SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 23:29 anniaino kirjoitti:
hei,
en tosiaan ehtinyt täällä olla kauaa, sillä kävi niin, että sain keskenmenon virallisesti viikolla 15+. vauva oli kuollut jo muutamia viikkoja aiemmin. maanantaina kävin lääkkeelisessä tyhjennyksessä. :'( kovin on surullinen mieli.

kiitos silti seurastanne ja ihanaa odotusta ja vauvoja ja onnistunutta kilojen karistusta kaikille sitä toivoville.

anniaino
:hug: miullakin vastaava. jaksamista ja liityt toivon mukaan taas pian seuraan uuden odotuksen merkeissä tai muuten vaan. :hug: :'(
 
:wave: ..mie oon ihan pöllö..oon nukkunu jo kahet päikkärit tänään..ja siinä välillä napsin kolme piparii..kun ne oli NIIN YKSINÄISEN NÄKÖSIÄ tuossa lautasella..ja eikö mitä..äsken näin yhen suklaakonvehdinkin vileä...ja arvatkaa minne se hävis..??? :ashamed:

no se on sit miun jouluherkut siinä!!!!!!! Huomenna hakemaan uutta insuliini kynää ja silleen...jospa sitä luntakin tulis lähiaikoina kun on jo kylmäkin!!!!!!! :xmas:
 
arvatkaa kuka on 320 euroo rikkaampi ko eilen? :D
arvatkaa kuka sai äitiyspakkauksen? :D
arvatkaa kuka söi ison lautasellisen riisipuuroa? :D

kaikista eniten kuitenkin hymyilyttää kun 5v poika otti ite irti ekan heiluvan hampaan ja kirjotti ite (mallista tosin) *hammaskeijulle* mitä haluis palkaks... :D :heart:

että sellanen päivä miulla...ja ne rahatki tuli taivaan enkeliltä.. eli iskän vielä ennen kuolemaa kertyneet veronpalautukset... :saint:
 
:wave: ..pittää ystävii tyrkkii ylemmäks....
kaikki taitaa olla jo joulua viettämässä... :xmas:

TUNNUSTAN ostin kaupasta irtokarkki osastolta kokonaista neljä vihreetä kuulaa...ja syön ne sit sunnuntaina kynttilän valossa tuolla saunassa.. :D :whistle: (vaikka ei olis ees lämmitetty niin mie meen *joulusaunaan*)
 
Annianolle iso :hug:
En varmasti osaa edes kuvitella tuskaasi.


Kaikille muillekin moi ja jouluhalaus.
Vielä matkaa siihen 90 kiloon, mutta on tässä muutama päivä aikaakin.
Kauppakäy eikä aikaa ole. Kaikki vapaaehtoiset tänne siivoamaan... Hei huhuu? *mihin-kaikki-hävis*

HYVÄÄ JOULUA! Ei lihoilla - ainakaan paljoa!
 
Päivää kaikille ja toivottavasti joulu meni iloiten. Eikä ne jouluherkut se keskeisin juttu ole, pääasia, että olisi sopupelit perheissä.

Vähän täälläkin morkkistelee kyllä. On ankeeta huomata, ettei sitä vanha koira karvoistaan pääse. Eli ihan samanlainen pohjaton ahmatti tänkin kutistuneen kuoren alla vaanii.

Ostin itse kaikille suklaata. Mies oli saanut saman idiksen ja pukki toi miulle ihan sika-possuna After Eightejä. Ne on semmoisia säälittäviä ohukaisia lätysköjä, että tuntuu, ettei niitä ole syönyt montakaan. Mutta jos ne kaikki suklaaneliöt laittaisi vierekkäin, mitä olen tänä jouluna ahtanut, niin kyllä siinä jo kuopus mahtuis palloa vähän potkimaan.

Hampaita vihloo ja iho kukkii. Ihan tässä teiniksi nuortuu noiden suklaiden myötä. Yököttää jo puhekin.

Lähdetään ylihuomenna reissuun, joten palaillaan ensi vuoden puolella remmiin. Ja tammikuussa lähden sitten duunin auvoiseen maailmaan, joten pitäkäähän paatti pinnalla. Miekin yritän kyllä täällä hengailla, mutta ei enää varmaan ihan yhtä aktiivina pääse. Kiva olisi kuitenkin seurata, että tämä ketju pysyisi tukena monille ja taas monille uusille raskausdiabeetikoille. Eikä se painon äkäinen tuijottaminen mitenkään tietty muutu sen lapsen maailmaan putkahtamisen jälkeen.

Kaikille voimahalit uudenvuodenlupauksien toteuttamiseen, raskautetuille odotukseen ja pienten äideille kotoihin, työpaikoille ja niiden ruuhkaisiin välimuotoihin myös poweria.

Ei tapeta itseämme uupumukseen vaan pidetään äidistä oikein hyvä huoli, niin jaksetaan sitten pitää rakkautta yllä näihin palosammuttimen korkuisiin tuholaisiinkin. :hug:
 
Viivuska
Käympäs tännekin ilmoittamassa, että meille syntyi pieni suloinen tyttö 20.12.2006, lauantaina päästiin kotiin jouluksi.

Kaikki on toistaiseksi ainakin lähtenyt hyvin käyntiin =)

Ainut mitä vain hirvistelen onko normaalia kun mulla oli paino ennen raskautta n.70kg ja paino nousi raskauden aikana n.9kg ja nyt mulla on paino jo 68.5kg :eek: Voiko imettäminen tehdä noin paljon? Vaikka lisämaitoakin pitää antaa, mutta ensin annan aina tissit. Nyt eilisestäkin tippunut kilon eli vuorokauden aikana tullut kilon alas. Huolettaa onko jo jotain vakavampaa vai voiko imetys tosiaankin laihduttaa noin paljon????

 
VIIVUSKAN PERHEELLE ONNEA!!! :flower: :hug:

Eipä tullut joulukiloja - oltiin koko porukka mahataudissa. Vieläkään ei ruoka maistu. Ihan hyvä sikäli, mä oon alottanut konvehtien mussuttamisen jo marraskuussa että näin... :whistle: :D

Työrumba on aiheuttanut sen, että kiloja on tullut takasin, ei montaa, mutta onpa silti. No, uusi vuosi, uudet kujeet, uusi into... Motivaationa ne ens kesän naimajaisjuhlat. :D

Hyvää joulunpyhien jatkoa ja onnellista uutta vuotta!!!

*Seltsu* :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 12:09 Viivuska kirjoitti:
Käympäs tännekin ilmoittamassa, että meille syntyi pieni suloinen tyttö 20.12.2006, lauantaina päästiin kotiin jouluksi.

Kaikki on toistaiseksi ainakin lähtenyt hyvin käyntiin =)

Ainut mitä vain hirvistelen onko normaalia kun mulla oli paino ennen raskautta n.70kg ja paino nousi raskauden aikana n.9kg ja nyt mulla on paino jo 68.5kg :eek: Voiko imettäminen tehdä noin paljon? Vaikka lisämaitoakin pitää antaa, mutta ensin annan aina tissit. Nyt eilisestäkin tippunut kilon eli vuorokauden aikana tullut kilon alas. Huolettaa onko jo jotain vakavampaa vai voiko imetys tosiaankin laihduttaa noin paljon????
ONNEA :flower:

voi tippua, siullahan se ei hirvessti noussukaan, mutta terve elämä nyt palkitsee. lähtee turvotukset ja muut. ole vaan iloinen. :D
 
VIIVUSKA..onnee onnee ja onnee...mie täällä taisin vähän avittaa omilla supisteluilla.. no ainakin olin henessä mukana.. :hug: ..

miulla lähti joskus tytön synnyttyä paino laskemaan kunnolla heti synnytyksen jälkeen...mie kyl silloin täysimetin.. mut osatekijänä oli varmaan se terveellinen ruokavalio ennen synnytystä...

kaikkee hyvää tein pienelle perheelle ja peukkuja pystyyn että miekin osaisin tästä hetkuttelijasta tehä tytön... mein neiti kun hyvä etei itkua väännä kun hän on perheen ainoa tyttö...voi kun sais neiti sen siskon...no sen näkee sit huhtikuussa... :heart: :wave:

ja sellanenn viel että ko mie oon säätäny insuliinin lounas aikaan 10 yks ja iltapalal 8 yks. niin oon saanu tarvittavat arvot pysymään alhaalla...
eli hyvin taitaa tuleva vuos lähtee käyntiin..
 
