SOKERIKLUBI II

miul ei oo pikku joului mut miul on muuten suu vehnäsel..ainaki viel viikon.. :D .. toivos on hyvä elää sano lapamatoki, joten mie kans :D ..
ELIKKÄ.. kävin siel sisätautilääkärin vastaanotolla.. ekaks sano että aika monet arvot oli ihan siedettävii ko ne oli ruuan jälkeisii arvioita..ja sit ko oli kolmee eri mittaustulosta moneski kohas ni kysy että mitäs nää.. ni sanois että ko ittari vilkutti kolmelle sormelle eri tulosta ni en tienny minkä laitan..matalimman, keskiverron vai korkeen arvon ja samaan syssyyn sanoin että yks ilta se näytti ekaks 16.9 ja ko pistin uuelleen niin näytti 6.3....... :eek:

lekurilt pääs *EI #&%?$!** :eek: :LOL: .. ja sano että pakko vaihtaa mittari ja ottaa kolmen päivän, mieluummin neljän sarja ja 1.12 uus tapaamine..uutta mittarii en viel saanu ko neuvola oli kiinni ja terveyskeskukses ei ollu miunlaisii mittareit..no sovin että yks päivä vanhal ja viikol kolmepäivää uuel...

:whistle: EIKÄ YHTÄÄN pukkaa stressii päälle ko pitäis saaha täällä asiat hoiettuu ja lapset on levottomii ko herhiläiset vihasena ja isil palaa käämit kokoajan..ja mie en enää kuulema osaa kun rakentaa riitaa..enkä oo nii kiltti että pyytäsin äitini apuun..ja nuorimmal on kova yskä... :headwall: :headwall: ..mut silti..mie tiiän mitä mie pakkaan ja mitä en..äitini ei sitä tietäis ja mie osaan ja pystyn tekemään kaappien siivousta...toiset kyl ei antais.. äitini mielestä en osaa kunnolla..*sie oot sellane pullamössö ikäryhmään kuuluva ette oo mitään kotona oppinu*..sano viimeksi ku kysyin jotain ihan tavallista asiaa..ja mies ei antais pestä ja kiipeillä...*sie rasitut ja entäs jos sie alat taas turvota jaloista ko et lepää..*..huolehtiihan se onneks :heart: ..mut liika on liikaa lepoakin...

JOTEN nyt ko pienin viel nukkuu ja isi vei isommat autol ajelee ni mie saan ainaki jotain tehtyy..ja aattelin että jos sit viel kiukkuisin niin voisin lähtee evakkoon myöhemmin vaikka ihan kävelemällä kun siel ei oo kovinkaan liukaskeli...paitsi rapalammikot.. ;)

kaikille kivaa viikonloppua ja kellä on kivoja pikkuisia jouluja :xmas:
 
eilen oli pikkujoulut, eilen oli pikkujoulut.. :eek: \|O :$
siis kivvaa oli, hieno tunnelmallinen ravinteli, ja mahtavia ruokia, että myös juomia. siitä :$ :eek: \|O :x

hassu toi daran tohtorin kommentti :LOL: öööh, jotain piti muutenkin kommentoida, mutta kuka on laittanut miun silmät ristiin ja pumpulia päähän tänään? tämmöistä tämmönen amatöörimeininki, ei ihan hirveesti tarvitse glögiä ja punkuu ja likööriä juoda, niin ei suju mikkään.

mutta ole siinä sitten kuivinsuin kun eteen kantaavat. :ashamed: nyt saapui revohka kaupasta, joten menen purkamaan pakettia.. eikun rakettia vai mikä ihme *ei leikkaa* :xmas: :wave:
 
..eilen ko juoksin (siis omasta mielestä ainakin.. ;) ) koko päivän ulkona ni sokerit pysy alle 5 melkein ilaan asti..tai sit vaan se mittari näytti omiaan...tänään vaihdan mittarin ja huomenna teen saman testin.. amupalan jälkeen 20 min lenkki ja sit pakkaamist ja lounas ja toinen lenkki...ja samaa rataa iltaan asti ni jokoha näyttää matalii...

toinen juttu minkä huomain niin jos en syö ilta 9 jälkeen ku korkeintaan piimähuikan(=puolikas muki) niin aammulla paasto arvo on alle5..

nyt meen taas kuopus yskii nii kovasti... :snotty:
 
