Siis miten **tun pitkään kestää H&M sivuilla tilausten päivitys...??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
|O
Luvaattiin, että vkolla 11 tulee (eli siis tällä viikolla ) ja vieläkin mun sivuilla lukee, että "Pakattavana 10.3.08" :headwall: Eli siis miksi ei ole muokattu että tilaus laitettu matkaan vai eikö sitä olekaan vielä laitettu??!! |O

Vai turhaanko tässä hätäilen :headwall: :ashamed:

Muutenkin paska firma.. jos haluaa kesäkuuksi vaatteita niin tilaus laitettava maaliskuussa.. mulla menee melkee aina jopa 2.5-3 kk kun kaikki tulee.. aikasintaa tullut 4 vk kuluttua ikinää.. ihme hommaa.,

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Muutenkin paska firma.. jos haluaa kesäkuuksi vaatteita niin tilaus laitettava maaliskuussa.. mulla menee melkee aina jopa 2.5-3 kk kun kaikki tulee.. aikasintaa tullut 4 vk kuluttua ikinää.. ihme hommaa.,

No mulla kyllä homma toiminu ennen, mutta nyt pistää vähän vatuttamaan vaikkei siihen kai vielä pitäis olal aihetta :ashamed: :D

Pääasia, että kuteet tulis ens kuun loppuun mennessä kun lähetään etelään, mutta mä haluan ne NYT!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

Tilasin jotain kk sitten, ja sinne omille sivuille tuli vissiin heti seuraavana päivänä teksti, että pahoittelemme, toimitusaika siirtyy viikolla. Mulla luki kans, että pakattavana, ja sitten tuli toimitus ja se lähetyskoodi, mistä pystyi katsomaa, et missä paketti on menossa. luultavasti sun paketti ei kyllä tällä viikolla kerkiä vielä..

Yhteistyössä