Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

• Viestiketjun aloittaja tosi nainen
  • Ensimmäinen viesti
Ihan sillä kysyn, kun mulla oli muinoin kaveri, joka suorastaan pakkomielteisesti pokaili ystäviensä nykyisiä ja entisiä poikaystäviä. Se oli selkeästi hänelle tärkeää ja mietin, että mikä hänellä mahtoi olla motiivi. Sä voisit ehkä auttaa :).
Mulla oli kanssa nuorempana yksi kaveri,joka vikitteli vain varattuja miehiä,jopa ystäviensä.
Mietin monesti,että koittaako nostaa sillä itsetuntoaan vai ottaako vain varattuja miehiä niin ei kukaan pääse sanomaan pahaa,kun onhan se mies kelvannut kaverillekkin..

Ei siihen paljon vaadita,että saa panon varatulta mieheltä.
Enemmän vaaditaan parisuhteen kunnossa pitoon jne.
Mutta onnea ap:lle valitsemallaan "uralla". :D

"lissu"
Hyvin todennäköisesti saisit mieheltäni seksiä, mutta ei se minua sellaisen takia jättäisi. Se riittää mulle. Hairahduksia sattuu, mut niille ei tarvi antaa painoarvoa.

:LOL: :LOL: Siinähän yrittäisit.
Mies luki siun kirjoituksen, sanoi ettet onnistuis, nauroi sulle :LOL: et sais miun miestä edes sänkyyn yhtä kertaa. :D

"Vieras"
No, enpä tiedä saisitko, ihan oikeasti. Kai se olisi ihan mahdollista, en minä voi toisen ihmisen puolesta mennä lupaamaan, ettei onnistu.

Ei parisuhde, pitkäkään (tai ehkä erityisesti juuri sellainen) ole omistamista. Rakkautta se voi olla, ja ennen kaikkea kumppanuutta, ensin enemmän ensimmäistä, lopulta jälkimmäistä kohti kallistuen.

Toisaalta voisihan tätä ajatella niinkin kypsästi, että seksi on pelkkää seksiä, ainakin joskus, ja se ei vielä ole kovin kummoinen suoritus, jos sitä onnistuu joltakulta saamaan.

Blue
VOin olla 100% varma että et ole lainkaan mieheni mieleen. Eli ei, et tule täällä ainakaan onnistumaan. Toki voit tulla kokeilemaan. Saat laittaa yv:tä jos haluat ottaa haasteen vastaan. :)

Mun mielestä tällä ap:lla täyttyy enemmän kuin viisi kriteeriä :)

Linkki

"...
DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:[5]
1.Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
2.Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
3.uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
4.vaatii korostunutta ihailua
5.oikeus erityiskohteluun
6.muiden hyväksikäyttö
7.empatian puute
8.kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
9.ylimielisyys ja röyhkeys
..."

Yhteistyössä