M
minä
Vieras
Mitä helvetin paasausta yhdeltä joka helvetin päivä. Hoida ittes,mene terapiaan,ennemmin ku kiskot kilo tolkulla lääkkeitä. Mene ulos ja rantoudu ja unohda tuo paasaus hetkeksi,seki jo voi auttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pesen! :heart: :hug: mutta hyvää että mä en välitä yhtään heistä,koska tiedän itse paremmin mitä nyt tarvitse tehdä,just lääkäri soiti miehille,me mennään klo 14 sinne,kun mä ehkä sain liian korkea annos ja väärät lääket :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vittu tääl on sairasta sakkia! Musta tuntuu että suurin osa täällä tarvis jotain hoitoa ja äkkiä!!!! Masennus on sairaus, mille ei todellakaan mahda mitään! Ihmisen jolla ei ole koskaan ollut masennusta, on hirveen helppo sanoa että "ota ittees niskasta kiinni". Ajatella jos sulla olis syöpä, ja joku tulis sulle aukomaan että lapset pois tollaselta kun ei osaa edes terveydestään huolta pitää.
Ihmiset kokee lääkkeiden vaikutuksen erillailla. Itse söin aikoinaan masennuslääkkeitä sekä rauhottavia, ja heräsin kyllä vauvan itkuun heti, vaikka mies vauvaa silloin hoitikin öisin. Mun yks tutulla taas oli 3 alle kouluikästä lasta, eikä hän herännyt yöllä vauvan itkuun, vaan yläkerran naapuri (jolla onneksi oli avain) oli herännyt ja tullut herättelemään.
Jos ihmisillä ei ole ollenkaan empatiakykyä (tällä palstalla ei kyllä tosiaan ole, kun muutamaa ketjua olen lukenut) niin pitäiskö vaikka mennä ja katsoa sinne peiliin, ja sen jälkeen purkaa sitä omaa pahaa oloaan muualle kuin tänne mieltään purkaviin ihmisiin.
Virossakin on ilmainen,mutta paljon parempi :heart: mut älä sano että olen rasiisti tai jotain,sanoin vaan mielipidenAlkuperäinen kirjoittaja infopiste:ilmainen vinkki:
jos ei suomen ilmainen ja laadukas terveydenhuolto miellytä, niin toki aina voi lähteä JONNEKIN MUUALLE!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Virossakin on ilmainen,mutta paljon parempi :heart: mut älä sano että olen nasisti tai jotain,sanoin vaan mielipidenAlkuperäinen kirjoittaja infopiste:ilmainen vinkki:
jos ei suomen ilmainen ja laadukas terveydenhuolto miellytä, niin toki aina voi lähteä JONNEKIN MUUALLE!
http://keskustelu.kaksplus.fi/t904833Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä::/
Voihan kökkö, kamala tilanne herätä tollaseen!!!
Mutta hei, millaisia huonoja uutisia lapsesta te saitte?![]()
ei kun sorryAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Virossakin on ilmainen,mutta paljon parempi :heart: mut älä sano että olen nasisti tai jotain,sanoin vaan mielipidenAlkuperäinen kirjoittaja infopiste:ilmainen vinkki:
nasisti..![]()
Itsellä myös kokemus kyseisestä lääkkeestä ja mikään tai kukaan ei viitannut siihen millainen vaikutus lääkkeellä voisi olla. Ja kun itselläni ei ollut juurikaan kokemusta kyseisenlaisesta lääkkeestä, niin en todellakaan arvannut kuinka väsyttävä ja pöhnäinen olo noista voi tulla. Minusta ei kannata hirveästi syyllistää ap:tä, ei se auta tilannetta.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:siis mikä järkeä,mä teen niin kuin lääkäri sano,jos sull on kokemusta sit sä itse tiedät oma keho,mut mä en ikinä näitä lääkeitä syönyt
Sitä järkeä, että ensin ajattelet lasten hoidon kuntoon ennen kuin kokeilet uusia lääkkeitä, joiden vaikutuksesta ei tiedä!
