Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

• Viestiketjun aloittaja tosi nainen
  • Ensimmäinen viesti
tosi nainen
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

emilynne
Et sais. :)

Pitää sen verran hyvin tuntea tuo mies ja meidän suhde, että osais vetää oikeista naruista. Mies taas ei asioistaan avaudu vieraille ja minä en ole tyhmä. Tule toki yrittämään. Minua ei pelota.

vieras kissa
Meinasin tulla sanomaan, että niin minäkin, mutta en edes halua. sitten tulin toisiin aatoksiin, koska ei kukaan ole noin tyhmä, että ajattelisi itsestään noin itseriittoisesti. Ei kukaan edes halua olla noin kusipää. Ja vaikka olisi millainen kaunotar tahansa, ei rumaahiseen rakastunut tule ikipäivänä lankeamaan, koska sellaista on rakkaus.

Tyydyn sanomaan, että mieluiten olen rakastettu, rakastunut ja rakastava rupale, kuin toisten miehiä pokaileva superkuuma manipuloija. Manipuloija ei koskaan koe aitoa rakkautta, eikä pysty ottamaan mitään aitoa vastaan, koska manipuloija luulee saaneensa kaiken omasta ansistaan, manipuloimalla toisia.

"Anne"
Et saisi. :) Mun tuntemista miehistä et saisi yhtäkään, koska ne haluaa Minut, koska MÄ olen se Todellinen Miestennielijä. :) Kaunein. Sexyin. Taitavin. Viekkain. Julmin. Paras. Mä olen saanut jokaisen miehen lankeamaan ja saan edelleen. Vaikka sun nenän edestä vien miehet, jos viitsin ottaa. :) Miehet palvoo mua. Mä teen mitä haluan, ja kenelle haluan. Milloin haluan. Mä saan jokaisen miehen valtaani, ihan kenet vaan haluan, ja nekin keitä en edes halua niin poikkeuksetta nekin jokainen haluaa minut. :)

Turkilmas
Mä kysyn tätä nyt ihan asiallisesti sulta: mitä sä saat siitä, että voit pokata kenet tahansa? Siis tarkoitan, että pönkittääkö se sun itsetuntoasi, saako se sut tuntemaan itsesi paremmaksi kuin muut, vai mikä on se motiivi?

Ihan sillä kysyn, kun mulla oli muinoin kaveri, joka suorastaan pakkomielteisesti pokaili ystäviensä nykyisiä ja entisiä poikaystäviä. Se oli selkeästi hänelle tärkeää ja mietin, että mikä hänellä mahtoi olla motiivi. Sä voisit ehkä auttaa :).

rietas
Voi olla. Mitä sitten?

Onko toi sun harrastukses, pokata varattuja? Etkö halua mitään vakaampaa, tai edes vakituista seksikumppania? Saatko tyydytystä siitä, että voit mielessäsi lällätellä näille pettureiden vaimoille että sainpas, vai mikä tuossa on "se juttu"?

voi raukkaa
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
Saatko voimaa arkeesi, kun uskottelet itsellesi netin avulla olevasi vastustamaton? Ehkä kannattaisi tutustua ihan oikeaan sinääsi, eikä rakentaa minäkuvaa kuvitellun syöjättären imagon varaan.

Silja.S
Varatut miehet nussivat vaikka sikaa saadakseen ripauksen vapautta. Se ei tee sinusta penninkään arvoista. Päinvastoin: pelkän halvan huoran, joka luulee liikoja itsestään.

Yhteistyössä