:whistle: ..yksinkö mie juttelen...no joskus näinkin... ;)

ei uneta ko jalat on ko tulessa..huomenna ois neuvola reissu..ja silleen..kohta meen laittamaan kopipia ylös ja viileetä pyyhettä jaloille..

niin ja vaikka oon menny desilleen ruokavalioo niin se heitti silti ainakin vähäsen uuellakin mittaril, joten saanen asennoitua siihen insuliinin alotukseen... :eek: :wave:

nälkä kasvakoon aamuksi...vaikka milei tekis voikkaria..en kuitenkaan sorru kun mies lupas huomiseks palan rullakebabista..kun teki moista tänään mieli.. :heart: ...

kauniita unia :wave:
 
Viivuska
Tsemppiä Darelle, päivä kerrallaan katselet siellä miten menee.

Mulla tuli tänä aamuna limatulppa. Eilen kävin äippäpolilla ja vauvan painoarvio oli vain 3,2-3,3kg, viikkoja nyt 38+3 ja lääkäri sanoi et hiukka menee keskikokoista sikiötä pienempänä. Tuumasi vielä et näyttäs ettei sokerit oo tehny tuhojaan. Ja mua hirvittää vaik oon kyllä sortunut tämän tästä ja vaikka mihin mut kait mulla ei "herkut" sitten niin nosta sokereita kuten itsekin olen vähän näin huomannut mittauksilla. Että, peruna ja porkkana täällä ja varsinkin tuo peruna mitä oonkin yrittänyt välttää mahdollisimman paljon =) Toki tuokin on vain arvio, mutta kuitenkin suuntaa antava. Supistuksia, kipeitä tulee päivittäin ja paikat alkanut aukenemaan ja täysin kypsät ja lääkärikin sanoi et synnytyshän voi käynnistyä milloin vaan niin nyt täällä sitten jännätään ja ootellaan.. Jos sattuu et lähtö tositoimiin tulee niin käyn toki täälläkin sitte kotiuduttua ilmoittelemassa miten meni ja sitä ennen yritän vielä kanssa kirjoitella. Hyviä vointeja kaikille ja erityisesti Darelle tsemppiä :hug: Nopsaa se sullakin tämä loppuaika menee, ihan hirvittää kun ajattelee kuin nopeeta itellä kaikki meni.
 
..juu nopsaan menee tää loppuaika..
tän viikon vauhdista päätellen ainakin..on ollu uutta vuokrasopimusta, ison pojan uuden opettajan tapaaminen ja sit oli neuvola..paino oli 2kg alusta lähtien noussu eli ei kauheen paha, hemoglobiini oli laskenu 102:een ja sain käskyn rauta kuurille..painet oli tosi hienot ja :heart: äänet kuulu...tänään sitten tavattiin tytönkin uusi ope ja katpttiin mihion sitten maanantaina menee jotta löytää oman luokan..ihan kivan tuntonen koulu...
:D ..huomenna on sitten on kahden pienimmän lääkärineuvola..ja kaiken keskellä pitäis osata pakata..jotenkin tuntuu että sellanen sujuva pakkaaminen on jonkun rikkaan heiniä, joilla on varaa laittaa lapset hoitoon ja palkata muuttajat kun itse nappailee kaffee ja konvehteja lepotuolissa.. :LOL: :LOL: :LOL: .. jotenkin tuntuu että *säkitän* kohta nuo lapsetkin!!! \|O ;)

juu.. viel ois iltapalan mittaaminen ja koko huominen ja sitten perjantaina ennen muuttoauton täyttöö sinne diabeteslääkärille... :wave:
 
terevehdys..muuttoautoa odotellessa ootan myös diabeteslääkärin puhelinkonsultaatiota kuinkas tästä eteenpäin sitten mennään..sain luvan tälläiseen käytäntöön kun en saanut kahdelle lapselle aamusta hoitajaa että oisin voinu olla äpolilla kaikessa rauhassa..kun isillä on sitä muuttoauto ajoa...ajatella illalla sitä ollaan jo uudessa kodissa... :D ..

ja siitä tulikin mieleen että meillä on nettiyhteys jonkin aikaa poikki..ja jos en ehdi käydä vaikka kirjastolla tai veljeni koneella niin sinä tapauksessa kuullaan kun kone taas toimii...tsemppiä kaikille! :hug: :flower: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 17:41 Viivuska kirjoitti:
Tsemppiä Darelle, päivä kerrallaan katselet siellä miten menee.

