Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22525691:
Ootpas ootpas ootpas:vampire:

EN!!!
835221w8jh316fg7.gif

[QUOTE="zxz";22525315]Aiti 44v Kaistapaa numero 1.Onko parempi olo nyt?[/QUOTE]

Näkisitpä onnellisen leveän hymyni! :D

Työni on saanut ansaitsemaansa tunnustusta! :D :D :D

Kiitos! Olet yksi suosikkinikeistäni, olit jo aiemminkin mutta tämän jälkeen repaisit piiitkän kaulan seuraavaan...

[QUOTE="vieras";22525779]En kuulu tähän tyypillisten palstalaisten ryhmään mitenkään. En luettele tyypillisen palstalaisen ominaisuuksia, koska se on tehty niin monta kertaa.[/QUOTE]

Ei tyypillinen ja tyypitön palstalainen eroa mitenkään toisistaan. Jos täällä käy ja osallistuu on palstalainen.

[QUOTE="Mamma italiana";22525319]no et tietenkààn!!!! et nàet sanononut tàssà tarpeeksi ala-arvoisia sanoja ja ilmauksia ;)
no ehkà sitten pààset kun olet mummo 88v, joten àlà luovuta vielà[/QUOTE]

No jos mummojeni ikäiseksi elän niin olen 88v vielä hengissä hyvinkin :D

Palataan asiaan silloin.

Ja olen kyllä yrittänyt alatyyli-ilmaisuja viljellä mutta näköjään en tarpeeksi :( sinun mielestäsi. Voi johtua siitä kun teillä on siellä Italiassa se Persusklooni niin teihin ei pikku riettaudet purekaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526301:

Palataan asiaan silloin.

Ja olen kyllä yrittänyt alatyyli-ilmaisuja viljellä mutta näköjään en tarpeeksi :( sinun mielestäsi. Voi johtua siitä kun teillä on siellä Italiassa se Persusklooni niin teihin ei pikku riettaudet purekaan?

joo on meillà onneks sità parman kinkkuakin, hih. eihàn se 88 ole ikà eikà mikààn, ihan tosi.
oot sie se entinen marilii vai mikà se nyt olikaan? hyvin samankaltainen tyyli toisinaan

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22525342:
ei ketään kiinnosta listailla harmaita :p

Kyllä järeä harmaa aina ympäripyöreän hajuttoman mauttoman mustan hakkaa mennen tullen...

Ainoa kenen kanssa olen täällä ikinä onnistunut riitautumaankaan oli harmaa nimimerkki "vieras" että revi siitä, aivoton olio!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526301:

Palataan asiaan silloin.

:D:kiss:

Siinä on kyllä umpisekanen tyyppi. Siis muutenkin kuin vain sen takia että on uskovainen.

Sanoo dechs! Niin selvä tyyppi että!

Ja enhän minä uskovainen (new born) ole väittänytkään olevani. Mutta kristinuskosta olen kovasti kiinnostunut, sitä en häpeä sanoa ja Jumalan uskon olevan olemassa, en sitäkään häpeä tunnustaa. Pakkohan Jumalaan on uskoa, ei tämä kaikki vahingossa sattumaltakaan ole voinut syntyä. Johan sen sanoo järkikin (kellä sitä nyt on tietty)!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526315:
Kyllä järeä harmaa aina ympäripyöreän hajuttoman mauttoman mustan hakkaa mennen tullen...

Ainoa kenen kanssa olen täällä ikinä onnistunut riitautumaankaan oli harmaa nimimerkki "vieras" että revi siitä, aivoton olio!

tyhjästä on paha repiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526280:
Näkisitpä onnellisen leveän hymyni! :D

Työni on saanut ansaitsemaansa tunnustusta! :D :D :D

Kiitos! Olet yksi suosikkinikeistäni, olit jo aiemminkin mutta tämän jälkeen repaisit piiitkän kaulan seuraavaan...

Tassatapauksessa sanoisin, etta Rakkaus on molemminpuolista. My lovey.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22525533:
Onhan täällä kaikenlaisia hiippareita ja fannaatikkoja. Mutta en mä ole huomannut kun yhden olevan todennäköisesti ihan pihalla.

Olenko se minä?

Vai Milanna/Savanna/ Ljudmila Stalina?

[QUOTE="Mamma italiana";22526314]joo on meillà onneks sità parman kinkkuakin, hih. eihàn se 88 ole ikà eikà mikààn, ihan tosi.
oot sie se entinen marilii vai mikà se nyt olikaan? hyvin samankaltainen tyyli toisinaan[/QUOTE]

En ole. Ennenkin on Mariliikisi luultu tai sen siskoksi mutta en tietääkseni ole Mariliin siskokaan.

Yhteistyössä