Ja joulukilotunnustukset.
Mulle tuli vaan 2 :D
Parannusta viime vuodesta 4 :D
Suklaata olen kyllä syönyt mutten niin paljon kun viimevuonna.
Sain sellasen vinkin että aamulla pitäis mennä tyhjällä vatsalla 45min lenkki. Sillon kuulemma läski palaa paremmin.
Meinasin että ei sellasta voi kokeilla kun sokerit heiluu liikaa, mutta kokeilin kerran kuitenkin. Otin sämpylän taskuun varalle vaikka banaani olis ollu parempi. En kyllä muistanut koko sämpylää ennen seuraavaa päivää :/
Lenkistä tuli kevyt ja hyvä ja tositosi energinen olo. Mietin vaan että uskaltaisinkohan ottaa sen tavaksi? Jos pitäisin sitä banaania askussa mukana, ja vesipulloa rattaissa, ja vaikka kännykkää vielä mukana että jos tulee huono olo. Ei kyllä viimeeks ainakaan tullut. Päin vastoin, siivosin kunnolla heti kotiin tultua.
Jos söis aamupalan heti sen lenkin jälkeen ja koittais kattoa että muuten päivän rytmi on ok.
Mitä mieltä?
Eikä siis missään nimessä raskaana oleville, kunhan nyt taas haen oikotietä onneen... Se vois toimia...

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
lähtiskö ens vuonna kanssa 12kg?
 
Juu ja viivuskalle onnea. Olen vähän kateellinen, mutta on nää 5 poikaakin ihania.
Dare, hienoa että sait insuliinit sopimaan.

Mulle tuli tosta mieleen se että kun puolet rd ihmisistä sairastuu seuraavan 10 vuoden kuluesa, niin mulla on kaksosten syntymästä jo 6,5vuotta... 3.5 aikaa laihduttaa ja toivoa että se riittää :/
 
terve taas :wave: ..mie tuli kertoo eiliset neuvolakäynti kuulumiset..verenpaine oli ihan älyttömän alhaalla.. jotenki tuntuu että on laskenu sen jälkeen kun muutettiin äitistä etemmäks ;) ..ja kun täti kysyi tietääkö äitini tokaisin että eihän se sille kuulu, miehän se oon muutkin mein lapset synnyttäny.. ja sitä paitsi äidilläni on ystävättärensä 60 v synttäri matka Leville just sillon ko synnytyksen aika on +/-viikon heitolla..no se siitä mummosta.. :p .. paino näytti 102.8 eli ei paha ko alkupaino oli 100.9kg ja viikkoja on jo 26+3... :D ..hemoglobiiniin nostamiseen vaihdetaan rautavalmiste...sydänäänet oli mahtavat ja tasaset :heart: ..5.1.07 on sitten insuliinin tarkistus ja ultrauskerta...
ihan oottaa sitä reissuu kuin laps jouluu :heart: :heart: :heart:

ja kaikille jotka ei totaalisesti repsahtanut nyt jouluna...HYVÄ !!!!!!!!!! ja siitä saakin sitten mukavasti lisäpotkua alkavalle vuodelle...ja silleen...

miulla onkin tänään kakkupäivä..tai joku syö mut mie tein..kun pikkuvelisein tulee uuteen kotiin visiitille.. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 08:21 Kipinätär kirjoitti:
Ja joulukilotunnustukset.
Mulle tuli vaan 2 :D
Parannusta viime vuodesta 4 :D
Suklaata olen kyllä syönyt mutten niin paljon kun viimevuonna.
Sain sellasen vinkin että aamulla pitäis mennä tyhjällä vatsalla 45min lenkki. Sillon kuulemma läski palaa paremmin.
Meinasin että ei sellasta voi kokeilla kun sokerit heiluu liikaa, mutta kokeilin kerran kuitenkin. Otin sämpylän taskuun varalle vaikka banaani olis ollu parempi. En kyllä muistanut koko sämpylää ennen seuraavaa päivää :/
Lenkistä tuli kevyt ja hyvä ja tositosi energinen olo. Mietin vaan että uskaltaisinkohan ottaa sen tavaksi? Jos pitäisin sitä banaania askussa mukana, ja vesipulloa rattaissa, ja vaikka kännykkää vielä mukana että jos tulee huono olo. Ei kyllä viimeeks ainakaan tullut. Päin vastoin, siivosin kunnolla heti kotiin tultua.
Jos söis aamupalan heti sen lenkin jälkeen ja koittais kattoa että muuten päivän rytmi on ok.
Mitä mieltä?
Eikä siis missään nimessä raskaana oleville, kunhan nyt taas haen oikotietä onneen... Se vois toimia...