Mulla tuli tänä aamuna limatulppa. Eilen kävin äippäpolilla ja vauvan painoarvio oli vain 3,2-3,3kg, viikkoja nyt 38+3 ja lääkäri sanoi et hiukka menee keskikokoista sikiötä pienempänä. Tuumasi vielä et näyttäs ettei sokerit oo tehny tuhojaan. Ja mua hirvittää vaik oon kyllä sortunut tämän tästä ja vaikka mihin mut kait mulla ei "herkut" sitten niin nosta sokereita kuten itsekin olen vähän näin huomannut mittauksilla. Että, peruna ja porkkana täällä ja varsinkin tuo peruna mitä oonkin yrittänyt välttää mahdollisimman paljon =) Toki tuokin on vain arvio, mutta kuitenkin suuntaa antava. Supistuksia, kipeitä tulee päivittäin ja paikat alkanut aukenemaan ja täysin kypsät ja lääkärikin sanoi et synnytyshän voi käynnistyä milloin vaan niin nyt täällä sitten jännätään ja ootellaan.. Jos sattuu et lähtö tositoimiin tulee niin käyn toki täälläkin sitte kotiuduttua ilmoittelemassa miten meni ja sitä ennen yritän vielä kanssa kirjoitella. Hyviä vointeja kaikille ja erityisesti Darelle tsemppiä :hug: Nopsaa se sullakin tämä loppuaika menee, ihan hirvittää kun ajattelee kuin nopeeta itellä kaikki meni.
wau! täällähän menee jännäksi. lähetän sinne rohkeutta ja voimia oikein roppakaupalla. Daren muuttoon kans.

teille Viivi tulee jouluvauva... :D
 
insuliinia
eli täällä sitten kävi niin, että sokerit on heti niin korkeat (lähinnä paastot 6.2-6.9) ja nyt siis rv11-13 (kun on vähän epäselvää- ensi viikolla np, kerran on jo ultrattu ja syke nähty) ja niinhän tuo sisätautilääkäri määräsi sitten samantien insuliinia (aamu ja ilta pistot). sillä ovat laskeneet, mutta hitusen liikaakiin, eli sitä pitää nyt sitten säätää kohdilleen. olisiko niinkin, että kun ruokavaliota aloitin, niin vedin tosi tiukille kun silti nousi sokerit, ja nyt en sitten syö paljoakaan, vaikka pitäisihän sitä syödäkin.

aikamoinen raskaus tiedossa. tai johan tästä on 1/3 melkein menny...
iloa ja voimia -

anniaino
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 18:36 insuliinia kirjoitti:
eli täällä sitten kävi niin, että sokerit on heti niin korkeat (lähinnä paastot 6.2-6.9) ja nyt siis rv11-13 (kun on vähän epäselvää- ensi viikolla np, kerran on jo ultrattu ja syke nähty) ja niinhän tuo sisätautilääkäri määräsi sitten samantien insuliinia (aamu ja ilta pistot). sillä ovat laskeneet, mutta hitusen liikaakiin, eli sitä pitää nyt sitten säätää kohdilleen. olisiko niinkin, että kun ruokavaliota aloitin, niin vedin tosi tiukille kun silti nousi sokerit, ja nyt en sitten syö paljoakaan, vaikka pitäisihän sitä syödäkin.

aikamoinen raskaus tiedossa. tai johan tästä on 1/3 melkein menny...
iloa ja voimia -

anniaino
:hug: jaksamista. vaan onneksi on nuo lääkkeet keksitty kuitenkin. monesko raskaus tämä on, jos saa kysyä?

ruokavaliosta sen voip sanoa meitsikin, että syödä pitää, eikä paasto ole ratkaisu sokeriongelmiin. tiuhaan ja kevyttä sapukaa suht jatkuvalla syötöllä.

asiasta istutusruukkuun; muistakaa muuten pestä hampaita, jos alatte puputtamaan, ettei ole jatkuva happohyökkäys päällä ja hampaat oikein rysäyksellä reikiinny, kuten täällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:57 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 07:53 Kipinätär kirjoitti:
Darelle iso :hug:
Uusille moikka multakin. Mä tosin käyn täällä vaan sillon tällön niin kauan kunnes nuo työasiat alkaa mennä tasaseen ja omalla painollaan.
(Virheistä oppineena en kuitenkaan jää kokonaan pois...)
Paino siinä 92 *huoh* Mutta ei ole tullut lisääkään.
Vesijumpassa käyn edelleen :/ Keskustaan ei ole tullut käveltyä moneen viikkoon :ashamed:
Miten mahtaa käydä kinkun kanssa? Seltsun kanssa sopisin ettei herkkuja jouluna jos ei paino laske alle 90kiloon. Hiukan hirvittää.

