satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ihania olivat. Varmasti oman näköisensä juhlat, ja onnellisiakin varmasti ovat. Ihme tarve ihmisillä arvostella kaikkea mahdollista.
No juu tottakai on tarve arvostella. :)
Ensinnäkään tämä tytö ei ollut seurustellut koskaan aiemmin. Kolme kuukautta yhdessä ja torilla pälkähtänyt päähän, että mähän teen tuon tytön puolesta mitä vaan ja astellaanpas maistraattiin. Viikko siitä naimisissa. Sitten vanhemmat tekee kaiken häitten eteen, ite eivät osanneet yhtään mitään eivätkä ymmärtäneet että täytyisikään nähdä vaivaa. Tatuoinnit käsiin, joo ei me varmaan koskaan tulla työskentelemään aspassa.

Juu nuori lempi on suloista ja onhan jokaisen suhteen alussa todella ihanaa. Mutta eipäs itelleni kyllä tullut pieneen mieleenikään paukahtaa naimisiin teininä seurusteltuani muutaman kuukauden. Eikä mun vanhemmat kyllä olisi antaneetkaan mennä naimisiin noin lyhyen tapailun (ja voi todellakin sanoa tapailun, samalla paikkakunnalla ja yhdessä asuneet jonkun kuukauden?) jälkeen. Itsekin olen niin skeptinen, etten usko tuon suhteen olevan voimissaan enää ensi vuonna. Ja mistäs me tiedetään vaikka olisivat jo eronneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kukaan ei taida muistaa, mimmoinen itse oli tuon ikäisenä. :D Ei se ole yhtään parempi vaihtoehto, aloittaa seksielämää 24 vuotiaana ja sitten harrastaa yhdenillan juttuja kunnes avioituu 45 vuoden iässä.
kyllä mä muistan. etäisesti :D
olin just aika kakara, mut kuitenkin kypsä. ei ollut avioliitto mielessä, ei lapset . ja vaikken naimisissa ollutkaan, en harrastanut yhdenillanjuttuja vaikka seksi elämään kuuluikin.
Mä taas olin ton ikäsenä ollut vuoden naimisissa ja mulla oli vauva. Ehken mä ollut aikuinen, mutta en mä oo ikinä katunut.
nonni. tässäpä sen näkee miten erilaisia olemme kaikki. :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ihania olivat. Varmasti oman näköisensä juhlat, ja onnellisiakin varmasti ovat. Ihme tarve ihmisillä arvostella kaikkea mahdollista.
No juu tottakai on tarve arvostella. :)
Ensinnäkään tämä tytö ei ollut seurustellut koskaan aiemmin. Kolme kuukautta yhdessä ja torilla pälkähtänyt päähän, että mähän teen tuon tytön puolesta mitä vaan ja astellaanpas maistraattiin. Viikko siitä naimisissa. Sitten vanhemmat tekee kaiken häitten eteen, ite eivät osanneet yhtään mitään eivätkä ymmärtäneet että täytyisikään nähdä vaivaa. Tatuoinnit käsiin, joo ei me varmaan koskaan tulla työskentelemään aspassa.

Juu nuori lempi on suloista ja onhan jokaisen suhteen alussa todella ihanaa. Mutta eipäs itelleni kyllä tullut pieneen mieleenikään paukahtaa naimisiin teininä seurusteltuani muutaman kuukauden. Eikä mun vanhemmat kyllä olisi antaneetkaan mennä naimisiin noin lyhyen tapailun (ja voi todellakin sanoa tapailun, samalla paikkakunnalla ja yhdessä asuneet jonkun kuukauden?) jälkeen. Itsekin olen niin skeptinen, etten usko tuon suhteen olevan voimissaan enää ensi vuonna. Ja mistäs me tiedetään vaikka olisivat jo eronneet?
Kasvoitko sinäkin noin aikuiseksi toisten ohjeilla, vai opitko itse virheistäsi?
 
jaap
Olin kerran 17 ja NIIN rakastunut. Olisin ollut ihan täysin valmis menemään naimisiin 3kk päästä tapaamisesta. En kuitenkaan mennyt, mutta vuoden päästä menin ja sillä tiellä ollaan yhä. Hyvin on nuoruuden huuma kestänyt yövalvomiset, asuntolainat, reissutyöt sun muut. Ei oltu edes valmistuttu vielä kumpikaan kun naimisiin mentiin.

Olen nyt 25, kai siinä iässä missä KUULUISI mennä naimisiin. Mutta yhtäkaikki, olen äärimmäisen onnellinen ja tiedän olevani oikean miehen kanssa :)
 
jaap
Alkuperäinen kirjoittaja jaap:
Olin kerran 17 ja NIIN rakastunut. Olisin ollut ihan täysin valmis menemään naimisiin 3kk päästä tapaamisesta. En kuitenkaan mennyt, mutta vuoden päästä menin ja sillä tiellä ollaan yhä. Hyvin on nuoruuden huuma kestänyt yövalvomiset, asuntolainat, reissutyöt sun muut. Ei oltu edes valmistuttu vielä kumpikaan kun naimisiin mentiin.

Olen nyt 25, kai siinä iässä missä KUULUISI mennä naimisiin. Mutta yhtäkaikki, olen äärimmäisen onnellinen ja tiedän olevani oikean miehen kanssa :)
Lisään tähän, että meistä kumpikaan ei ollut ikinä seurustellut ennen ku alettiin olla yhdessä.

Mut toisaalta kyllä ihan itse järkättiin häämme ja maksettiin jne. Eikä ole koskaan harrastettu julkisia kutemisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kasvoitko sinäkin noin aikuiseksi toisten ohjeilla, vai opitko itse virheistäsi?
Juu omista virheistäni oppimalla olen kasvanut. Olisi ehkä kannattanut kuunnella enemmän toisten neuvoja toisinaan, mutta itse kannatan kyllä sitä että oppii omista virheistään. Ja anteeksi, jos olen sitten pentu, kun minun mielestäni oli täysin naurettavaa katsoa noiden teinien "häävalmisteluja".
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
minkä ikäinen aviopari on kyseessä?
Tyttö ainain oli lukiossa, eli oisko 18, ja se poika näytti 15 v. en tiiä oliko se sen 18 sit kanssa.

Jotenkin kuvastavaa se, että toisen isä oli pappi ja pojan kriteerit tytön ihanuuteen oli sen ulkonäkö... Naimalupahan sitä tietenkin pitää saada että voi sit hyvällä omalla tunnolla sekstailla.

En kyl käsitä miten avuttomiksi jotkut voi lapsensa kasvattaa! Ne oli NIIN kakaroita että ei rajaa, ei mitään käsitystä rahasta tai mistään käytännön asioista, porukat hoitaa kaiken. Ja eikös ne ollu mennyt siellä maistraatissa naimisiin pojan vanhemmille kertomatta?? Sekin kertoo jotain kypsyyden asteesta...

Niin, ja ne sormukset korvaavat tatuoinnit!! Tatskaaja sanoo "Ja tehän ette sitten tee mitään asiakaspalvelutyötä koskaan..?" ja ne sanoo että ei. Kakarat, jotka ei oo edes ammattia itelleen hommanneet. Sit ottavat koko kämmenselän kokoiset tatuoinnit Voi herramunjee kun me naureskeltiin ukon kaa tyhmyyttä..
 
kierosilmäkö
huomasko kukaan muuten että sulhasella se tatska alkoi/päättyi keskisormeen,morsiammel nimettömään?!


ja kukin tehköön mitä tahtoo,ei se avioero häpeä ole;tiedän parin joka erosi oltuaan yhdessä 30 vuotta,naimisissa siitä 20.. :(


 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
minkä ikäinen aviopari on kyseessä?
Tyttö ainain oli lukiossa, eli oisko 18, ja se poika näytti 15 v. en tiiä oliko se sen 18 sit kanssa.

Jotenkin kuvastavaa se, että toisen isä oli pappi ja pojan kriteerit tytön ihanuuteen oli sen ulkonäkö... Naimalupahan sitä tietenkin pitää saada että voi sit hyvällä omalla tunnolla sekstailla.

En kyl käsitä miten avuttomiksi jotkut voi lapsensa kasvattaa! Ne oli NIIN kakaroita että ei rajaa, ei mitään käsitystä rahasta tai mistään käytännön asioista, porukat hoitaa kaiken. Ja eikös ne ollu mennyt siellä maistraatissa naimisiin pojan vanhemmille kertomatta?? Sekin kertoo jotain kypsyyden asteesta...
Ne on 19 vuotiaita.
 
Poosh harmaana
Luin tänään tytön Irc-gallerian päiväkirjaa vähän pitemmälle ja jotenkin mieli muuttui hänestä. Kun ensimmäisen kerran katsoin ohjelman, tuntui molemmat löysiltä ja saamattomilta, jotenkin todella naiiveilta ja onnettomilta. Ei siis onnettomilta mieleltään vaan tavoiltaan. Mutta luettuani Suvin (?) päikkyä tuli mieleen, että hän on aika älykäs ja tarkkaavainen ja kuitenkin pohjimmiltaan todella positiivinen ihminen. Pidin hänen teksteistään, niistä tuli hyvä mieli.

Sitten mietin että pah, minä olen vanha (27v :D) ja kyyninen ämmä jos mietin vain että ei tuosta mitään tule. Ehkä tulee, ehkä ei mutta toivon heille hyvää! Jokainen tekee omat virheensä, ei siihen auta mitä muut sanoo. Eihän virhettä tiedä ennen kuin sen on jo tehnyt!
 
meri
No jokainen tyylillään, En usko että se pari oikeassa elämässä on noin hömelö. Taisivat vain jännittää kameroita. Uskon että osaavat hoitaa asiansa siinä missä muut 19 vuotiaat. Onnea heille:)
 
heh
Ovat vielä yhdessä.

En tiedä, musta oli vaihteeksi kiva katella tuollaista menoa.

Tälläkin palstalla on moni tehnyt elämässään asiat toisella tavalla ja kyllä aika hiton monelle on ohraisesti käynyt, kun lueskelee noita teidän aloittamianne ketjuja p.skoista miehistä, rahattomuudesta, koulutuksen puuttumisesta jne. On uusioperheen uusioperhettä jne. Että eipä se kokemuskaan aina näytä taivaita aukaisevan parisuhteitten saralla...:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on hienoa että uskalletaan elää..koskaan ei tiedä milloin viimeinen päivä on!
muistakaa tämä te kyyniset.
no jaa. minusta nuo kaksi kun eivät juurikaan - ainakin ohjelman perusteella - tienneet ELÄMÄSTÄ mitään.
ei se ole kyynisyyttä.
 
Poosh harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on hienoa että uskalletaan elää..koskaan ei tiedä milloin viimeinen päivä on!
muistakaa tämä te kyyniset.
no jaa. minusta nuo kaksi kun eivät juurikaan - ainakin ohjelman perusteella - tienneet ELÄMÄSTÄ mitään.
ei se ole kyynisyyttä.
Mitä niin nuorena elämästä täytyy tietää?
 

Yhteistyössä