Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei Äiti 44v ole sekopäinen. Ihan hyvä tyyppi se on.
Jos täällä käy on porukkaa.
En kuulu tähän tyypillisten palstalaisten ryhmään mitenkään. En luettele tyypillisen palstalaisen ominaisuuksia, koska se on tehty niin monta kertaa.Jos täällä käy on porukkaa.
No kyllä äiti44 enemmän tuonne listalle ansaitsee päästä kuin minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526301:No jos mummojeni ikäiseksi elän niin olen 88v vielä hengissä hyvinkin
Palataan asiaan silloin.
Ja olen kyllä yrittänyt alatyyli-ilmaisuja viljellä mutta näköjään en tarpeeksisinun mielestäsi. Voi johtua siitä kun teillä on siellä Italiassa se Persusklooni niin teihin ei pikku riettaudet purekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22525342:ei ketään kiinnosta listailla harmaita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526301:No jos mummojeni ikäiseksi elän niin olen 88v vielä hengissä hyvinkin
Palataan asiaan silloin.
Ja olen kyllä yrittänyt alatyyli-ilmaisuja viljellä mutta näköjään en tarpeeksisinun mielestäsi. Voi johtua siitä kun teillä on siellä Italiassa se Persusklooni niin teihin ei pikku riettaudet purekaan?
Siinä on kyllä umpisekanen tyyppi. Siis muutenkin kuin vain sen takia että on uskovainen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526315:Kyllä järeä harmaa aina ympäripyöreän hajuttoman mauttoman mustan hakkaa mennen tullen...
Ainoa kenen kanssa olen täällä ikinä onnistunut riitautumaankaan oli harmaa nimimerkki "vieras" että revi siitä, aivoton olio!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526280:Näkisitpä onnellisen leveän hymyni!
Työni on saanut ansaitsemaansa tunnustusta!![]()
![]()
Kiitos! Olet yksi suosikkinikeistäni, olit jo aiemminkin mutta tämän jälkeen repaisit piiitkän kaulan seuraavaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22525533:Onhan täällä kaikenlaisia hiippareita ja fannaatikkoja. Mutta en mä ole huomannut kun yhden olevan todennäköisesti ihan pihalla.
Ai? Luulin, että olit "oot tymä" aikaisemmin, ja sitten otit sivistyneemmän lookin. Ihan kuin sillä olisi ollut sama kuvakin.
Ei Äiti 44v ole sekopäinen. Ihan hyvä tyyppi se on.
Mun mies aina pilkkaa mua, kun "kuulun 2+ porukkaan".![]()