"Vieras"
Mutta et halua? No, etpä tietenkään. Kai se on sitten jätettävä oman onnensa nojaan. Jos tulet kuitenkin toisiin ajatuksiin, niin ota yhteyttä.
Mutta suhteen loppu kuitenkin?Tuskinpa mikään maailmanloppukaan. En mä tuota omista tai tekemisistä määräile.
Mutta jos se haluaa jäädäkin siihen sänkyyn eikä enää palaja sun luoksesi?Ehkä sänkyyn.
Ei.Mutta suhteen loppu kuitenkin?
Mitäpä sille sitte vois.Mutta jos se haluaa jäädäkin siihen sänkyyn eikä enää palaja sun luoksesi?
Että saapi käyvä höyläämässä muita, kunhan palajaa sun luoksesi puhelemaan syvällisiä?
Jos sitä ei kiinnosta seksi ja se tykkää kun mies tyydyttää tarpeensa muualle ettei tarte jalkojaan levittää, pääsee helpommalla. Ja sit saa kuitenkin pitää sen miehen ettei tartte olla yksin. Ja saa jonkun kanssa puhua niitä syvällisiä.Että saapi käyvä höyläämässä muita, kunhan palajaa sun luoksesi puhelemaan syvällisiä?
Saa tietysti. Ja saa olla palaamattaki, jos niin tykkää.Että saapi käyvä höyläämässä muita, kunhan palajaa sun luoksesi puhelemaan syvällisiä?
Ootko kertonut nämä ajatukset myös miehellesi? Ja entä jos hän todella toteuttaisi nämä jutut, niin tarvitsisiko raportoida sinulle niistä?Saa tietysti. Ja saa olla palaamattaki, jos niin tykkää.
Jos sellanen toiminta olis omiaan miehelle, ni miks ihmeessä kieltäisin toteuttamasta itseään.
Mies saa tehdä ihan mitä vaan? Hmmm... Onko hän sulle yhdentekevä? Miksi olla suhteessa kun ei välitä yhtään toisesta eikä ole intohimoa ja tarpeeksi seksiä?Saa tietysti. Ja saa olla palaamattaki, jos niin tykkää.
Jos sellanen toiminta olis omiaan miehelle, ni miks ihmeessä kieltäisin toteuttamasta itseään.
Toki ollaan asioista juteltu. Myöskään minulta ei ole mitään kielletty. Ihan toinen juttu haluaako kumpikaan hypätä vieraaseen petiin, tai haluaako olla sellaisen ihmisen kans jota sellanen kukasta kukkaan hyppely viehättäis niin kovasti.Ootko kertonut nämä ajatukset myös miehellesi? Ja entä jos hän todella toteuttaisi nämä jutut, niin tarvitsisiko raportoida sinulle niistä?
Haksahtamisiin en usko. Se kuulostaa siltä kuin se ei ois tietoinen päätös...Niin, siitä raportoinninsta vain, että jos miehesi sattuisi haksahtamaan johonkin toiseen, niin haluaisitko tietää vai et?
Miksi esittää vapaamielistä jos ei kuitenkaan ole...Ihan toinen juttu haluaako kumpikaan hypätä vieraaseen petiin, tai haluaako olla sellaisen ihmisen kans jota sellanen kukasta kukkaan hyppely viehättäis niin kovasti.
Eli pitäisi kertoa, mutta saa silti käydä vieraissa jos niin käy. Kunnioitettava asenne. Multa ei onnistuisi.Haksahtamisiin en usko. Se kuulostaa siltä kuin se ei ois tietoinen päätös...
En tiedä haluaisinko tietää. Jos kertois, ni sit pitäis kertoa kyllä laajemminki tapahtumista ja tunnelmista.
Minä olen huomannut, että ainakin jotkut uskovaiset miehet ovat sitä mieltä, että jos "lankeavat" tms. niin se nainen on vietellyt viehkoudellaan. Vika ei siis ole miehessä... minkäs sille mahtaa, liha on heikko ja nainen paha...Mun kaverini on muuten seurakunnilla töissä, ja kertoi että miespuoliset naimisissa olevat työkaverinsa ovat kovia flirttaileen baarissa ventovieraille. Et ei se oo mikään saavutus jos uskonnollisen varatun miehen saa iskettyä