaana olen. Lähtöpainoki oli aikas paljon :whistle:

Mietityttään jäi että voiko tuon puuron korvata jollain (sitä en saa alas)
Ja millasia teillä ollu nuo jälkkärit? =)
Moikkelis miun puolesta :wave:
Mie oon sellane kans että puuro on aika kaus luontonen juttu..mie oon korvannu tavallista ruisleipää jollain toisella täysjyväsellä..välil miul on menny ihan täysjyvä muroi (mie sain neuvolast kolme eri versioo 1800 kalorin ruokavaliosta)..

jälkkärinä miul on sokritonta marjakeittoo..joskus(melkein jokapäivä!!! :ashamed: ) on myös pien jätski ; tikku tai pallukka..mut nyt mie oon kyl skarpannu ko marjat ja hedelmät nostaa sokereit ja miut jo varoteltiin...saapipa nähä mitä neuvolast miun sokerin mittauksist sanotaan keskiviikkona pitäis käydä sielki..viimeviikol en päässy ko oli se lumimyrsky...huomen kuulema pitäis meille räpsii räntää...tiiä tuosta..jotain sataa kuitenki... :headwall: :wave:
 
Viivuska
Mää söin eilen anoppilassa vohveleita ja miehen piti taas äsken tehä mulle vohveleita. Miksi just tollaseen piti iskee himo? Vaik ei silleen hätää kun painoo tullu vasta 6,3 kiloo yhteensä, sf-mitta tasaantunu normaalisti ja vaavi normaalikäyrillä mut silti. Nyt on pakko mennä ainakin pari päivää ilman vohveleita ettei tuu jokapäivästä herkkujuttua tuosta. :D

Ja kaiken kukkuraksi mulla on eilisestä alkaen tullut jo kipeitä supistuksia ja alkaa jo jänskättää milloin tää vaavi tulee maailmaan. Sais pari viikkoo pysyy kun nyt viikkoja on 35+1.
 
lällätilää....miun kaveri ahtoi syödä äsken kolme paksuhkoa kääretorttu palasta.neljää eri sortii keksiä ja kolme isoo kuppii kahvii..
MIE :saint: söin vaan kaks hapankorppuu ja kurkkuu ja sitä kahvii...oon mie ilkee kun en ees seuraks sortunu :p :D ...

VOHVELEIT KUITENKI TEKEE MIELI ko luki ton viivuskan jutun...no sekin korjaantuu isänpäivänä kos viel miel tekee...pietään miun veljien kans isänpäivää..kahvittelemalla ja juttelemal iskästä...kai se isikkä tuonne pilvven reunalle mein jutut kuulee...ja pihalle laitetaan kynttilöit..haualle ei voi viiä ko isän naisystävä terrorisoi mein muistamisii..

MUT..kaikista paras juttu on kyl tuo tän päivän suoritus...mie oon *herkkusieni* :D :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 10:14 MoisionMustaEnkeli kirjoitti:
Helou kaikille =)


Ajattelin koittaa tuota ruokaohjetta kans , painoa on tosi paljon ja raskaana olen. Lähtöpainoki oli aikas paljon :whistle:

Mietityttään jäi että voiko tuon puuron korvata jollain (sitä en saa alas)
Ja millasia teillä ollu nuo jälkkärit? =)
tervetuloa, siulla on kiva nikki. siekö se värjäsit hiukset mustaksi?

miulla on kanssa inhokkina kaurapuuro (kökköstä), mutta ruispuuro suurta herkkua (jos liiotellaan 6-0). pointsi, kannattaa kokeilla muitakin viljoja.

ruisleivät, marjat ja joku vähäkalorinen jogurtti voisivat varmaan myös korvata puuron. saat sitten kyllä syödä sitä leipää ja jogurttia aika runsaasti, jos ei ole aamuarvojen kanssa ongelmia.

jälkkäreinä menee esim. tofu suklaavanukas. ja kevyet jogurtit yleensä on aika hyviä (mie olen koukussa yosaan).

sokerit ja rasvat nyt aluksi minimiin, niin kyllä se siitä lähtee. ja hyvät tulokset ja parempi olo taas innostavat jatkamaan. uusi elämä, täältä tullaan! :D

seltsu, mie uskon, että teillä oli hauskat pikkujoulut! ;) :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 10:14 MoisionMustaEnkeli kirjoitti:
Helou kaikille =)


