Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

• Viestiketjun aloittaja tosi nainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26030080]No mä en valitettavasti kuulu Jessen lähipiiriin niin mä en hirveästi ole hänen ajatuksiinsa syventynyt. Mitä ihmeen väliä sillä sulle on mitä jotkut tuntemattomat susta ajattelee? Anna sä meidän olla onnellisia mielipiteinemme ja elä sä omaa elämää jakamalla niin paljon kuin sielu sietää. Mut ymmärrä nyt samalla että kaikkien ei niin tarvitse tehdä eikä kaikki sitä arvosta.[/QUOTE]

xD

Olen ite enempi sellanen siveyden sipuli, mutta pääpaino olikin sillä, että en luokittele ihmisiä heidän libidonsa mukaan.

"vieras"
xD

Olen ite enempi sellanen siveyden sipuli, mutta pääpaino olikin sillä, että en luokittele ihmisiä heidän libidonsa mukaan.
No älä tee niin :) Sanoinko mä jossain että sun täytyy? Taisin puhua vaan omasta ja mieheni puolesta ja siihen sä takerruit. En mä ole mikään sanomaan mitä sun pitäisi kenestäkin ajatella,mutta ilmeisesti sulla on omasta mielestäsi oikeus tulla sanomaan että jonkun toisen mielipide on väärä.

"huh"
[QUOTE="vieras";26029628]Niin, ja lisään vielä, että nämä miehet ovat itse lähestyneet minua ja useinkaan en ole eleelläänkään osoittanut heihin kiinnostusta, eli ilmeisesti nainen voi viekoitella pelkällä olemuksellaan. :)[/QUOTE]

Sairasta. Miksi niin monesti uskontoon liittyy paljon p***kaa???

"vieras"
[QUOTE="vieras";26030062]Voi voi :) Kateusko iski? Jos on nuorena tavannut ihmisen jota rakastaa ja arvostaa niin paljon että ei tee mieli itseään jaella niin onhan se ihan kamalaa. Kyllä se mun mies oli varsinainen manipuloiva ja valehteleva pukki,varsinkin tosiaan ysiluokkalaisena hiljaisena nörttinä.

18 vuotta yhdessä viihdytty ja hyvin on mussukkani jaksanut roolia vetää ;) Onhan se toki joillekin ihan täysin mahdotonta käsittää että kaikki ei pidä random-panoja hienona asiana tai että seksikumppanien kymmenpäinen määrä ei herätä juurikaan kunnioitusta.[/QUOTE]

Teidän mielestä siis henkilön seksikumppanien määrä määrittää hänen ihmisarvonsa? Henkilö jolla on ollut seksikokemuksia useamman kuin yhden kanssa on jollain tapaa likainen ihminen? Ala-arvoisempi? Antaitsee vähemmän kunnoitusta ja arvostusta? Ja vain sen takia kun on harrastanut seksiä useamman kanssa?
Entäs jos sun mies kuolee huomenna? Tai sinä? Ette ole enää kumpikaan puhtaita, ilmeisesti seksiä ei sitten ole enää tulevaisuudessa tarjolla?

[QUOTE="vieras";26030089]Joo,mä uskon että kaikki yläasteelaiset ottaa "mimminsä" ihan sen takia omasta ikäluokasta kun kolmekymppiset on niin likasia. Oishan se paljon normaalimpaa jos 16v jätkä kiinnostuu 30v yh:sta jolla on paljon enemmän kokemusta tarjottavana :D[/QUOTE]

On kyllä vähän mustavalkoinen maailmankuva jos nuo ovat mielestäsi ainoat vaihtoehdot....

Kaipa se on näkemyksestä kiinni mistä kenenkin "puhtaus" lähtee.. On pakko sanoa että onhan se aika punainen vaate jos luokittelee kumppaninsa käypäisyyden neitsyydellä, ja siis pinnallista ja hieman yksinkertaistakin. Ei siinä mitään, tämä nyt on vain minun näkemykseni..

"vieras"
On kyllä vähän mustavalkoinen maailmankuva jos nuo ovat mielestäsi ainoat vaihtoehdot....

