satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
ihmeellinen olohuone
Joo ihmettelin myös että oliko se tytön vanhempien koti tosiaan tollanen? Että kuvattiinko siinä ihan niiden oikeassa keittiössä ja varsinkin olohuoneessa??? vaiko jossain varastotiloissa? Vai oliko remontti menossa?
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Se nuoripariko ?
Katsoin eilen ja ajattelin että on penskoilla mennyt rakkaus ja seksi sekasin...
Ööö.eikös rakkauteen kuulu myös seksi??
Aikuiset tietää mitä tarkoitan !!
Kyllä mun avioliittoon ainakin seksi kuuluu, ikää 41 v.
kellisteletkö itsekin isäsi vieressä kutemassa ?
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellinen olohuone:
Joo ihmettelin myös että oliko se tytön vanhempien koti tosiaan tollanen? Että kuvattiinko siinä ihan niiden oikeassa keittiössä ja varsinkin olohuoneessa??? vaiko jossain varastotiloissa? Vai oliko remontti menossa?
Mä ymmärsin että ne oli just muuttanut ja remontin keskellä... Muuten oli kyllä ihan söötti pariskunta, mutta en olis kyllä halunnut olla se tytön äiti joka joutu tekemään kaiken kun ei pariskunta itse osannut mitään tehdä...
 
vieras
Tuo liitto on sitten se ainoa Jumalan silmissä ;) kannattaisi vähän tarkemmin miettiä. Onnea yritykseen kuitenkin. Se papin kommentti oli hyvä :D tahtoa pitää sitte tasaisellakin.
 
pinsku
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Se nuoripariko ?
Katsoin eilen ja ajattelin että on penskoilla mennyt rakkaus ja seksi sekasin...
Ööö.eikös rakkauteen kuulu myös seksi??
Aikuiset tietää mitä tarkoitan !!
Kyllä mun avioliittoon ainakin seksi kuuluu, ikää 41 v.
kellisteletkö itsekin isäsi vieressä kutemassa ?
En ole kala.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Se nuoripariko ?
Katsoin eilen ja ajattelin että on penskoilla mennyt rakkaus ja seksi sekasin...
Ööö.eikös rakkauteen kuulu myös seksi??
Aikuiset tietää mitä tarkoitan !!
Kyllä mun avioliittoon ainakin seksi kuuluu, ikää 41 v.
kellisteletkö itsekin isäsi vieressä kutemassa ?
En ole kala.
Noh noh lapset lapset! :LOL:
 
No me oltiin nuoria ja rakastuneita kun mentiin naimisiin mutta että tommosta kutemista toisten nähen... noup! :whistle: Mut mikä siinä :D Ens kuun puolella tulee mun siinä yhet häät joissa mun kaveri ja hänen mies on kaaso ja bestman, siellä oli tapahtunu vaikka mitä sekoilua. pakko katsoa se.
 

Yhteistyössä