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
lähtiskö ens vuonna kanssa 12kg?
ihan hyvältä kuulostaa, oman olon mukaan. varmaan kannattaa jotain juoda ennen lähtöä. ja taskussa voi ainaan kulettaa jotain hapankorppua ja sitä alkaa pureksia heti jahka alkaa vatsaa orvotuttaa. vaikka banaani taskussa olisi hauskempi :D, niin siinä on hirveesti sokeria. tai syö pienen alkupalan ennen lähtöä, vaikka lasin vähäkalorista mehukeittoa. kyllä se läski silloinkin palaa ja pääasiahan se on liikkuminen. hyvä, Kipsu ota vaan tavaksi.

sain muuten anopilta tosi siistin askelmittarin, varmaan innostaa taas liikkumaan. tai voihan sitä töissäkin pitää, mittaa sen lasten lykkimisen hoitoon ja miun ravauksen duunihuoneen ja kahvihuoneen/vessan välillä. se on oikeesti monta sataa metriä ja välissä portaat.


SEURAAVAA EI SUOSITELLA PAHOINVOINTIIN TAIPUVAISILLE;
no, tuossa mahan orpoudesta puhetta. meillä on oksutauti. jos niitä valoisia puolia oikein hakemalla haetaan (sen lisäksi, että pystyn nyt tän kirjoittamaan) niin näköjään mie elopaino on ilman mitään lisukkeita 52.8 kg. aika vähän joo ja ylpeä, mutta kalpea olen. ei enää parene kyllä laihtua, mutta sano se herra Yrjölle. mutta siinä meni joulukilot.

käytiin savossa syömässä semmoisessa viikinkiravintolassa ja apotin eli miehen isän, kuusikymppisillä oli vantastista öklöö kaakkuva.

lapset oksentelivat minkä ehtivät, esikoisen ylähuuli syöpyi nähtävästi anopin myrkyllisillä kukkasilla leikkimisen jälkeen. se vuoti runskisti verta. jätettiin siis monenkirjavaa muistoa appiukon matolle, lattialle, vessanpöntöön ja kylppärin kaakeleille. eipä tule heti lapsosia ikävä.

esikoinen ehti nuolla myös maidollista joulutorttua vahingossa toisessa paikassa (on siis allerginen).

ja aivan tuntematon rollaattoriukko lykkäsi miulle lompakon käteen, että käy kaupassa. mie kävin ja tunsin itseni hyväksi ihmiseksi. ostin hänelle nakkeja, maidon ja smart-askin. hyvää uudenvuodenaattoa kaikille vähäosaisille vaan.

ja tulomatkalla auto levahti yhten hotellin pihaan. syötiin siellä halvalla, kun se henkilökunta sääli meitä. kutsuttiin kunnianarvoisa apotti apuun ja sitten se kulkikin.

eilisilta meni siis toinen pää pöntössä ja toinen sankossa. ylihuomenna tulee seuraava vieras, hoitopaikkaan pitäisi tutustua (alkaa työt viikon päästä - ikk) ja synttärijuhlat viikonlopuksi järjestää.

en tuota tiedä enää mitä tuohon voisi sanoa, p*skotaan, kun tavataan? anteeksi, tämä luonnollinen kierto on nyt vaan päivän sana.

voikaa hyvin ja pitäkää itsestänne ja toisistanne hyvää huolta. :hug:

ai niin, meinasi se tärkein unohtua tuossa joutavan synkistelyssä eli HAUSKAA UUTTAVUOTTA 2007! KAIKILLE!

ps. jos tuo toitotus tuli toiseen kertaan, niin pistäkää johonkin piikkiin. siis vaikka miun hömelyyden tms. :xmas: <br><br>
 
voi sie Linnea :D .. miten miul onki ollu sellane persiiseen ammutun karhun olo koko päivän ja sit mie en tunkenu itteeni tän mahan ja tuon narisevan kuopuksen kans autoon ja luin siun kirjotuksen ja nyt mie oon ko mikäki muikku..nauran itekseni.. en niinkään sitä että ootte kipeenä ja mutustellu kukkaa..siis se pikkumieskö se nyt oli.. mut silti..

