Sairaalakassi pakattu! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt on sairaalakassi pakattu, joten lähtö saa minun puolestani tulla vaikka ensi yönä ;) Esikoista täällä odotellaan ja jännäillään. Kassiin pakkasin

- neuvolakortti
- kamera
- laturi kameralle ja puhelimelle
- imetysliivit
- sukkia
- sisätossut
- lehtiä
- naposteltavaa (miehelle saliin ja minulle osastolle)
- luumuja
- pehmolelu vauvalle
- hygieniatarvikkeet
- kynää ja paperia
- liivinsuojia
- vauvan kotiutumisvaatteet erilliseen pussiin (mies tuo kun päästään kotiin)

Mulla oli sairaalakassi pakattuna varmaan kolme viikkoa ennen lähtöä kuopuksen kohdalla.. Lopulta sieltä oli naposteltavat syöty, neuvolakortti käytössä (eli lähtöhetkellä jossain tasolla tai jossain ja sitä sitten etsittiin..), taisin jossain välissä pihistää shampoota sieltä kassista ja sekin sitten jäi laittamatta uudestaan. :D Lopulta nakkasin vaan neuvolakortin käsilaukkuun, vedin imetystopin päälle ja sit mentiin :D

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
..Mutta mies toi jotain tarvittavaa perässä. Emmä kyllä lopulta tarvinnut juurikaan kuin pikkupöksyt ja verkkarit. Istuin onnessani vauva sylissä ja imetin tai makasin hänen vieressään ja tuijotin, "miten musta voikaan tulla mitään noin kaunista ulos".

Olihan tavallisia yösiteitä ainakin yksi mukana? Mukavampi lähteä kotiin sen kanssa kuin sellaisen suhteellisen suurehkon sairaalasiteen kanssa.
Ja sitten huulirasvaa, olihan se?

Onnea, toivottavasti pääset pian matkaan!

Ja hei, jos vedet menee siten että matkallakin tiputtelee hurjasti niin sellainen muovifrotee on hyvä autossa penkin suojana.

Mullaki tos kassi hmm... puoliksi pakattuna, toisin sanoen kamera on jossain, muistikortti toisaalla, kännykän laturi käytös, naposteltavat oon syöny jo pariin otteeseen (nyt jo uskon että turhaan mä sinne mitään laitan ku yöllä kuiteski syön ne), imetystopit on nyt käytös kun ainoat jotka peittää vatsan... Kyl sitä sitten kerkiää keräämään kun aika koittaa :)

Mä pakkasin kassin loppuun hirveissä supistuksissa juuri ennen lähtöä ja mulla oli aivan liikaa kampatta mukana.
En tarvinnut muuta kuin omat pesuaineet/hygieniatuotteet ja vaatteet kotimatkalle. Mies haki kaupasta lehtiä luettavaksi ja suklaata; niitä aion pakata seuraavaan kassiin mukaan.
Kadehdin niitä jotka pystyivät siellä kulkemaan ja istumaan normaalisti, itse olin niin kipeä että ei haitannut pinkit sairaalan design-vaatteet.
Me tosin synnytettiin kaksi tuntia ja kaiken kaikkiaan oltiin sairaalassa vähän alle 2vrk niin ei silleen mitään pahemmin kaivannutkaan.

Esikoisen aikaan pakkasin kassin kun supistukset alkoi. Kassiin tuli laitettua vähän mitä käteen vaan sattui osumaan. Siellä kassissa ne koko sairaalassa olo ajan pysyikin, ja tarvittavaa tavaraa toimitettiin mulle jälkikäteen.

Kuopuksen aikaan pakkasin mukaan vain itselleni löysät ja mukavat kotiinlähtövaatteet. Vauvalle kotiinlähtövaatteet, shampoo-hoitoaine travelpack. Synnyttää lähtiessä nappas sit vielä hammasharjan, kameran ja neuvolakortin mukaan.
Jos huomaa tarvitsevansa jotain, niin niitä onneks voi mies tuoda sairaalaan. Vaatteet halusin vaan itse katsoa valmiiksi itselleni ja vauvalle.

itselläni oli omat vaatteet, alusvaatteet yöpaidat sun muut. Tietty känny.
Ei siellä voi lukea eikä kyllä nukkuakaan. En voi sietää sairaalavaatteita ja varsinkaan niitä
alushousuja. Kaikki oli omastatakaa paitsi aamutakki.
Oli melkoinen kassi.

Yhteistyössä