Siis,,,mitä HITTO mä sai,ei ole hauska!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
|O Mä sain eilen rauhoitava,mä kirjoitin jo tänne!Nii mä nukahtin eilen melkein tietokonen vieressä ja heräsin vast nyt kovan vauvan itkun!Mull oli lääkäri klo.9 mä en edes kuullut herätys kelloa,joku soiti mulle(varma lääkäri)en kuullut,hyvä että edes heräsin kun vauva itki,nii ja kun mä nostin sängystä ylös ottamaan vauvan syyliin,hänen vaippa oli auki ja koko sänky täynnä kakka,mä nyt mietin mitä jos hän söi kakka tai itki paljon ja mä nukkuin |O koska ylensä hän herä klo.7,oikeasti kirjoitan sen ja itku tuli,koska olo vain pehempi ja pahempi lääkeiden takia ja mitä pahempi olo sitten saan vielä enemmän lääkeitä!Mull on varma kaikki lääket menivät sekaisin.Toivotetavasti teksti ei ole sekava,kun mua nukutta perkelesti :ashamed:

voi ei!!
Onko sulla miestä? Siksi vaan kyselen,et eikö se ollu kotona "herättämässä" sua?? eihän niitten lääkkeitten pitäny sua nukuttaa? Vai oonko ymmärtäny väärin..
Ja älä nyt ittees hirveesti syyttele,vauvalla varmaan nälkä.Ei hätää

Eikö sulla ole miestä, joka olis katsonut lapsen perään? Meillä ei ainakaan mies lähtis töihin ja jättäis mua yksin pienen kanssa, jos mä olisin napannut jotain noin vahvoja lääkkeitä...

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
voi ei!!
Onko sulla miestä? Siksi vaan kyselen,et eikö se ollu kotona "herättämässä" sua?? eihän niitten lääkkeitten pitäny sua nukuttaa? Vai oonko ymmärtäny väärin..

Rauhottavia kun ottaa niin nukkuu kyllä tosi hyvin ja väsyttäs vielä kun saa ittensä hereillekkin..

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuis mies?:
Eikö sulla ole miestä, joka olis katsonut lapsen perään? Meillä ei ainakaan mies lähtis töihin ja jättäis mua yksin pienen kanssa, jos mä olisin napannut jotain noin vahvoja lääkkeitä...
hän lähti töihin,mistä hän tiesi

mutta nukuitko siis tietsikan vieressä koko yön eikä miehes välittäny????

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
voi ei!!

Rauhottavia kun ottaa niin nukkuu kyllä tosi hyvin ja väsyttäs vielä kun saa ittensä hereillekkin..

ok,oot oikeessa! En ollut lukenut kunnolla edellisiä kirjoituksia

Annabell: Soita nyt sinne lääkäriin ja älä lue enään niitä lääkäripalstoja.Yritä rentoutua!

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
miksi ei tunnu uskottavalta? mene lääkäriin ja pyydä apua lapsen hoidossa.
Siis ,miks mun pitäis pyytä apua,että saan vielä lisää tabletteja,mull oli kaikki tähän asti hyvin kunnes sai ne

no miksi sait ne sitten jos kaikki OK?

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
:o Hui kauheeta!
Kannattaa varmaan tosiaan käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Sinuna en varmaan enää niitä rauhoittavia uskaltaisi ottaa!
mä oikeasti syön vielä efexor 75mg aamulla,sitten sain lääkärillä opamox 30mg koska kuulin pahat uutiset lapsesta ja hän vielä antoi illaksi 100mg seroguel ahdistukseen,vitsi olo ihan niin kuin mä kuolen kohta

Kannattaa varmaan tosiaan käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Sinuna en varmaan enää niitä rauhoittavia uskaltaisi ottaa!
mä oikeasti syön vielä efexor 75mg aamulla,sitten sain lääkärillä opamox 30mg koska kuulin pahat uutiset lapsesta ja hän vielä antoi illaksi 100mg seroguel ahdistukseen,vitsi olo ihan niin kuin mä kuolen kohta

Pahat uutiset? mitä on sattunut =(

Alkuperäinen kirjoittaja IHMETTELEN:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
miksi ei tunnu uskottavalta? mene lääkäriin ja pyydä apua lapsen hoidossa.
Siis ,miks mun pitäis pyytä apua,että saan vielä lisää tabletteja,mull oli kaikki tähän asti hyvin kunnes sai ne

no miksi sait ne sitten jos kaikki OK?

koska mull on masennus ja lääkeistä olo vaan pahempi sain vielä pahat uutiset,olisi pitänyt saada lääkeitä ettei kuolisin ahdistukseen

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:

Samaa mietin minäkin...

Mulla on kans tota opamoxia ja jos on ollu niin ettei oo saanu nukuttua niin toi rauhoittaa ja nukuttaa. Se on ihan normaalia. Ois kyllä pitäny olla joku katsomassa lasta..

Yhteistyössä