Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

• Viestiketjun aloittaja tosi nainen
  • Ensimmäinen viesti
Miehenä aloituksen perusteella hieman ihmetyttää, että joku nainen kuvittelee saavansa ihan kenet miehen haluaa. Ei toki piä moittia itsetunnon puutteesta mutta kehoittaisin kuitenkin tarkistamaan lääkityksen.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ootko kertonut nämä ajatukset myös miehellesi? Ja entä jos hän todella toteuttaisi nämä jutut, niin tarvitsisiko raportoida sinulle niistä?
Toki ollaan asioista juteltu. Myöskään minulta ei ole mitään kielletty. Ihan toinen juttu haluaako kumpikaan hypätä vieraaseen petiin, tai haluaako olla sellaisen ihmisen kans jota sellanen kukasta kukkaan hyppely viehättäis niin kovasti.
En oikeen tiiä tuosta raportoinnista...

[QUOTE="vieras";26029590]Mies saa tehdä ihan mitä vaan? Hmmm... Onko hän sulle yhdentekevä? Miksi olla suhteessa kun ei välitä yhtään toisesta eikä ole intohimoa ja tarpeeksi seksiä?[/QUOTE]

Mulla ei oo tarvetta kieltää aikuiselta ihmiseltä sitä ja tätä, eikä tarvi yrittää muuttaa toista. Tekee omat päätöksensä. Ollaan suhteessa koska halutaan olla. Välittämisestä, intohimosta ja seksin riittävyydestä en tietääkseni ole sanonu mitään...

"vieras"
Mun kaverini on muuten seurakunnilla töissä, ja kertoi että miespuoliset naimisissa olevat työkaverinsa ovat kovia flirttaileen baarissa ventovieraille. Et ei se oo mikään saavutus jos uskonnollisen varatun miehen saa iskettyä ;)
Minä olen huomannut, että ainakin jotkut uskovaiset miehet ovat sitä mieltä, että jos "lankeavat" tms. niin se nainen on vietellyt viehkoudellaan. Vika ei siis ole miehessä... minkäs sille mahtaa, liha on heikko ja nainen paha... ;)

"moo"
[QUOTE="vieras";26029615]Minä olen huomannut, että ainakin jotkut uskovaiset miehet ovat sitä mieltä, että jos "lankeavat" tms. niin se nainen on vietellyt viehkoudellaan. Vika ei siis ole miehessä... minkäs sille mahtaa, liha on heikko ja nainen paha... ;)[/QUOTE]

Ai jaa... missähän piireissä sä oot liikkunut sitten?

Yhteistyössä