Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Minä vielä.. Pyytäisin vielä rukousta läheisen ystäväni puolesta, joka jatkuvasti taistelee masennusta vastaan. Hänen isällään on myös paha alkoholiongelma ollut aina, ja ystävä on todella ahdistunut tilanteesta ja välit isään tulehtuneet. Itse pelkään, että hänen isänsä tekee joku päivä itsemurhan, kun on niin yksin eikä ole elämässä sisältöä. Eläkkeellä on.
Kiitos tuhannesti. Ja minä ainakin uskon ihmeisiin, sano kuka vaan, mitä vaan. Olen nähnyt niitä tapahtuvan. Ihanaa, kun Jumala laittoi sinut tänne, hassuun paikkaan
Muistan tätä ystävääsi ja hänen isää.
Mikään ei ole Herralle mahdotonta! Olen itse saanut kokea ihmeen kun Jumala paransi vuosia kestäneen masennukseni.
Tiedän, että Hän on voimallinen Jumala! :heart:
Tämä 2+ on todellakin Jumalan asettama paikka mulle ja tässä oon nöyrällä paikalla ja kiitollisena siitä, että Hän toimii lupaustensa mukaan.
Kiitos Grace. Tuntuu todella hyvältä tietää, että rukoilet
Tuli eilen yöllä jotenkin todella rauhallinen mieli, kun meni nukkumaan. Yleensä, etenkin kun mies on pois kotoa kuten nyt, on jotenkin ahdistavaa mennä nukkumaan kaikkine ajatuksineen. Mutta nyt oli melko rauhaisa olo, koska se, että Jumala on laittanut sinut tänne, muistuttaa siitä, että Jumala toimii koko ajan konkreettisesti. Ja tosiaan se tietoisuus siitä, että joku muistaa rukoilla minunkin asioitani. Elämä ei ole helppoa, mutta Jumalan henki on ihmeellinen, kun sen tuntee. Sirpalekin siitä, niin jaksaa pitkään.