Linnealle taas kiitos siitä että pitää meitä ruodussa. Mä kyllä syön joulutortun itse :whistle: ;)
Kuullaan taas.


Voisko joku manata lunta tänne turkuunkin???


peeässä: Sain viimeeks vesijumpassa kantapään peffaan kiinni. Siis omani :D
onnea kantapäästä pehvassa... luulen, että siitä kuuluu onnitella, vaikka täytyy sanoa, että ihan ensimmäistä kertaan olen ketään moisesta onnittelemassa. kannattaa tuntea Kipsu, se avartaa. :D

*manaa lunta Turkusseen ja tännekin (hän joka kantoi potkukelkan eilen muskariin ja takaisin)* man, man, man...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Anteeksi ettei musta ole kuulunut.
Paino samoissa mikä on ihme.
Käykää katsomassa : www.iloinenelefantti.com NE ON MUN! B)

Kohta on aikaa olla täällä enemmänkin. Kai :/
Luen tarkemmin noi jutut.
Mitäs teille muille? Hiljasta on, mutta kiire aika varmaan kaikilla?

Halaukset klubilaisille...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 16:53 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:57 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 07:53 Kipinätär kirjoitti:
Darelle iso :hug:
Uusille moikka multakin. Mä tosin käyn täällä vaan sillon tällön niin kauan kunnes nuo työasiat alkaa mennä tasaseen ja omalla painollaan.
(Virheistä oppineena en kuitenkaan jää kokonaan pois...)
Paino siinä 92 *huoh* Mutta ei ole tullut lisääkään.
Vesijumpassa käyn edelleen :/ Keskustaan ei ole tullut käveltyä moneen viikkoon :ashamed:
Miten mahtaa käydä kinkun kanssa? Seltsun kanssa sopisin ettei herkkuja jouluna jos ei paino laske alle 90kiloon. Hiukan hirvittää.

Linnealle taas kiitos siitä että pitää meitä ruodussa. Mä kyllä syön joulutortun itse :whistle: ;)
Kuullaan taas.


Voisko joku manata lunta tänne turkuunkin???


peeässä: Sain viimeeks vesijumpassa kantapään peffaan kiinni. Siis omani :D
onnea kantapäästä pehvassa... luulen, että siitä kuuluu onnitella, vaikka täytyy sanoa, että ihan ensimmäistä kertaan olen ketään moisesta onnittelemassa. kannattaa tuntea Kipsu, se avartaa. :D

*manaa lunta Turkusseen ja tännekin (hän joka kantoi potkukelkan eilen muskariin ja takaisin)* man, man, man...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Anteeksi ettei musta ole kuulunut.
Paino samoissa mikä on ihme.
Käykää katsomassa : www.iloinenelefantti.com NE ON MUN! B)

Kohta on aikaa olla täällä enemmänkin. Kai :/
Luen tarkemmin noi jutut.
Mitäs teille muille? Hiljasta on, mutta kiire aika varmaan kaikilla?

Halaukset klubilaisille...
hienot sivut ja tuotteet! :D :hug:
 
anniaino
\ :hug: jaksamista. vaan onneksi on nuo lääkkeet keksitty kuitenkin. monesko raskaus tämä on, jos saa kysyä?

ruokavaliosta sen voip sanoa meitsikin, että syödä pitää, eikä paasto ole ratkaisu sokeriongelmiin. tiuhaan ja kevyttä sapukaa suht jatkuvalla syötöllä.

asiasta istutusruukkuun; muistakaa muuten pestä hampaita, jos alatte puputtamaan, ettei ole jatkuva happohyökkäys päällä ja hampaat oikein rysäyksellä reikiinny, kuten täällä.

