Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Marita
Minäkin pyytäisin esirukousta näissä asioissa:
Opiskeluihini
vanhempieni terveyteen
Siskoni perheelle uskon löytymistä
Omaan jaksamiseeni ja elämänkumppanin (nopeaan) löytymiseen.
Iso kiitos ja hali!

yh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää :
Grace - selailen tässä tätä sinun siunattua palstaasi ja tuntui kuin Jumala olisi pysäyttänyt minut yh-äidin rukouspyynnön kohdalle hänen vammaisen lapsensa puolesta. Tuli jotenkin mieleeni, että Jeesus elää yhä keskellämme ja on voimallinen tekemään ihmeen tuon lapsen kohdalla, joten pyydetään yhdessä Jeesukselta ihmettä, että tämä rakas lapsi pääsisi kaikesta sairaudestaan ja parantuisi kokonaan. Auta Jeesus tätä lasta! Jumalan siunausta tälle lapselle, äidille ja sinulle Grace:)
:'( :hug: :heart:
Jeesus on voimallinen!! Rukoilen, että Hän antaisi mulle oikeat sanat sanoa sinulle pojan äiti. :heart:
Tulethan illalla vielä käymään tässä ketjussa?
Joohan. Mulla aikaa enempi silloin kun lapset nukkumassa =)
Tulen
Nyt vasta pääsin tulemaan nettiin vaikka lupasin tulla aiemmin :ashamed:

Mulla on jo levollisempi olo, vaikka eilen tuli sairaalasta lapselle taas uusia aikoja kesälle ja tuleviin leikkauksiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Marita:
Opiskeluihini
vanhempieni terveyteen
Iso kiitos ja hali!
Laitan nämä kaikki vihkooni ja muistan rukouksin :hug:
:wave: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää :
Grace - selailen tässä tätä sinun siunattua palstaasi ja tuntui kuin Jumala olisi pysäyttänyt minut yh-äidin rukouspyynnön kohdalle hänen vammaisen lapsensa puolesta. Tuli jotenkin mieleeni, että Jeesus elää yhä keskellämme ja on voimallinen tekemään ihmeen tuon lapsen kohdalla, joten pyydetään yhdessä Jeesukselta ihmettä, että tämä rakas lapsi pääsisi kaikesta sairaudestaan ja parantuisi kokonaan. Auta Jeesus tätä lasta! Jumalan siunausta tälle lapselle, äidille ja sinulle Grace:)
:'( :hug: :heart:
Jeesus on voimallinen!! Rukoilen, että Hän antaisi mulle oikeat sanat sanoa sinulle pojan äiti. :heart:
Tulethan illalla vielä käymään tässä ketjussa?
Joohan. Mulla aikaa enempi silloin kun lapset nukkumassa =)
Tulen
Nyt vasta pääsin tulemaan nettiin vaikka lupasin tulla aiemmin :ashamed:

Mulla on jo levollisempi olo, vaikka eilen tuli sairaalasta lapselle taas uusia aikoja kesälle ja tuleviin leikkauksiin...
Mä sua eilen jo odottelinkin :hug:
Haluaisitko kertoa lapsestasi mitä vaivoja hänellä on? Jumala ne tietää, mutta mun olisi jotenkin helpompi rukoilla jos tiedän millä alueilla. Minä en siis ketään paraanna Jumala sen tekee, mutta jotenkin olisi hyvä jos rukoillessa tietäisin..mutta tietenkään ei ole pakko eikä varsinkaan tässä. Voidaan jatkaa ykstyisviesteillä juttelua jos vaan haluat.
:)

Haluaisitko kertoa lapsestasi mitä vaivoja hänellä on? Jumala ne tietää, mutta mun olisi jotenkin helpompi rukoilla jos tiedän millä alueilla. Minä en siis ketään paraanna Jumala sen tekee, mutta jotenkin olisi hyvä jos rukoillessa tietäisin..mutta tietenkään ei ole pakko eikä varsinkaan tässä. Voidaan jatkaa ykstyisviesteillä juttelua jos vaan haluat.
Minä olen tämä yh-äiti, kävin äsken rekisteröitymässä.
Laita sulle kohta y-viestiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lame:
Minä olen tämä yh-äiti, kävin äsken rekisteröitymässä.
Laita sulle kohta y-viestiä :)
Ok, kiva :wave:

Marita
Opiskeluihini
vanhempieni terveyteen
Iso kiitos ja hali!
iso kiitos ja halaus :) Muistan myös sinua rukouksissani!

