Siis,,,mitä HITTO mä sai,ei ole hauska!

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Kyllä voi määrätä, ei multakaan kyselty kuka lapsia hoitaa ja sain Opamoxia ja Diapamia sekä sitten nuo mielialalääkkeet (jotka nyt ei mitenkään päätä sekaisin saa..)

Sehän tässä nimenomaan mättääkin. Kukaan ei ota vastuuta pienistä lapsista! Rauhoittavien sun muiden kirjoittamisoikeus pitäisi viedä tavalliselta tk-lääkäriltä, joka ei ehdi perehtyä potilaansa tilanteeseen tuon enempää. Ihan ensialkuun pitäisi potilastietoihin merkitä alaikäiset lapset, niin että lääkäri osaa edes kysyä kuinka heidän hoitonsa onnistuu kun äiti on masentunut/ahdistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!:(:(:(
Joka toinen päivä sulla asiat hyvin ja sitte taas aivan sekasin ja millon olet menossa strippibaariin töihin ja huh huh!!
Jos lääkäri määrännyt sulle rauhottavia sillonkuin olit maassa niin miks ihmeessä sä niitä vielä napsit?En käsitä!!

Mietihän hetki juttujas...

Lueppas itse Milannan juttuja vaikkapa kuukauden ajalta!;)

Oon lukenu aika paljon ja mun mielestä se on vaan ahdistunu ja masentunu ihminen.
jos mä olin niin sairas,mies olisi huomanut, lääkäri myös huomasi sen!!!!!Mitä mä puhuin lääkärin kanssa eilen hän sanoi ihan ymmärretävä miksi sua masentaa!Jos ap et tie yhtään mun elämästä mitään pitää suu kinni,hieno että sun elämää menee sunnitelmien mukaan

No eiköhän sun elämäs ole täällä tullu ihan selväksi kun joka päivä täällä kirjotat elämästäs!;)
Mielialalääkkeet on masennukseen!
Rauhottavat taas että saa unta jne.masennuksessa ei syödä rauhottavia kuin esim.unirytmin tasaannuttamiseen tmv.VÄLIAIKASESTI!
et sä mun elämästä tiedä yhtään mitä,vaan jotain

siis mikä järkeä,mä teen niin kuin lääkäri sano,jos sull on kokemusta sit sä itse tiedät oma keho,mut mä en ikinä näitä lääkeitä syönyt

Sitä järkeä, että ensin ajattelet lasten hoidon kuntoon ennen kuin kokeilet uusia lääkkeitä, joiden vaikutuksesta ei tiedä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
siis mikä järkeä,mä teen niin kuin lääkäri sano,jos sull on kokemusta sit sä itse tiedät oma keho,mut mä en ikinä näitä lääkeitä syönyt

Sitä järkeä, että ensin ajattelet lasten hoidon kuntoon ennen kuin kokeilet uusia lääkkeitä, joiden vaikutuksesta ei tiedä!

Tähän yhdyn. Äitinä olet vastuussa lapsestasi, joten nyt kyllä vastuu on unohtunut jos todella olet noita lääkkeitä ottanut (siis ellei tämä ole prpvoa koko juttu).

Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!:(:(:(
Joka toinen päivä sulla asiat hyvin ja sitte taas aivan sekasin ja millon olet menossa strippibaariin töihin ja huh huh!!
Jos lääkäri määrännyt sulle rauhottavia sillonkuin olit maassa niin miks ihmeessä sä niitä vielä napsit?En käsitä!!
Siis oletko ihan idiotti vai?????? |O |O |O |O mieti mitä kirjoitat

En ole idiootti!Mieti sinä kuinka vastuuttomasti käyttäydyt pillereitä napsiessas!!!Sinulla on kuitenkin vastuu lapsistasi ei suomen terveydenhuollolla!!Jos menet lääkkeistä sekaisin ettet kykene lapsiasi hoitamaan,ota yhteys sossuun,ehkäpä saat kodinhoitajan huolehtimaan lapsistasi silläaikaa kun olet lääkehumalassa!!!!
Sinähän tässä nyt vastuuttomasti käyttäydyt omien lastesi kustannuksella!!

