satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
Olihan se oikeasti tosi hauska ja viihdyttävä jakso.
Voi sitä nuorta lempeä ja voi miten teiniä.
Kaksi kädetöntä yhdessä makaamassa milloin pojan vanhempien luona täyshoidossa,milloin tytön.
Ja mikäli oikein ymmärsin,tytön äiti oli kokki,eikä silti ollut opettanut mitään kotitöitä isoille likoille.Ihan itse kädettömyyteen kasvattanut.
Mun just 16 vee täyttävä poikakaan ei ole noin lapsellinen.
Tärkein jäi,Tuoppi oli kyllä niiii herkku :p :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Minkä ikäisii nuo on ja kauanko oleet yksissä?
3kk tuntenu ku meni naimisiin :whistle:
ja sille siis pitää viheltää tuollai, koska... ?
:xmas:

mut siis hehän olivat menneet joskus keväällä naimisiin maistraatissa vai miten se oli ? Eli varmaan sitten koht puoliin ovat jonkun vuoden olleet yksissä ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:
Olihan se oikeasti tosi hauska ja viihdyttävä jakso.
Voi sitä nuorta lempeä ja voi miten teiniä.
Kaksi kädetöntä yhdessä makaamassa milloin pojan vanhempien luona täyshoidossa,milloin tytön.
Ja mikäli oikein ymmärsin,tytön äiti oli kokki,eikä silti ollut opettanut mitään kotitöitä isoille likoille.Ihan itse kädettömyyteen kasvattanut.
Mun just 16 vee täyttävä poikakaan ei ole noin lapsellinen.
Tärkein jäi,Tuoppi oli kyllä niiii herkku :p :heart:
tää on osuvasti sanottu :D
mun miestä nauratti kun se sulhanen ei saanut edes sahattua sitä yhtä levyä vai mitä lie kahtia :D
 
skeptinen
hoho...ei pahalla, mutta pelkään pahoin että avioerotilasto taas saa yhden parin lisää. Tai sit mä olen vaan katkera kun itse menin liian nuorena naimisiin ja olin 27-vuotiaana jo "kerran kierrätetty" ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:
Olihan se oikeasti tosi hauska ja viihdyttävä jakso.
Voi sitä nuorta lempeä ja voi miten teiniä.
Kaksi kädetöntä yhdessä makaamassa milloin pojan vanhempien luona täyshoidossa,milloin tytön.
Ja mikäli oikein ymmärsin,tytön äiti oli kokki,eikä silti ollut opettanut mitään kotitöitä isoille likoille.Ihan itse kädettömyyteen kasvattanut.
Mun just 16 vee täyttävä poikakaan ei ole noin lapsellinen.
Tärkein jäi,Tuoppi oli kyllä niiii herkku :p :heart:
tää on osuvasti sanottu :D
mun miestä nauratti kun se sulhanen ei saanut edes sahattua sitä yhtä levyä vai mitä lie kahtia :D
Mua huvitti se kans suuresti ja vaikka asia ei mitenkään minulle kuulu niin kyllä mä ihmettelen sen tytön äitiä joka vaan tuntui nauravan nuorison avuttomuudelle.Ihan kuin olis teini itsekkin ja jotenkin jäi sellanen maku että ihan aito kurlinkimamma joka ottaa vitsinä muksunsa naimisiinmenon,kaikki yhtä suurta leikkiä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Tavallaan tosi herttaista, ollappa vielä noin nuori hupakko...Elämä ei ressais yhtään. Toivottavasti tuo asenne kestäis yli yövalvomisien, asuntolainojan jne...
niimpä.
hetkittäin oli kauheeta huomata kun sitä katteli, että tuli tunne että olempa itse jo vanha kurppa :D
 
skeptinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Tavallaan tosi herttaista, ollappa vielä noin nuori hupakko...Elämä ei ressais yhtään. Toivottavasti tuo asenne kestäis yli yövalvomisien, asuntolainojan jne...
Miksei kestäisi? :)
Voi kestääkin...mä vaan kanssa kuulun tähän katekoriaan elämän kolhima ja siks on kovin vaikea olla olematta skeptinen. Onneks kaikilla ei mene elämä näin, onneks
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Tavallaan tosi herttaista, ollappa vielä noin nuori hupakko...Elämä ei ressais yhtään. Toivottavasti tuo asenne kestäis yli yövalvomisien, asuntolainojan jne...
Miksei kestäisi? :)
Voi kestääkin...mä vaan kanssa kuulun tähän katekoriaan elämän kolhima ja siks on kovin vaikea olla olematta skeptinen. Onneks kaikilla ei mene elämä näin, onneks
Niin, mitä sitten tarkottaa elämän kolhima. Jokaisella on siitä vähän omat versionsa. :)
 
skeptinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Tavallaan tosi herttaista, ollappa vielä noin nuori hupakko...Elämä ei ressais yhtään. Toivottavasti tuo asenne kestäis yli yövalvomisien, asuntolainojan jne...
Miksei kestäisi? :)
Voi kestääkin...mä vaan kanssa kuulun tähän katekoriaan elämän kolhima ja siks on kovin vaikea olla olematta skeptinen. Onneks kaikilla ei mene elämä näin, onneks
Niin, mitä sitten tarkottaa elämän kolhima. Jokaisella on siitä vähän omat versionsa. :)
Näinhän se on. Harmillista vaan on se että on kadottanut kyvyn uskoa tuollaiseen hulluun, nuoreen rakkauteen. Vaikka onhan se totta että rakkauskin kasvaa ihmisen mukana...Mulla ja exällä...tahi siis exällä rakkaus kasvoi mutta toiseen ihmiseen ja pääsimme tilastoja kaunistamaan mekin, kaksi nuorta hullua rakastavaa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptinen:
Minkä ikäisii nuo on ja kauanko oleet yksissä?
3kk tuntenu ku meni naimisiin :whistle:
Maistraattihäistä on jo yli vuosi aikaa :)
Ahaa, en oo kokonaan ees kattonu tuota ohjelmaa. kuulosti vaan mun korviin aika nopeelta toiminnalta tuo 3kk. Voisin olla ihmeissään jos oma muksu menis naimisiin yhtä nopeesti. mutta kukin taplatkoon tyylillään! =) Ja onnelliselta nämä näyttää!
 
Elämän realiteetit olis ainakin hyvä olla tiedossa kun lähtee avioliittoa solmimaan.
Poika jätti opinnot kesken,tyttö opiskelee vielä.
Taloudellinen tilanne tosi huono,kestääkö se avioliitto sen että tarvii olla rahaa elämiseen ja vuokranmaksuun,sähkölaskuun ja kännykkälaskuihin.
Kestääkö se avioliitto sen että elämä ei ole pelkkää sängyssä peuhaamista ja toisen imutusta vaan sitä yksinkertaisesti kuolee nälkään josei kumpikaan älyä mennä kauppaan tai laittaa ruokaa ja että hukutaan paskaan jos kumpikaan ei siivoa.
Arki tulee jossain vaiheessa tuohonkin suhteeseen,viimeistään silloin kun molempien vanhemmat potkaisee tyhjää ja kukaan ei enää palvele.
 
kjh
Mitäs nämä nuoret opiskelivat?
Jäi mietityttämään, kun naureskelivat, etteivät ikinä tule olemaan asiakaspalvelutyössä...

Elämä opettaa, kaiketi pakko aikuistua ja opetella itse tekemään asioita, kun kotoaan muuttavat ja elämän arki astuu mukaan.
 
Rukoilijasirkka
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
kyllä mä muistan. etäisesti :D
olin just aika kakara, mut kuitenkin kypsä. ei ollut avioliitto mielessä, ei lapset . ja vaikken naimisissa ollutkaan, en harrastanut yhdenillanjuttuja vaikka seksi elämään kuuluikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
Seksielämän aloittaminen ei tarkoita sitä että ensimmäisen seksikumppanin kanssa pitää mennä naimisiin ensihuumassa kolmen kuukauden tuttavuuden jälkeen,paitsi uskovaisille tietysti jotka ovat niin siveitä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
kyllä mä muistan. etäisesti :D
olin just aika kakara, mut kuitenkin kypsä. ei ollut avioliitto mielessä, ei lapset . ja vaikken naimisissa ollutkaan, en harrastanut yhdenillanjuttuja vaikka seksi elämään kuuluikin.
Mä taas olin ton ikäsenä ollut vuoden naimisissa ja mulla oli vauva. Ehken mä ollut aikuinen, mutta en mä oo ikinä katunut.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
Shh.. Melkein kaikki palstalaiset on olleet kypsiä ja ajattelevaisia, yhteiskunta kelpoisia yksilöitä jo ihan pienestä pitäen. Heidän tiensä on ainoa totuus, muuten toimia voidaan hyvin rangaista haukkumalla lyttyyn mennen tullen.
 

Yhteistyössä