Opiskeluihini
vanhempieni terveyteen
Iso kiitos ja hali!
iso kiitos ja halaus :) Muistan myös sinua rukouksissani!
Kiitos :wave: sitä tarvitaan :heart:

Grase.
Mä en uako jumaan koska mua on kurmutettu niin paljon, voisin luokitella itseni takapenkkilapseksi. Mä olen kohdannu tosi paljon sontaan. Äiti kruunas sen sonnan sanomalla että jeesus sitä ja tätä. Loppu huipennus oli että Jumala pelastaa. Mä en edes odota jotain ihmeita mutta mä haluaisin ehkä jotain,,

aiemmin jo ollut
pitääkö luetella kaikki ne mihin apua toivoisi vai riittääkö että toivoo sun kautta ylipäätään...mä olen aiemmin ollut tässä ketjussa mutta en eritellyt kaikkia (on aika paljon elämässä missä olisi parannettavaa) :(

tuuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja aiemmin jo ollut:
pitääkö luetella kaikki ne mihin apua toivoisi vai riittääkö että toivoo sun kautta ylipäätään...mä olen aiemmin ollut tässä ketjussa mutta en eritellyt kaikkia (on aika paljon elämässä missä olisi parannettavaa) :(
Ei tarvitse luetella. Ei välttämättä eritellä, mitä tarvitsee. Eikä edes mitään erityistä mitenkään ylipäätään, vaan voit vain rauhoittua, hiljentyä, olla luottavainen. Olla vain. Olla luottavainen elämäsi suhteen. Luottavainen itsesi suhteen. Jumalan suhteen. Olet Jumalan lapsi. Rakastettu. Ole vain. Ole vain sellainen. Ole siunattu lapsi.

Siunatkoon sinua armollinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Grase.
Mä en uako jumaan koska mua on kurmutettu niin paljon, voisin luokitella itseni takapenkkilapseksi. Mä olen kohdannu tosi paljon sontaan. Äiti kruunas sen sonnan sanomalla että jeesus sitä ja tätä. Loppu huipennus oli että Jumala pelastaa. Mä en edes odota jotain ihmeita mutta mä haluaisin ehkä jotain,,
Sinä saat :hug:
Muistan sinua :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja aiemmin jo ollut:
Ihan miten sinusta tuntuu. Jos et halua tähän niitä eritellä voit laittaa yksityisestikin minulle.
:hug:

miimuska
Alkuperäinen kirjoittaja miimuska:
Anteeksi uteluni Grace, mutta oletko ev.lut, helluntalainen tai muu..? Ei ole pakko vastata, jos kysyn liian henkilökohtaista.
Siunausta sinulle :)
Kuulun Nokia Missio Churchiin.
Olenkin kuullut tästä, mihin kuulut. Anteeksi, saanko vielä udella. Onko sinulla armolahja?
Minäkin kuljen uskontietä. Jeesuksesta iloitsen ja tahdon seurata häntä.

mv
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Minä vielä.. Pyytäisin vielä rukousta läheisen ystäväni puolesta, joka jatkuvasti taistelee masennusta vastaan. Hänen isällään on myös paha alkoholiongelma ollut aina, ja ystävä on todella ahdistunut tilanteesta ja välit isään tulehtuneet. Itse pelkään, että hänen isänsä tekee joku päivä itsemurhan, kun on niin yksin eikä ole elämässä sisältöä. Eläkkeellä on.

Kiitos tuhannesti. Ja minä ainakin uskon ihmeisiin, sano kuka vaan, mitä vaan. Olen nähnyt niitä tapahtuvan. Ihanaa, kun Jumala laittoi sinut tänne, hassuun paikkaan :)
Muistan tätä ystävääsi ja hänen isää.
Mikään ei ole Herralle mahdotonta! Olen itse saanut kokea ihmeen kun Jumala paransi vuosia kestäneen masennukseni.
Tiedän, että Hän on voimallinen Jumala! :heart:

Tämä 2+ on todellakin Jumalan asettama paikka mulle ja tässä oon nöyrällä paikalla ja kiitollisena siitä, että Hän toimii lupaustensa mukaan.
Kiitos Grace. Tuntuu todella hyvältä tietää, että rukoilet :) Tuli eilen yöllä jotenkin todella rauhallinen mieli, kun meni nukkumaan. Yleensä, etenkin kun mies on pois kotoa kuten nyt, on jotenkin ahdistavaa mennä nukkumaan kaikkine ajatuksineen. Mutta nyt oli melko rauhaisa olo, koska se, että Jumala on laittanut sinut tänne, muistuttaa siitä, että Jumala toimii koko ajan konkreettisesti. Ja tosiaan se tietoisuus siitä, että joku muistaa rukoilla minunkin asioitani. Elämä ei ole helppoa, mutta Jumalan henki on ihmeellinen, kun sen tuntee. Sirpalekin siitä, niin jaksaa pitkään. :)

turta
Sellainen olo että täytyy kirjoittaa,mutten tiedä mitä.On vain niin paha olla.

Päällimmäisin toiveeni ja joka iltainen rukoukseni on että minä ja mieheni + lapset saisimme olla oikea kokonainen perhe.
Niin paljon olen kestänyt,toivonut ja tukenut.Aina kuitenkin minua jollain tapaa uudelleen satutetaan.

Kiitos ihanasta viestistäsi, kyyneleet silmissä sen luin :hug: :heart:

Nyt mulla on olo ihan tyhjä enkä osaa ajatella mitään...taidan mennä nukkumaan.
Mutta olisi kiva "jutella" joskus muulloinkin, vaikka y-viestein.

Anteeksi uteluni Grace, mutta oletko ev.lut, helluntalainen tai muu..? Ei ole pakko vastata, jos kysyn liian henkilökohtaista.
Siunausta sinulle :)
Kuulun Nokia Missio Churchiin.
Olenkin kuullut tästä, mihin kuulut. Anteeksi, saanko vielä udella. Onko sinulla armolahja?
Minäkin kuljen uskontietä. Jeesuksesta iloitsen ja tahdon seurata häntä.
Ihana siskoseni :hug: :heart:
Kyllä, Jumala on antanut valtuutuksen rukoilla sairaiden puolesta ja esirukoilla ihmisten puolesta joilla murhetta ja ahdistusta :)

Minä vielä.. Pyytäisin vielä rukousta läheisen ystäväni puolesta, joka jatkuvasti taistelee masennusta vastaan. Hänen isällään on myös paha alkoholiongelma ollut aina, ja ystävä on todella ahdistunut tilanteesta ja välit isään tulehtuneet. Itse pelkään, että hänen isänsä tekee joku päivä itsemurhan, kun on niin yksin eikä ole elämässä sisältöä. Eläkkeellä on.

Kiitos tuhannesti. Ja minä ainakin uskon ihmeisiin, sano kuka vaan, mitä vaan. Olen nähnyt niitä tapahtuvan. Ihanaa, kun Jumala laittoi sinut tänne, hassuun paikkaan :)
Muistan tätä ystävääsi ja hänen isää.
Mikään ei ole Herralle mahdotonta! Olen itse saanut kokea ihmeen kun Jumala paransi vuosia kestäneen masennukseni.
Tiedän, että Hän on voimallinen Jumala! :heart:

Tämä 2+ on todellakin Jumalan asettama paikka mulle ja tässä oon nöyrällä paikalla ja kiitollisena siitä, että Hän toimii lupaustensa mukaan.
Kiitos Grace. Tuntuu todella hyvältä tietää, että rukoilet :) Tuli eilen yöllä jotenkin todella rauhallinen mieli, kun meni nukkumaan. Yleensä, etenkin kun mies on pois kotoa kuten nyt, on jotenkin ahdistavaa mennä nukkumaan kaikkine ajatuksineen. Mutta nyt oli melko rauhaisa olo, koska se, että Jumala on laittanut sinut tänne, muistuttaa siitä, että Jumala toimii koko ajan konkreettisesti. Ja tosiaan se tietoisuus siitä, että joku muistaa rukoilla minunkin asioitani. Elämä ei ole helppoa, mutta Jumalan henki on ihmeellinen, kun sen tuntee. Sirpalekin siitä, niin jaksaa pitkään. :)
Niinpä, muista se nytkin kun menet nukkumaan :hug: :heart:

Yhteistyössä