Ajattelin koittaa tuota ruokaohjetta kans , painoa on tosi paljon ja raskaana olen. Lähtöpainoki oli aikas paljon :whistle:

Mietityttään jäi että voiko tuon puuron korvata jollain (sitä en saa alas)
Ja millasia teillä ollu nuo jälkkärit? =)
Moi multakin.
Ruisleipä on kai parasta. Linnea on kyllä täällä paras vastaamaan näihin kysymyksiin :) Tai niin no omasta kokemuksestaan voi kai kaikki puhua...

Yrjötautia ja flunssaa :snotty: perusta tässä sitten yritysyä!
Nuorimmainen herää aamusin puoli 5 ja on ihan kiukkunen siinä vaiheessa kun muut alkaa syödä aamupalaa. Jos laitan sen nukkumaan sillon joudun herättämään sen kun lähdetään päiväkotiin ja kouluun.

*jos sais 8 lasta lisää?????* \|O
 
mie tulin tännekki kertomaan..sokerit ei kuulema ollu terkkarin mielestä hunnigolla :D ..ja hemppa oli 120...pikku tillikan sydän äänet oli kans 120 luokkaa ja liikku niiko hyrrä!!!!!!! :LOL: :D

miul alkaa nyt myös paineiden seuranta ko päänsärky ei hellitä ja silmälääkäri on vasta joulukuussa... :xmas:

painoo on tullu koko aikana VASTA 1.2kg... :D :saint:
mikä on tosi hyvin ko alku paino oli mitä oli... :ashamed:

YKs *aitii..pokkaa..apuu* huutelija tarvii apuja pallon kans, joten tää näpyttely loppu lyhyeen!!!!!!! :wave:
 
kunhan nostelin......laitoin esikon Haminaan koris turnaukseen.....kunpa kestäis asiallinen ajokeli porukalle... :heart:

Ja sellane asioihin liittymätön seikka että ens viikol ratkee saahaanko vuokrakämpäks kaupungin rivari neliö..kakskin vaihtoehtoo ois 110neliöö..-66 rakennettu, totaalisen ei missään (=kaupungin äärilaidalla) ja toinen n.90 neliöö uudehko, saunallinen ja koulu ja pk suht lähellä..

kehvatsu ko jännittää ihan ko lasta jouluaamuna :LOL: :eek: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2006 klo 07:35 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 10:14 MoisionMustaEnkeli kirjoitti:
Helou kaikille =)


Ajattelin koittaa tuota ruokaohjetta kans , painoa on tosi paljon ja raskaana olen. Lähtöpainoki oli aikas paljon :whistle:

Mietityttään jäi että voiko tuon puuron korvata jollain (sitä en saa alas)
Ja millasia teillä ollu nuo jälkkärit? =)
Moi multakin.
Ruisleipä on kai parasta. Linnea on kyllä täällä paras vastaamaan näihin kysymyksiin :) Tai niin no omasta kokemuksestaan voi kai kaikki puhua...

Yrjötautia ja flunssaa :snotty: perusta tässä sitten yritysyä!
Nuorimmainen herää aamusin puoli 5 ja on ihan kiukkunen siinä vaiheessa kun muut alkaa syödä aamupalaa. Jos laitan sen nukkumaan sillon joudun herättämään sen kun lähdetään päiväkotiin ja kouluun.

*jos sais 8 lasta lisää?????* \|O
joo. justiinsa! tänäänkin syönyt vain YHDEKSÄN JOULUTORTTUA :eek:

jaksamista!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: <br><br>
 
Viivuska
Kävin ostamassa kaupasta viinerin jota en ole tehnyt moneen kuukauteen mut tuli niin hyvä mieli neuvolareissusta. Ahdistaa vaan kun tänään piti olla lääkärineuvola mut siirtyikin viikolla eteenpäin ja sain kuitenkin normaalineuvolan tänään. Kaikki pitäis olla ihan ok. Viikkoja ois nyt 36+1 ja oon oikeastaan päivittäin alkanut olemaan kipeä (supistelee) mut eiköhän kuulu asiaan varmaankin. Kahden viikon päästä on viimeinen painoarvioultra et saa nähdä vieläkö mennään normaalikäyrillä. Jos ois hurahtanut liika isoksi nii sit varmaa suunniteltas käynnistystä mut toivotaan nyt ettei oo liian iso edelleenkään.