[/quote]


kiitos linnea75 lohdullisesta vastuaksesta. toinen raskaushan tämä. ensimmäisessä insuliini aloitettiin vasta 32+ viikoilla muistaakseni.

eilen illalla olin kylässä ja söin popcornia ja engalnninlakuja... mutta silti paastoarvo ei ollut kun hitusen koholla javascript:emoticon(':snotty:')
javascript:emoticon(':snotty:')

mutta olen nyt huomannut, että pahin sokerinhimo on mennt ohi n.2viikossa kun aloitin dietin. siis ettei juurikaan tee enää mieli karkkia tai muuta makeaa. alku oli kyllä tuskaista. paino on tippunut muutaman kilon - tuntuu kun kävisi painonvartioissa kun sairaalassa punnitaan joka viikko... eiköhän nuo käynnit onneksi vähän harvene piakkoin.

javascript:emoticon(':)')

javascript:emoticon(':)')

anniaino rv11+?

 
Annianolle multakin iso halaus.
Kyllä se siitä.
Ajattele että se on sekä sinun että vauvan parhaaksi.

Mulla paino samassa edelleen.
Vaipat on melkeen myyty :D


Joulu on tulossa hei - onko kukaan muu huomannut, vinkkejä? Miten siitä selvitään, mä lihosin viimejouluna sen 6kg en viittis uudestaan...

Seltsu ei varmaan tiedä jos en oo sitä 90kg ennen joulua ja syön silti? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 19:48 Kipinätär kirjoitti:
Mitäs myö tehhään näitten sivujen kanssa ettei ihan hiivuta?
Mun tarttis ainakin alkaa tunnustaa kaikki nannat tänne... Mut alotetaan vasta huomenna :D
parasii sanoja, kun istunut ite sielä ompelukoneella surruuttamassa, eikä tietokoneella, niinkuin laiskat ihmiset. :D :hug:

ka tunnustan, perunalastuloita ja karkkiloita. kävin viikonloppuna ostamassa muka lasten joulukalenteriin karkkeja ja sitä isoa S;ää. sitä minkä nimeä ei kannata ääneen tällä klubilla lausua.

arvata voi, onko vaan rippeet jäljellä. :ashamed:

mutta kaikesta huolimatta tasapuolisesti kaikille (aina kuitenkin erityisterkut Kipsulle);

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! :flower: polttakaa kynttilöitä, älkää taloa.
 
Viivuska
Minäkin täällä vielä yhtenä kappaleena!

Supistelee ja supistelee mut ne aina loppuu :D

Tän raskauden aikana ois nyt tullu 8,1 kiloa painoa ja ainakin neuvola on siihen tyytyväinen. Vauvan painoarvio oli tosiaan sen 3,2-3,3 kg viime viikolla ja lääkäri kehui ettei sokerit oo vaikuttanu vauvaan et näyttäs vähän keskikokoa pienemmältä sikiöltä ja mua niin huvitti kun oon kyllä herkutellutkin aina kun haluttanut. Kaippa siitä on ollut sitten apua kun oon popsinu myös kasviksia mitä ennen en syöny olleskaa ja saanu rytmitettyä tuota syömistä ja rasvaa vähentänyt ja kaikkee muuta tuommosta pientä, mutta merkitsevää. Ja vettä mulla menee onneksi PALJON.

Jospa tässä kohta pääsis synnyttää ettei vauveli nyt ehi tässä lopussa kovin kasvaa.

Niin ja paastoarvoista mulle motkotettiin kun ne on liian matalia et pitäis syyä joko enemmän ja myöhempään illalla tai yöllä herätä syömään mutten yöllä saata syyä mitää.

Ja en oo tainnu uusia toivottaa tervetulleeksi joten nyt sitten toivotan. Oon ollu yleensä ihan kivasti mukana täällä jutusteluissa mut nyt menee tämän odottamisen ja vauvahumputtamisen kanssa täällä kun sitä ootellaa niin kovasti maailmaan ettei oo kovin ehtiny kirjoitella ja sitten kun tuonne joulumasuihin odotusklubilla käyn kuitenki kirjoittelemassa niin tänne sit jääny vähän vähemmälle.