Kaipa se on näkemyksestä kiinni mistä kenenkin "puhtaus" lähtee.. On pakko sanoa että onhan se aika punainen vaate jos luokittelee kumppaninsa käypäisyyden neitsyydellä, ja siis pinnallista ja hieman yksinkertaistakin. Ei siinä mitään, tämä nyt on vain minun näkemykseni..
No se voi olla sun mielipide :) Mä luulen että meillä on onneksi suhteen pohjana muutakin kuin se että olemme toistemme ainoat seksikumppanit. Luullakseni ainakin jollain tasolla toisen luonne miellyttää myös,samoin ulkonäkö. Aikamoista pyristelyä olis ollu nää vuodet jos toisessa olisi vain yksi asia jonka takia jaksaa roikkua kiinni ja sekin olisi tyyliin eka seksikerta. Jos mun mies,siis silloinen 16 uros olisi halunnut mut pelkästään sen takia että olin kokematon,niin noi sun sanomat asiat pitäiskin paikkaansa. Onneksi seurustelu alkoi kuitenkin ihan muissa merkeissä kuin pillun kiilto silmissä.

Luokittelusta vielä,että kai muillakin ihmisillä on mielipiteitä toisista ihmisistä? Kai kaikilla on niitä tyyppejä kenen kanssa ei jaksais viettää aikaa eikä niiden juttuja kuunnella eikä ajatusmaailmat kohtaa millään tasolla? Meillä se nyt vaan sattuu olemaan ne tyypit jotka krapuloissaan soittelee näitä "voi eiiiiiiiii,mua hävettää,heräsin ramin vierestä eikä ollu kumii ja mun pitää mennä testeihin" -puheluita. Tai niitä jotka erikseen haluavat aina mainita montako kaatoa on tehty viikonloppuna ja kertoo kaikki yksityiskohdat ja sen miten ei toivottavasti törmää niihin haaskoisin enää ikinä. Ei vaan kiinnosta,mutta ilmeisesti tää on juurikin joillekin se punainen vaate. Kai nää on sit jonkun mielestä sitä "oikeenlaista" elämää ja hauskoja sattumia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26030119]Teidän mielestä siis henkilön seksikumppanien määrä määrittää hänen ihmisarvonsa? Henkilö jolla on ollut seksikokemuksia useamman kuin yhden kanssa on jollain tapaa likainen ihminen? Ala-arvoisempi? Antaitsee vähemmän kunnoitusta ja arvostusta? Ja vain sen takia kun on harrastanut seksiä useamman kanssa?
Entäs jos sun mies kuolee huomenna? Tai sinä? Ette ole enää kumpikaan puhtaita, ilmeisesti seksiä ei sitten ole enää tulevaisuudessa tarjolla?[/QUOTE]

Eiköhän jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta kuin asioista. On varmasti ihmisiä joiden mielestä narkkarit ovat yhteiskunnan alinta kastia,samoin alkoholistit,työttömät,sosiaaliturvalla eläjät. Ihan samalla tavalla arvostellaan näitäkin ihmisiä vaikka ihmisarvo on heilläkin,siinä missä kenellä tahansa muulla. Tää on vaan meidän mielipide tästä asiasta ja ilmeisesti se nyt kaataa jonkun maailman kun irtoseksi ei ole jonkun randomin mielestä kiva juttu. Koittakaa nyt pärjäillä hyvät ihmiset.

Jos puoliso kuolee,niin sit se kuolee. Mä en ole vaivautunut ajattelemaan asiaa sen pidemmälle,koska tunnetusti ihminen tuppaa kasvamaan ja muuttumaan elämä myötä erilaisten olosuhteiden vaikutuksesta. Eihän kukaan voi sanoa että "sitten kun mieheni kuolee niin minä kyllä reagoin tasan näin ja ajattelen kymmenen vuoden kuluttua tästä asiasta näin". Se se vasta typeryyttä ja lyhytnäköisyyttä on jos kuvittelee koko elämän olevan ennustettavissa. Mulle riittää se että olen onnellinen NYT.

"Meikku"
Heh heh. Ei takuulla lähtis mun mies kenenkään mukaan.
Kun kotona on tällainen vaimo niin ei kuule horatsut siinä kiinnosta yhtään. Enkä ole edes itserakas, vaan normaalilla itsetunnolla varustettu ihana nainen.

Ihme porukkaa.

• Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä