Sanokaa nyt, mihin mä tuon joulukorttioksan tyrkkään

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Löytyi sopiva oksa puistoreissulla tänään, enkä ollut ehtinyt suunnitella sijoituspaikkaa. Poika halusi tietenkin kiinnittää kortit siihen heti, niin että ei sitä viitsisi enää poiskaan viedä... mut mä en keksi, minne mä sen laitan. On sen verran iso, että mihinkään maljakkoon se ei mahdu, mutta ei sitä lattiallekaan voi panna tököttämään.

Höh, kaikkea sitä vaivoikseen hankkii ;).

Ja joo, ei tarvi sanoa, että hitostako te tiedätte mihin sen meillä voi laittaa, kunhan höpöttelen ääneen... yritän saada ajatukset pois siitä miehen onnettomuudesta, että saisin nukuttua.

Onko sulla jotain isoja vaaseja tai noita vanhoja Riihimäen lasipurkkeja (niitä joissa mutsi ennen vanhaan hilloja..)?Semmonen iso lasipurkki ois nätti laittaa tommonen luonnonoksa.Tulee kauniisti esille

Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:
Onko sulla jotain isoja vaaseja tai noita vanhoja Riihimäen lasipurkkeja (niitä joissa mutsi ennen vanhaan hilloja..)?Semmonen iso lasipurkki ois nätti laittaa tommonen luonnonoksa.Tulee kauniisti esille

Kokeilin suurimpaan purnukkaan, minkä meiltä löysin... ei hyvä. Pitäisi olla vielä isompi...

Tuunaa paperikori joulupaperilla jouluiseksi ja laita pohjalle hiekkaa ja siihen törkkäät oksan pystyyn.Joku nätti semmonen kierrätyslahjapaperi vois sopia koristukses..

en tiedä,tommosta tuli mulle mieleen

Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:
Tuunaa paperikori joulupaperilla jouluiseksi ja laita pohjalle hiekkaa ja siihen törkkäät oksan pystyyn.Joku nätti semmonen kierrätyslahjapaperi vois sopia koristukses..

en tiedä,tommosta tuli mulle mieleen

Heh heh heh eihän toi toimikaan,,kivet vois olla parempia pönkäämään sitä oksaa

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Itse asiassa alan tulla siihen tulokseen, että se pitää kiinnittää kattoon tai muuten korkealle. Meillä ei ole sellaista pöytä- tai lattiatilaa, missä se olisi edukseen olematta pahasti tiellä.

kiinitä kattoon roikkumaan , sellaset pienet koukut pitää sen varmasti siellä :)

Yhteistyössä