Täällähän on ollut hiljaista. Onko teillä vinkkejä mitä muuta vois dipata valkosipulidippiin kuin esim. tuorekurkkua? Voisko ihan leivän palasia tai jotain. Tullu himo kaikkeen valkosipuliseen, ihan hyvä vaan jos jäis vaikka tuo minun vohvelihimo vähemmälle. :D

Mites Darella hurisee sokereiden ja muutenkin raskauden kanssa ja paljon sulla taas tällä hetkellä olikaan niitä viikkoja

:)
 
VIIKKOJA ON NYT 19+6 siis tänään...
muuten kuuluu ja tuntuu hyvää mut päänsärky on YHÄ kiusana. :headwall: Sokerien kuus viimesintä päivää on ollu tasasii kaikki alle 6..jaa ja miks? no ko mie en oo syöny hedelmii enkä marjoi mittaus päivinä ja jos ja KUN oon syöny niitä *välipäivinä* niin oon tankannu myös kauheesti vettä...

mein kolme nuorinta kattoo muuten arabian kielistä versioo tarzan elokuvasta..

no se viel täst raskaudest ett nyt on verenpineet syynissä..mut ainakin tän päivän 133/77 oli ihan kohtuu arvoja..

asuntopalvlus ne alko napise ko oli sellane paperille kirjotettu versio raskaustodistuksesta eikä sellane kaavake malline.. mie ihan kärtsäsin käämit ja sanoín ruman sanankin.. \|O ..kyl sepaperi niille sit kelpas.. saa nyt sit nähä kuin hyvä säkä meil ois saaha sitä neliöö ..eihän siin kyl ois ko 7.5neliöö enemmän ko täs mut silti..

tänään en pitäny mittaus päivää ja on satsumii ja mustikkaa menny ihan höpönä...painoo on tähän mennessä kertyny vaan 1.2kg alkupainoon nähden miikä on hyvä ko se oli nii paljo (100.9)

joten nyt meen laittelee nuorimman sänkyyn että pääsen sit inventoimaan askartelu välineet ja laittamaan lahjalistaan kaikenlaisii hienoi värejä ( akryyli värit ja kuivapastellit ainaski) ja taulupohjii...ko miul on nii paljo ajatuksii tuo luonnos vihko täys..sit toine propleema on että rittääkö inspiraatio loppuun asti..ainaki se aika ois turhasta syömisestä pois....

nyt kuulu makkarin ovelta *tuu jo äiiiitiiii*..aatella mein 1v8kk sanoo jo sanoja peräkkäin :D

kuulumisiin........ :wave:
 
Viivuska
Kiva, että sulla Dare menee hyvin noiden sokereidenkin kanssa :hug: Kyllähän ne minäkin saan aina hyvinä pysymään kun malttaa olla syömättä semmosia mikä nostaa sokereita. Tahtoo vaan tuo mässäyshimo olla aivan älytöntä ja sitte kun mun ei tartte pitää ku kaks mittauspäivää viikossa niin tulee naposteltua aina vaikka ja mitä.. Kyllä mä silti katson (tai ainakin yritän) mitä suuhuni laitan. Ja kasviksista tulee aina hyvä mieli itsellekin kun syö ja ruisleivästä. Hedelmät minäkin olen jättänyt pois vaikken oo kovin testannu nostaako ne mulla vai ei. Marjoista menee ainoastaan vadelmat, mansikat ja tyrnimarjat, niitäkin harvoin. Toi tyrnimarja on hyvä kun yks semmonen vastaa c-vitamiinipitoisuudeltaan 3 appelsiinia eikä marjassa voi olla hedelmäsokeria :D Aamun paastoarvo mulla monasti tuppaa olee liian alhainen, sanoikin neuvolatäti et yöllä vois käydä syömässä jotain mut enhän minä jaksa :LOL:
 

Yhteistyössä