Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

• Viestiketjun aloittaja tosi nainen
  • Ensimmäinen viesti
"jeps"
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
ok. en antaisi eroa. lapseni tarvitsevat isän.

jos mies haluaisi erota, Saisit lapset kaupan päälle.Mies ottaisi lähivanhemmuuden.

joo, just
joo, saat kaikki, jotka olet halunnut..oletko ajatellut, että olet ehkä "halunnut" sellaisia,joita olet voinut saada? esimerkiksi puutteessa kärvisteleviä kiihkouskovaisia, joiden on helpompi ruiskauttaa sinuun, kuin jóhonkin laadukkaampaan?
ehkä me muut oltais niistä sun miesten komeuksistakin eri mieltä?

joo, saat kaikki, jotka olet halunnut..oletko ajatellut, että olet ehkä "halunnut" sellaisia,joita olet voinut saada? esimerkiksi puutteessa kärvisteleviä kiihkouskovaisia, joiden on helpompi ruiskauttaa sinuun, kuin jóhonkin laadukkaampaan?
ehkä me muut oltais niistä sun miesten komeuksistakin eri mieltä?
Mun kaverini on muuten seurakunnilla töissä, ja kertoi että miespuoliset naimisissa olevat työkaverinsa ovat kovia flirttaileen baarissa ventovieraille. Et ei se oo mikään saavutus jos uskonnollisen varatun miehen saa iskettyä ;)

"keiju"
Voin tuon sulle ihan vapaaehtoisestikin luovuttaa niin ei tarvitse vikitellä. Se on sellainen töissäasuja joten ei siitä sulle paljoa iloa olisi mutta ole hyvä vaan. Helpottais kummasti mun ja lapsen elämää jos sen itselles ottaisit.

"vieras"
[QUOTE="harmaana";26029233]Kylläpäs täällä naiset puolustelee :D en ole ap, mutta noin minäkin luulin aikoinaan.. noh, oppia ikä kaikki![/QUOTE]

Eihän täällä kukaan puolustele.

Yhteistyössä