Tähän yhdyn. Äitinä olet vastuussa lapsestasi, joten nyt kyllä vastuu on unohtunut jos todella olet noita lääkkeitä ottanut (siis ellei tämä ole prpvoa koko juttu).
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei kun sorryAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Virossakin on ilmainen,mutta paljon parempi :heart: mut älä sano että olen nasisti tai jotain,sanoin vaan mielipidenAlkuperäinen kirjoittaja infopiste:ilmainen vinkki:
nasisti..![]()
rasiisti vai?
Ooksää mää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Ei kai toi seroquel nyt niin huonossa maineessa voi olla..?
En mä ainakaan tunne itteeni hulluks vaikka sitä oonkin syöny...
Mä kyllä olen "hullu" ja siks sitä joudun syömään...
Tuttu söi sitä skitsofreniaan..
Jospa ne lääkärit on sit hoksannu, et se tehoaa miedompiinkin "vaivoihin"
![]()
miten sä oot "hullu"?
Tunne-elämältä epävakaa persoona, "rajatapaus"
![]()
en mä edes välitä heistä jotka syylistävät mua,joskus heilläkin tulee jotain ja he saavat myös paska niskaan!Kaikist paras että kaikki nyt hyvinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Itsellä myös kokemus kyseisestä lääkkeestä ja mikään tai kukaan ei viitannut siihen millainen vaikutus lääkkeellä voisi olla. Ja kun itselläni ei ollut juurikaan kokemusta kyseisenlaisesta lääkkeestä, niin en todellakaan arvannut kuinka väsyttävä ja pöhnäinen olo noista voi tulla. Minusta ei kannata hirveästi syyllistää ap:tä, ei se auta tilannetta.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:siis mikä järkeä,mä teen niin kuin lääkäri sano,jos sull on kokemusta sit sä itse tiedät oma keho,mut mä en ikinä näitä lääkeitä syönyt
Sitä järkeä, että ensin ajattelet lasten hoidon kuntoon ennen kuin kokeilet uusia lääkkeitä, joiden vaikutuksesta ei tiedä!
Tähän yhdyn. Äitinä olet vastuussa lapsestasi, joten nyt kyllä vastuu on unohtunut jos todella olet noita lääkkeitä ottanut (siis ellei tämä ole prpvoa koko juttu).
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:http://keskustelu.kaksplus.fi/t904833Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä::/
:'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ooksää mää? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tunne-elämältä epävakaa persoona, "rajatapaus"
![]()
Mä sanoi eilen että mä haluan,terapia,koska mun pitäs purka oma paha olo,ne elämään tapahtumat,vaikeat päivät mitä mä olin kestänyt...Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:ANNABELL!!
Käytkö ihan terveyskeskuslääkärillä?
Kehottaisin ottamaan yhteyden perheneuvolaan jossa asiantuntevat lääkärit tai mielenterveystoimistoon.Lääkehoidon lisäksi noissa paikoissa hoidetaan masennuksen syytä terapialla!Parhaimmat tulokset masennuksen hoidossa on saatu yhdistetyllä lääkehoidolla JA terapialla!
Olen itse saanut avun masennukseeni noin! =)
Lisäksi sulla kannattaisi olla aluksi mukana joku henkilö joka tietoinen sun tilanteestasi ja osaisi suomen kielen hyvin!
Pakkasselosteessa lukee että voi aiheuttaa lievää uneliaisuutta. Mikään ei viitannut että siitä tulisi sellainen pöhnä joka itselleni tuli.Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:lue ensi kerralla pakkausseloste missä kerrotaan sivuvaikutuksista,niin ei tarvitse lääkäriä syyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakkasselosteessa lukee että voi aiheuttaa lievää uneliaisuutta. Mikään ei viitannut että siitä tulisi sellainen pöhnä joka itselleni tuli.Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:lue ensi kerralla pakkausseloste missä kerrotaan sivuvaikutuksista,niin ei tarvitse lääkäriä syyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Virossakin on ilmainen,mutta paljon parempi :heart: mut älä sano että olen rasiisti tai jotain,sanoin vaan mielipidenAlkuperäinen kirjoittaja infopiste:ilmainen vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:http://keskustelu.kaksplus.fi/t904833Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä::/
:'( :'(