kiitti kovasti... :hug: .. ja kyllä se työelämä siulta luonnistuu..tie vaik yks puolpäivää miunki puolesta...

miulla on niin hinku ens perjantaihin että ei oo rajaa.. mie pääsen hyvään vaakaan..sellaseen tarkkaan ja ottamaan ekan sydänkäyrä parein tästä vikkelästä.. ja kattelee viel ultrassa toisen osaamisia...ja jos joku huomauttaa miun vajaasta lisäkilosta näille viikoille niin työnnän luumun sille sanojalle.... :p ...korvaan!

mut nyt meen pilkkomaan salaattia päivällislautaselle... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 15:50 Darelbeida kirjoitti:
voi sie Linnea :D .. miten miul onki ollu sellane persiiseen ammutun karhun olo koko päivän ja sit mie en tunkenu itteeni tän mahan ja tuon narisevan kuopuksen kans autoon ja luin siun kirjotuksen ja nyt mie oon ko mikäki muikku..nauran itekseni.. en niinkään sitä että ootte kipeenä ja mutustellu kukkaa..siis se pikkumieskö se nyt oli.. mut silti..

kiitti kovasti... :hug: .. ja kyllä se työelämä siulta luonnistuu..tie vaik yks puolpäivää miunki puolesta...

miulla on niin hinku ens perjantaihin että ei oo rajaa.. mie pääsen hyvään vaakaan..sellaseen tarkkaan ja ottamaan ekan sydänkäyrä parein tästä vikkelästä.. ja kattelee viel ultrassa toisen osaamisia...ja jos joku huomauttaa miun vajaasta lisäkilosta näille viikoille niin työnnän luumun sille sanojalle.... :p ...korvaan!

mut nyt meen pilkkomaan salaattia päivällislautaselle... :wave:
olla nyt ko mikäki muikku... :D täällä tilanne, esikko päätti aloittaa uudelleen oksun. hänen mukaansa "hikka", joka autoa vaivasi, joka jätti meidät tielle, on siirtynyt häneen. eeeeli; oksennustauti parenee kuulemma silleen, että sen siirtää seuraavaan tyyppiin. ei raukka hoksaa, että äiteellä kiertää ja kaartaa ihan samaan aikaan.

ok, mie teen siun puolesta vaikka perjantai-iltapäivät. :D
 
Voi sua Linnea! Meillä siis myös mahataudissa meni joulunpyhät, eli hoikemmassa kunnossa mäkin oon mitä ennen joulua. Tosin, silti yli sen maagisen 70-kilon rajan, mutta kohta taas sen ali. Tätä kiikuttelua tää nyt vaan on... :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 10:19 Seltsu kirjoitti:
Voi sua Linnea! Meillä siis myös mahataudissa meni joulunpyhät, eli hoikemmassa kunnossa mäkin oon mitä ennen joulua. Tosin, silti yli sen maagisen 70-kilon rajan, mutta kohta taas sen ali. Tätä kiikuttelua tää nyt vaan on... :xmas:
:D :hug: täällä kohta kiusausten ääressä, sillä lapsi juhlii synttäreitään. ja ensi maanataina alkaa työt... :eek: oikeesti ;)
 
Miuta kehuttiin taas kun olen osannu pitää painon kurissa...se on edelleen vaan sen +1.9kg alkupainoon nähden... verenpainekin oli aika alhaalla ja lounas insuliini nostettiin kahella yksiköllä ja sen pitäis kuulema auttaa jos mie vaan muista kaks asiaa...kevyt lounas ja ainakin puolentunnin liikunta siihen päälle ennen päivällistä...

niin ja miun vaalenpunaset ja persikan punaset ajatukset on ihan huuhaa juttu... miekin näin saman ko lääkäri että erehtymisen varaa ei ole tulokas on poika... :D ... mut onhan meillä ainakin tuo yks prinsessa... :heart: ...

nyt sitten siivoomaan kun lapset rauhottu leikkimään yläkertaan...