Siis oletko ihan idiotti vai?????? |O |O |O |O mieti mitä kirjoitat

En ole idiootti!Mieti sinä kuinka vastuuttomasti käyttäydyt pillereitä napsiessas!!!Sinulla on kuitenkin vastuu lapsistasi ei suomen terveydenhuollolla!!Jos menet lääkkeistä sekaisin ettet kykene lapsiasi hoitamaan,ota yhteys sossuun,ehkäpä saat kodinhoitajan huolehtimaan lapsistasi silläaikaa kun olet lääkehumalassa!!!!
Sinähän tässä nyt vastuuttomasti käyttäydyt omien lastesi kustannuksella!!

Nyt ymmärrän sen ihan hyvin,mutta ajatelee sen että mä en tienyt ennen että joku sivuvaikutus voi edes tulla,koska en tieny yhtään näistä lääkeista,ehkä teillä on kokemusta mut minulla ei,mutta nyt jos mä haluan otta jotain,mä sanon miehille sen että hän katso lapsia,hänkin ei tienyt yhtään mitään että jotain voi edes tulla

siis jos lääkäri on sanonut että napsi näitä = ahdistus loppuu eikä että napsi näitä = voi hyvin olla että et käy enää täydellä teholla.
en mä ainakaan silloin ajattelis edes järjellä että voi sattua noin. varsinkaan jos on ollu ihan ok:na kirjottelemassa täällä ennenku nukahti...
en sitte puhu teijän puolesta kun sanon että jos lääkäri sanoo "ota nää" niin yleensä kyllä otan ohjeistuksen mukaan...

sekavasti kirjotettu, mutta en osannut selittää kantaani ilman että siitä ois tullu yleinen hyökkäys tai että joku ois ymmärtäny väärin... eiku.. höh... pitäs munki varmaan nukkua...

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
miksi ei tunnu uskottavalta? mene lääkäriin ja pyydä apua lapsen hoidossa.
Siis ,miks mun pitäis pyytä apua,että saan vielä lisää tabletteja,mull oli kaikki tähän asti hyvin kunnes sai ne

En nyt ymmärrä. Miksi sait rauhoittavia, jos kaikki oli hyvin ennen niitä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
100 mg seroquelia :o
Siis sit mä uskon, et oot voinu nukkuakki :whistle:
ja vielä 30mg opamoxia,mies nyt niin vihainen lääkärille,hän soiti mut lääkäri ei ole paikalla koht soita takaisin :ashamed:

rauhottavat on tuollaisia, en itsekään niitä ole ottanut vastaan vaikka niitä on tarjottu. olen ostanut luontaistuote kaupasta kaikkea mikä rauhoittaa ja antaa levollisen mielen.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
miksi ei tunnu uskottavalta? mene lääkäriin ja pyydä apua lapsen hoidossa.
Siis ,miks mun pitäis pyytä apua,että saan vielä lisää tabletteja,mull oli kaikki tähän asti hyvin kunnes sai ne

En nyt ymmärrä. Miksi sait rauhoittavia, jos kaikki oli hyvin ennen niitä? :o

mä tarkoitin ennen masennus lääkeitä,mä pystysin tehdä kaikki vaan pää oli täynnä ongelmia,mutta masennus lääkeistä on tullut kova ahdistus,masennus,sydän tykytys ja heikko olo

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
ja vielä 30mg opamoxia,mies nyt niin vihainen lääkärille,hän soiti mut lääkäri ei ole paikalla koht soita takaisin :ashamed:

rauhottavat on tuollaisia, en itsekään niitä ole ottanut vastaan vaikka niitä on tarjottu. olen ostanut luontaistuote kaupasta kaikkea mikä rauhoittaa ja antaa levollisen mielen.

Mä en ymmärrä, miks lääkäri on antanu seroquelia??
Se ei mikään perinteinen rauhottava lääke ole, vaan ihan "hulluille" suunnattu mielialan tasaaja, joka helpottaa unen saantia
:whistle:

Se ei mikään perinteinen rauhottava lääke ole, vaan ihan "hulluille" suunnattu mielialan tasaaja, joka helpottaa unen saantia

pyysikös ansku näitä lastenlääkäriltä vai? ne ei välttämättä taida olla ihan perillä. tai sitten eivät välitä.

:o :o :o ????

Yhteistyössä