Niin, ja viikkoja mulla ois nyt 39+4.. Sais vauva tulla jo :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 19:48 Kipinätär kirjoitti:
Mitäs myö tehhään näitten sivujen kanssa ettei ihan hiivuta?
Mun tarttis ainakin alkaa tunnustaa kaikki nannat tänne... Mut alotetaan vasta huomenna :D
mäkin tulin moikkaa pitkästä aikaa :wave:

Kipsu,kivat sivut!!

mä voin kertoa ett ole lihonut 4 kuukaudessa 8kg ja painoa kohta 80 ja lisää pukkaa.en kuitenkaan kaikkea o syömällä saanut vaan kilpirauhasongelmien kanssa painiskelen ja tiistaina onkin niiden poisto (ja lisää massaa Deelle joka vaihtaa kohta nikin D-möhkäle)

mut ville kohta 6kk voi hyvin,on jo ISO poika eli tulee isiin ja äitiin ;)
 
Viivuska
No jopas on ollut hiljaista täällä :D

Minä vieläkin kokonaisena ja neuvolassa kun kävin tänään oli tippunut vielä jopa 100 grammaa paino, nyt tullut koko raskauden aikana tasan 8 kiloa painoa. Eilen oli laskettu aika ja kovasti ootellaan milloin tämä pieni tahtoo syntyä..

Mulla on tullut aivan järjetön himo tiikerikakkuun, ne vohvelit onneksi jäi pois eli ei enää niitä haluta, nehän kunnon rasvapommeja olikin :eek:

Kohtahan tässä saa alkaa muutenkin vähän tavallisempaan normaaliin ruokavalioon, synnytyksen ja nyt joulun ajan syön miten haluan ja mitä haluttaa ja sitten joulun jälkee palaan rentona ja rauhoittuneena (toivottavasti, kun ei tiiä mikä villi tapaus tuolta masusta tulee) suurin piirtein tähän ruokavalioon mitä olen ainakin kovasti YRITTÄNYT pitää nyt raskausajan. Ja kovat vaunurallit alkaa tässä keväämmällä kunhan päästään kovimmat pakkaset ohi.
 
MIE OON TULLU TAKAS.. hiivatti ko kesti tää netin laitto kauan... :headwall: ..

mitäs miulle ..paino on jota kuittakkin 102kg.. ja oon ollu kaks viikkoo kohta (perjantaina) kahella insuliini pistola per päivä... aamulla ennen lounasta 10 yksikköö ja iltapalaa ennen 6 yksikköö, joka saattaa kyllä muuttuu perjantaina 8yksikköön..riippuu mitä mieltä lekuri on...

mut ei tee mielein koko ajan napostella eikä väsytä nii paljoo ko oon pistäny insuliinii..

mut nyt miun pitää taas kiitää ko olis pikkumies halukas yläkertaan...

mein 1v9kk osaa jo olla päiväl ilman vaippaa... :D ..vähäks oon ylpee!!!!!!

mut kuulumisiin..

p.s <VIIVUSKA.. mie voisin hyppii ylös alas täällä jos se laittais siulle niitä ihan oikeita supistuksii... ;) :D
 
anniaino
hei,
en tosiaan ehtinyt täällä olla kauaa, sillä kävi niin, että sain keskenmenon virallisesti viikolla 15+. vauva oli kuollut jo muutamia viikkoja aiemmin. maanantaina kävin lääkkeelisessä tyhjennyksessä. :'( kovin on surullinen mieli.

kiitos silti seurastanne ja ihanaa odotusta ja vauvoja ja onnistunutta kilojen karistusta kaikille sitä toivoville.

anniaino
 
anniaino :hug: miulla on samanlainen kokemus keväältä 04 ja tiedän miten rankka kokemus.. :hug: ..paljon jaksamista ja lohduttavia sanoja....

miulla oli aamulla sokerilääkäri.. paino oli 101.3 ja kehui miuta sen suhteen..insuliini annoksia ei lisätty nyt tulevalle viikolle mutta ruoka annoksiin kiinnitetään sitten erikoista huomiota..ja jos ei tule se loiva nousu niin sitten säätelen ilta piikin..kolmen viikon päästä on uus sokeri kontrolli ja samalla on myös sydänkyrä+ultra...ajatella silloin on jo tammikuu.. :whistle: ..

meillä isi yllätty kun pojat 5v ja 1v9kk halusivat äidin kanssa lounaaksi aslaattia ilman kastiketta ja ruisleipää ja rasvatonta maitoa...juu ja se ihme ettei kummankaan pojan lautaselle jäänyt *en jaksa*- annosta.

nyt pitää pojille pitää nyt hakea hyppis kun muuten hajottavat isänsä kuulokkeista johdon... :/

kuulumisiin ja kaikille muksaa viikonloppua... :wave:
 

Yhteistyössä