:wave:
 
ylemmäs....ja silleen... =)
yks korvakipeinen narisija...
yks valittaa polviaan...kasvaa taas kohinalla... :D
yks marisee ko ei oo kissaa vielä hankittu kun ei saakkaan siskoo... :headwall:
yks ei kuulema haluu puhuu mitään ko ei pääse kerhoon...(kerho vasta huomenna)

kukahan lienee tyytyväinen?

meidän pesueessa varmaan isi..ko rahat riitti laskuihin ja jäi vielä ylikin...
ja *pikku Ali* kun potkuttelee niin rauhallisen tasaseen..

mie en viel tiiä kuin pitäis olla..tai sit mie narisen tyytyväisenä :p
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 07:46 Darelbeida kirjoitti:
ylemmäs....ja silleen... =)
yks korvakipeinen narisija...
yks valittaa polviaan...kasvaa taas kohinalla... :D
yks marisee ko ei oo kissaa vielä hankittu kun ei saakkaan siskoo... :headwall:
yks ei kuulema haluu puhuu mitään ko ei pääse kerhoon...(kerho vasta huomenna)

kukahan lienee tyytyväinen?

meidän pesueessa varmaan isi..ko rahat riitti laskuihin ja jäi vielä ylikin...
ja *pikku Ali* kun potkuttelee niin rauhallisen tasaseen..

mie en viel tiiä kuin pitäis olla..tai sit mie narisen tyytyväisenä :p
heippa, tosi hyvin olet kyllä saanut painon pysymään ruodussa! :hug:

mie olen tyytyväinen, nyt. :wave: töissä on IHANAA... ei vaipanvaihtoa, ei kenenkään kantamista. kaikki ihmettelee missä kutiskoneessa olen käynyt ja muutenkin tuntuu tosi kivalta. pitää nyt naattia ennen kuin iskee taas arki päälle ja kuherruskuukausi työelämän kanssa menee ohi.

mutta nyt vaan nautin. :D

muuten meitin ruokalassa ihan ok sapuskat, mutta tänään esim. riisipuuroa, ruisleipä ja leikkele. missä on kasvikset, mie kysyn? :saint: :D

vointeja!!!!!!!!
 
Kiva ko viihyt töissä...Linnea...tarttuskohan tuo into joskus miuhun.. :D ...enpä tiiä..mitäs jos mie tekisin *iltatäheks* sen pikkusiskon? ;)

ALOITELAATIKKO RUKALAAN.. vois olla siun uuden ulkomuodon ehdotus työmaalla..niitä kasviksia ajatellen.. tai sit kysy ihan suoraan oisko mahollista vähän *värittää* tarjoilua...

miulla tuli yöllä öklöolo ko katoin kakkoselta jokun doumentin tapasen jossa oli meijän kylän Hynynen (kotiteollisuuden laulaja) joka otti leijonapullosta huikkaa ja sit alko puklaamaan... mies tuli ja kääns kanavan ennen ko ehin nähä oksensko oikeesti :x :LOL: ..mut en ois varmaan miekään saannu pideltyä syömisiä mahassa..

olipa juttu :p ..tänään sitten mennään kiertää kirppiksiä..jos mie jotain löytäisin..tai sit mies kiertää ja mie nukun autossa..niinko viime kirppiskierroksella... :D ..

ja tiiättekö viisvuotinen teki liikuntakalenterin..ja siihen laitto että *äitin kans kävelee..*..ihan ite kirjotti ko siskonsa teki mallin... :D

ja tuossa 1v10kk sanoi just *saako mennä potalle* jestas ihan oikee kokonainen lause!!!!!!!!! :D

ja esikoinen myöhästyy kohta koulusta!!!!

:eek: :LOL:
 
Onhan Oksutaudit ja korvakivut poissa? Ja kaikki on ruodussa. HYVÄ KLUBI! HYVÄ ME! :D
Meillä oltiin kipein kanssa mutta enää vaan lievästi.
Kävelyllä on käyty mahdollisuuksien mukaan. Personal ruoskaa on ikävä, mutta ei se jätä työtään mun takia... - en ymmärrä miks.
Joulukilot on karistettu. Tästä on hyvä jatkaa... 91 on taas. No vähän päälle. Mutta NANNATON TAMMIKUU saa luvan viedä mut pysyvästi - just niin- PYSYVÄSTI alle 90 kilon ja tänä vuonna on lähdettävä toiset 12 kiloa. Ens vuodeksi jää vielä 12kiloa... Anteeksi että ei ole jaksotuksia, nyt ei ehdi. *lähtee ompelemaan*
 

Yhteistyössä