V
vierailija
Vieras
Kyllä. Tässä pieni 11:sta otos hyödyistä, loput voi lukea linkistä jollei halua ummistaa korviaan ja edelleen harrastaa lisää itsepetosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä. Tässä pieni 11:sta otos hyödyistä, loput voi lukea linkistä jollei halua ummistaa korviaan ja edelleen harrastaa lisää itsepetosta
Oletko sama tyyppi, joka ei kesta mainintaa addiktiostasi rummomummosi alushousujen nuuskintaan?
Kaikki sen huomaa tekstisi perusteella ettei elämän suurimmat nautinnot enää kiinnosta sinua pätkän vertaaMinusta huomaa? Ethän sinä minua tunne lainkaan saati voi huomata. "Noutaja" tulee kun tulee, jollakin aiemmin, jollakin myöhemmin. Carpe Diem.
Relaa vähän.
Miten hän tietää seksistä kun ei ole mitään käytännön kokemusta?Sama tyyppi se on. Palstan rasittavin päivystäjä, jolla ei ole niin sanotusti omaa elämää.
Kaikki sen huomaa tekstisi perusteella ettei elämän suurimmat nautinnot enää kiinnosta sinua pätkän vertaa
Miten hän tietää seksistä kun ei ole mitään käytännön kokemusta?
Ei täällä ole ketään muuta mummojen alushousujen haistelijaa kuin Alepa itse. Haistelee omia viikkokausia pesemättättömiä ja saa siitä omassa jatkuvassa yksinäisyydessään mahtavat vibatOletko sama tyyppi, joka ei kesta mainintaa addiktiostasi rummomummosi alushousujen nuuskintaan?
Vaikea sanoa tarkkaa lukua montako palstaista täällä päivittäin lukee näitä juttuja. Kai meitä nyt on sitten ainakin lähemmäs sata?Ketkä kaikki? Onko teitä siellä montakin?
Toistan, et sinä minua tunne, etkä varsinkaan yhden tai kahden tekstin perusteella.
Myönnän toki, että on hauska kiusoitella.
Vaikea sanoa tarkkaa lukua montako palstaista täällä päivittäin lukee näitä juttuja. Kai meitä nyt on sitten ainakin lähemmäs sata?
Äläkä aliarvioi palstalaisia, kyllä rivien välistä pystyy lukemaan ihan riittävästi sinunkin tapauksessa.
Ehkä kävi kuin alushousujen keräilijä Reetulle. Tosin Reetulla ei,ollut mielikuvitusnaisystävää vaan lihaa ja verta oleva nainen.Miksi "Setis" on mahtanut hylätä kertomuksensa "Anniesta"?![]()
Ota S-ryhmän alepa-ketjun viestintään yhteyttä jos elämäsi vaikeutuu kauppaketjun takia. Alepalla on hauskat tv-mainokset. Ehkä joskus mainoksessa esiintyy hahmosi, joka syö rummomummosi tekemää ruokaa rummomummosi pitsipöksyt päässä.Ei täällä ole ketään muuta mummojen alushousujen haistelijaa kuin Alepa itse. Haistelee omia viikkokausia pesemättättömiä ja saa siitä omassa jatkuvassa yksinäisyydessään mahtavat vibat![]()
Ehkä kävi kuin alushousujen keräilijä Reetulle. Tosin Reetulla ei,ollut mielikuvitusnaisystävää vaan lihaa ja verta oleva nainen.
En minäkään. Inhosin häntä jo silloin kun lauloi oon kolmekymppinen. Tyypillinen suomijuntti ja machoraasu.Ehkäpä.
Reetu on tosi ällö, en edes lue häneen liittyviä kirjoituksia.
Muistutanpa vaan että Annie on ihkaelävä kaunotar. Parit mustat sai yyveenä kuvia ja vahvistivat ne täällä julkisesti!Ehkä kävi kuin alushousujen keräilijä Reetulle. Tosin Reetulla ei,ollut mielikuvitusnaisystävää vaan lihaa ja verta oleva nainen.
Muistutanpa vaan että Annie on ihkaelävä kaunotar. Parit mustat sai yyveenä kuvia ja vahvistivat ne täällä julkisesti!
En minäkään. Inhosin häntä jo silloin kun lauloi oon kolmekymppinen. Tyypillinen suomijuntti ja machoraasu.
Erehdyt hlöstä taasMutta silti sinä et enää hänestä kirjoittele, kumma juttu. Mikset ole nauttimassa kyseisen kaunokaisen kanssa vaan olet jumittunut mammapalstalle kiukuttelemaan?
Erehdyt hlöstä taas
Ai nytkö et ole enää "Setis"? Onko sun vaikeaa muistaa, mitä roolia kulloinkin vedät?
Me muut kyllä huomaamme tyylistäsi, että olet yksi sama palstareppana.
Ihka aito ja originaali Super-Setis. Iän karttuessa juttunsa ovat entistä oudompia ja sekavampia. Riitelee jatkuvasti S-ryhmän ruokakauppaketjun kanssa.